Το Z1000 SE είναι μια μοτοσικλέτα με ιδιαίτερα έντονο χαρακτήρα, ακραία εμφάνιση που μαγνητίζει τα βλέμματα, φανταστικό ήχο που δεν χορταίνεις να ακούς, ενώ ξεχειλίζει τσαμπουκά, τόσο σταματημένη, όσο και εν κινήσει. Δεν πρόκειται για εντελώς νέο μοντέλο, αλλά για μια ανανεωμένη σε καίριους τομείς εκδοχή του προηγούμενου Ζ 1000. Ως εκ τούτου δεν μπορεί να σταθεί εύκολα σε απόλυτα νούμερα και σε εξοπλισμό απέναντι στον ολοκαίνουργιο ανταγωνισμό του 2014, όμως το κάνει με την ξεχωριστή του εμφάνιση, και με τον χαρακτήρα του... εξολοθρευτή, που διαθέτει! Η “απλή” έκδοση του Ζ κοστίζει 12.890 ευρώ χωρίς ABS, και 13.390 με ABS. Η Special Edition (με μοναδική διαφορά την ξεχωριστή διχρωμία που δεν θα επαναληφθεί στο μοντέλο του 2015) βρίσκεται στα 12.990 χωρίς ABS, και στα 13.490 ευρώ με ABS. Δεν είναι φθηνό, είναι όμως φοβερά απολαυστικό στην καθημερινή συμβίωση μαζί του, αποζημιώνοντας σε στο ακέραιο, κάθε φορά που ανοίγεις το γκάζι, ακούς το μουγκρητό του, και εκτοξεύεσαι μπροστά. Μια χορταστική μοτοσικλέτα που δύσκολα θα ξεχάσεις όταν την οδηγήσεις, και που θα σε επισκέπτεται στα όνειρα σου για καιρό.
Kawasaki Z1000 |
|
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 4Κ, Υ/Ψ,4Β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
1.043 |
Διάμετρος
x Διαδρομή (χλστ). |
77x56 |
Συμπίεση
(:1) |
11,8 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.αλ.) |
142/10.000 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
11,3/7.300 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητ.
Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
17 |
Μέση
κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
8,5 |
Βάρος
(kg, γεμάτο) |
220 / 221 ABS |
Τελική
Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
250 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Αλουμινένιο, δυο
δοκών |
Αναρτήσεις
Ε |
Ανάποδο τηλεσκοπικό
πιρούνι 41mm Showa, πλήρεις ρυθμίσεις |
Διαδρομή
(χιλ.) |
120 |
Αναρτήσεις
Π |
Μονό Αμορτισέρ με
μοχλικό Showa, προφόρτιση, απόσβεση επαναφοράς |
Διαδρομή |
122 |
Φρένα
Ε (χιλ.) |
2Δ, ακτινικές
δαγκάνες Tokico /300 / ABS |
Φρένα
Π (χιλ.) |
Δ /250 / ABS |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
Dunlop Sportmax D214 120/70-17" |
Ελαστικό Π |
Dunlop Sportmax D214 190/50-17" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος
x Πλάτος x
Ύψος |
2.045 x 790 x 1055 |
Μεταξόνιο |
1.435 |
Εξοπλισμός |
|
ABS |
NAI |
Μίζα |
NAI |
Μανιβέλα |
OXI |
Στροφόμετρο |
NAI |
Κοντέρ |
NAI |
Ένδειξη
θερμοκρασίας |
OXI |
Ένδειξη
βενζίνης |
NAI |
Μερικός
χιλιομετρητής |
NAI |
Φέρινγκ |
OXI |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες |
NAI |
Κεντρικό
σταντ |
OXI |
Πλάγιο
σταντ |
NAI |
Σχάρα |
OXI |
Κλειδαριά
κράνους |
OXI |
Ρυθμιζόμενη
εμπρός ανάρτηση |
NAI |
Ρυθμιζόμενη
πίσω ανάρτηση |
NAI |
TRIUMPH TRIDENT TRIPLE TRIBUTE SPECIAL MODEL: Ο θρύλος Slippery Sam επιστρέφει
Έχει πλέον νόημα να βάλεις συναγερμό;
BMW R1300RS: «Κλασική» Sport Touring με κινητήρα 1300 κ.εκ. και κιβώτιο ASA
Morbidelli: Η μάρκα για την οποία έφτιαχνε ανταλλακτικά η Ferrari
Βάση κινητού Interphone SMCRAB 24 Pro
Μπαλακλάβα full face AGVpro Coolmax
Ελαστικά Pirelli Angel Scooter 100/80-16 & 120/80-16
Voge RR25: Νέα μικρομεσαία supersport με κινητήρα 494 κ.εκ. και 55 ίππους
Αγοράζεις με την τιμή ή με το χρηματοδοτικό;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr