Το Z1000 SE είναι μια μοτοσικλέτα με ιδιαίτερα έντονο χαρακτήρα, ακραία εμφάνιση που μαγνητίζει τα βλέμματα, φανταστικό ήχο που δεν χορταίνεις να ακούς, ενώ ξεχειλίζει τσαμπουκά, τόσο σταματημένη, όσο και εν κινήσει. Δεν πρόκειται για εντελώς νέο μοντέλο, αλλά για μια ανανεωμένη σε καίριους τομείς εκδοχή του προηγούμενου Ζ 1000. Ως εκ τούτου δεν μπορεί να σταθεί εύκολα σε απόλυτα νούμερα και σε εξοπλισμό απέναντι στον ολοκαίνουργιο ανταγωνισμό του 2014, όμως το κάνει με την ξεχωριστή του εμφάνιση, και με τον χαρακτήρα του... εξολοθρευτή, που διαθέτει! Η “απλή” έκδοση του Ζ κοστίζει 12.890 ευρώ χωρίς ABS, και 13.390 με ABS. Η Special Edition (με μοναδική διαφορά την ξεχωριστή διχρωμία που δεν θα επαναληφθεί στο μοντέλο του 2015) βρίσκεται στα 12.990 χωρίς ABS, και στα 13.490 ευρώ με ABS. Δεν είναι φθηνό, είναι όμως φοβερά απολαυστικό στην καθημερινή συμβίωση μαζί του, αποζημιώνοντας σε στο ακέραιο, κάθε φορά που ανοίγεις το γκάζι, ακούς το μουγκρητό του, και εκτοξεύεσαι μπροστά. Μια χορταστική μοτοσικλέτα που δύσκολα θα ξεχάσεις όταν την οδηγήσεις, και που θα σε επισκέπτεται στα όνειρα σου για καιρό.
Kawasaki Z1000 |
|
Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 4Κ, Υ/Ψ,4Β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
1.043 |
Διάμετρος
x Διαδρομή (χλστ). |
77x56 |
Συμπίεση
(:1) |
11,8 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.αλ.) |
142/10.000 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
11,3/7.300 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητ.
Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
17 |
Μέση
κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
8,5 |
Βάρος
(kg, γεμάτο) |
220 / 221 ABS |
Τελική
Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
250 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Αλουμινένιο, δυο
δοκών |
Αναρτήσεις
Ε |
Ανάποδο τηλεσκοπικό
πιρούνι 41mm Showa, πλήρεις ρυθμίσεις |
Διαδρομή
(χιλ.) |
120 |
Αναρτήσεις
Π |
Μονό Αμορτισέρ με
μοχλικό Showa, προφόρτιση, απόσβεση επαναφοράς |
Διαδρομή |
122 |
Φρένα
Ε (χιλ.) |
2Δ, ακτινικές
δαγκάνες Tokico /300 / ABS |
Φρένα
Π (χιλ.) |
Δ /250 / ABS |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
Dunlop Sportmax D214 120/70-17" |
Ελαστικό Π |
Dunlop Sportmax D214 190/50-17" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος
x Πλάτος x
Ύψος |
2.045 x 790 x 1055 |
Μεταξόνιο |
1.435 |
Εξοπλισμός |
|
ABS |
NAI |
Μίζα |
NAI |
Μανιβέλα |
OXI |
Στροφόμετρο |
NAI |
Κοντέρ |
NAI |
Ένδειξη
θερμοκρασίας |
OXI |
Ένδειξη
βενζίνης |
NAI |
Μερικός
χιλιομετρητής |
NAI |
Φέρινγκ |
OXI |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες |
NAI |
Κεντρικό
σταντ |
OXI |
Πλάγιο
σταντ |
NAI |
Σχάρα |
OXI |
Κλειδαριά
κράνους |
OXI |
Ρυθμιζόμενη
εμπρός ανάρτηση |
NAI |
Ρυθμιζόμενη
πίσω ανάρτηση |
NAI |
Ducati World Premier 2026: Παρουσιάστηκε η Diavel V4 RS με 179 άλογα
Ducati World Premier 2026: Η Ducati παρουσίασε την νέα Multistrada V4 RS
CFMoto: Το 675NK συνεχίζει, έρχονται ανανεωμένα 450cc μοντέλα για το 2026
Lifan LF 125: Ασφαλές και οικονομικό με CBS και 2,3 λίτρα κατανάλωση
Honda CB1000 Hornet: 152 Made in Japan «κόκκινοι» ίπποι με τιμή 11.850 ευρώ
Προσιτά 125άρια με 16άρη τροχό εμπρός και ABS/TCS στον στάνταρ εξοπλισμό
Morbidelli SC 125 LX 2025 - Test
Triumph Trident 800: Πιάστηκε σε δοκιμές το νέο μεσαίο Roadster στην Ινδία
Marshal Cruiser: Διέρρευσαν τα σχέδια από το νέο κινεζικό custom με φουτουριστικό design
Νέα Honda CB 500 SF: Επίσημα το μεγάλο comeback της Super Four στην Κίνα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.