Αφού καθίσεις λίγο δίπλα στο Ζ, καθώς εκείνο ζεσταίνεται, όχι απαραίτητα για το ζέσταμα, αλλά για να απολαύσεις ήχο (και λίγα λέμε, πιστέψτε μας), βάζεις το κράνος, καβαλάς, και έφυγες για βόλτα. Η δύναμη έρχεται γραμμικά, από χαμηλά, και σε γεμίζει εμπιστοσύνη, όσον αφορά τις όποιες προσπεράσεις, ενώ με τον ήχο που παράγει το κτήνος του Akashi, έχεις ένα ακόμη ατού ασφάλειας, αφού όλοι γύρω σου νιώθουν το Sugomi (την ξεχωριστή παρουσία του Ζ), μόνο και μόνο από το μπουμπουνητό που ξεχύνεται από τα 4 γκάνια! Ο Χουλκ εμπνέει σεβασμό, και με σεβασμό τον αντιμετωπίζουν όλοι, ενώ αυτό περιλαμβάνει φυσικά και τον αναβάτη του. Στα πρώτα χιλιόμετρα, με τα σκληρά Sportmax να είναι εντελώς κρύα, κάθε στροφή με άσφαλτο-γυαλί μετατρέπεται σε υπόθεση λεπτού χειρισμού, και σε γλυκιά πλαγιολίσθηση διαρκείας, καθ όλη τη στροφή. Όταν πάλι βρεθείς σε σαμαράκια και λακκούβες, και με τις νέες, πιο σφιχτές αναρτήσεις τέρμα σκληρές, σου κουνιέται το μυαλό! Τη δεύτερη ημέρα, πήρα το κατσαβιδάκι μου, και τις γύρισα (εμπρός-πίσω) στο τέρμα μαλακό. Δεν γινόταν αλλιώς, ειδικά όταν μιλάμε για αναβάτη κατηγορίας φτερού. Τώρα μάλιστα. Οι ρυθμίσεις κάνουν μεγάλη διαφορά! Σταμάτησε το κοπάνημα, και μπόρεσα να ανοίξω το γκάζι περισσότερο, δίχως να κοπανιέμαι σα χταπόδι στα σαμάρια. Και πάλι βέβαια, ακόμα και με τις βελτιώσεις του 2014, το Z αποδεικνύεται αρκετά πιο απρόθυμο από τους νεότερους αντιπάλους του, στο να αλλάξει κατεύθυνση. Δεν μπορείς να το πεις ευέλικτο, όμως από την άλλη είναι τέρας σταθερότητας, ακόμα και σε καμπές κοντά στην τελική του. Εύκολα θα δείτε τα 240 παντού, ενώ λίγο αργότερα το χιλιάρι της Kawasaki θα δείξει τα 250χλμ/ώρα. Όσον αφορά στην οδηγική απόλαυση, όταν ξεφύγετε από το κλεινόν άστυ -στο οποίο διεκπεραιώνει, δίχως ιδιαίτερο ενθουσιασμό, όλες τις μεταφορικές αποστολές που θα του αναθέσετε-, αρχίζει η ώρα της λύσσας. Γιατί για λύσσα κακιά πρόκειται, όταν σηκώνεται σούζα με τρίτη στο κιβώτιο και με 120χλμ/ώρα στο κοντέρ, και συνεχίζει έτσι, κάνοντας τον αναβάτη να ψάχνει για αεροδιαδρόμους να εξασκηθεί. Όλοι θέλουν να κοντράρουν το Ζ, κι έτσι μην απορείτε για τις ξερογκαζιές που θα ακούτε σε κάθε φανάρι, ενώ παράλληλα, όλοι -μα όλοι- το χαζεύουν, όπου κι αν σας πετύχουν. Η λύσσα συνεχίζεται σε καλό δρόμο, όπου όμως ο αναβάτης θα αναζητήσει κάποιο πιο μαλακό σετ ελαστικών, ειδικά για τις ελληνικές συνθήκες. Από την άλλη, τα Sportmax θα κρατήσουν ανέπαφο το πέλμα τους για αρκετό καιρό. Ο επαρχιακός ταιριάζει γάντι στο Ζ 1000, όπου θα αναδείξει τις αρετές του, χάρη και στις βελτιωμένες αναρτήσεις. Λίγη προσοχή θέλει το μπροστινό σε στροφές με σαμαράκια, αφού η σφιχτή του λειτουργία σημαίνει πως στις ανωμαλίες η μοτοσικλέτα έχει μια τάση να σηκώνεται όρθια, ενώ και στο άνοιγμα του γκαζιού σε στροφή έχει τάση να ανοίγει ελαφρώς την τροχιά της.
Ducati World Premier 2026: Παρουσιάστηκε η Diavel V4 RS με 179 άλογα
Ducati World Premier 2026: Η Ducati παρουσίασε την νέα Multistrada V4 RS
CFMoto: Το 675NK συνεχίζει, έρχονται ανανεωμένα 450cc μοντέλα για το 2026
Lifan LF 125: Ασφαλές και οικονομικό με CBS και 2,3 λίτρα κατανάλωση
Honda CB1000 Hornet: 152 Made in Japan «κόκκινοι» ίπποι με τιμή 11.850 ευρώ
Προσιτά 125άρια με 16άρη τροχό εμπρός και ABS/TCS στον στάνταρ εξοπλισμό
Morbidelli SC 125 LX 2025 - Test
Triumph Trident 800: Πιάστηκε σε δοκιμές το νέο μεσαίο Roadster στην Ινδία
Marshal Cruiser: Διέρρευσαν τα σχέδια από το νέο κινεζικό custom με φουτουριστικό design
Νέα Honda CB 500 SF: Επίσημα το μεγάλο comeback της Super Four στην Κίνα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.