Νέος κινητήρας με μεγαλύτερη ισχύ και σημαντικές αλλαγές σε πολλαπλά σημεία χαρακτηρίζουν το νέο V7 του 2021.

Moto Guzzi V7 2021

Moto Guzzi V7 2021

Moto Guzzi V7 2021

Moto Guzzi V7 2021

Moto Guzzi V7 2021

Moto Guzzi V7 2021

Η Moto Guzzi  παρουσίασε την σημαντικά ανανεωμένη V7 για το 2021. Το μοντέλο αποκτά νέο κινητήρα και αρκετές αλλαγές παντού, ενώ «πετάει» από την ονοματοδοσία του τους λατινικούς αριθμούς που το χαρακτήριζαν μέχρι τώρα. Ας δούμε τι αλλάζει.
 
O νέος κινητήρας που θα εξοπλίσει το V7 είναι μεγαλύτερος σε κυβισμό, βασισμένος σε αυτόν του V85 TT. Ο κυβισμός ανέρχεται πλέον στα 850 κυβικά, με την ισχύ και την ροπή να αυξάνονται επίσης. Πλέον μιλάμε για 65 ίππους στις 6.800 στροφές και 7,4 kgm ροπής στις 5.000 στροφές, που σηματοδοτούν μια αύξηση κατά 25% και 22% αντίστοιχα, σε σχέση με τον προηγούμενο κινητήρα. Το 80% της μέγιστης ροπής του νέου μοτέρ, είναι διαθέσιμο ήδη από τις 3.000 στροφές. Η αλλαγή του κινητήρα φέρνει και αισθητικές αλλαγές, όπως χαρακτηριστικά δηλώνει η Moto Guzzi, με τους αγωγούς της εξάτμισης να έχουν διαφορετική τοποθέτηση, ενώ μεγαλύτερα είναι και τα τμήματα του συστήματος τελικής μετάδοσης.
 
Νέα και μεγαλύτερης αντοχής είναι τα πίσω αμορτισέρ της Kayaba, ενώ ο πίσω τροχός είναι πλατύτερος φιλοξενώντας ελαστικό διάστασης 150/70. Νέα είναι επίσης η σέλα του μοντέλου δύο επιπέδων, οι βάσεις των μαρσπιέ του αναβάτη, τα πλευρικά πάνελ και το πίσω φτερό που είναι κοντύτερο.
 
Το μοντέλο θα γίνει διαθέσιμο σε 2 εκδόσεις: Stone και Special. Στην έκδοση Stone, οι ζάντες είναι αλουμινένιες, ενώ η έκδοση Special θα φέρει ακτινωτούς τροχούς. Παράλληλα, η έκδοση Stone θα φέρει το νέο όργανο που θα είναι πλήρως ψηφιακό, μαζί με πλήρως LED φωτισμό. Η έκδοση Special από την άλλη, θα γίνει διαθέσιμη με το κλασικό αναλογικό όργανο. Το μοντέλο θα φέρει επίσης Traction Control (MGTC) με δυνατότητα απενεργοποίησης, ενώ θα μπορεί να αποκτηθεί σε έκδοση μειωμένης ισχύος για κατόχους διπλώματος A2.
 
To Moto Guzzi V7 Stone θα γίνει διαθέσιμο σε 3 σατινέ χρωματικούς συνδυασμούς: Nero Ruvido, Azzurro Ghiaccio και Arancione Rame, ενώ το V7 Special θα έρχεται σε δύο συνδυασμούς: Blu Formale και Grigio Casual.  
 

DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

BENELLI: RCX 185 Το super παπί.

  • C_R_O_M________

    Ωραία παιδιά τα digital κολπάκια αλλά αν δεν δοκιμαστεί η μηχανή από κοντά δουλειά ΔΕΝ γίνεται.

      6
  • Ippokratis

    Δυστυχως στις μερες κατασκευαζονται πολλα συγχρονα ' σκουπιδια' μιας χρησης..... Εχουν αντοχη 4-5 χρονια και μετα ξανα- αγοραζεις. Η ποιοτητα εχει πεσει παρα πολυ διοτι εχουν πολλα ηλεκτρικα-αισθητηρες με αποτελεσμα να χαλανε ευκολα.

      4
  • Γιώργος

    Όλα καλά με την παρουσίαση δεν έχετε βάλει όμως το tracer 7 όπως κάνατε με το 9 που βάλατε την άλλη και τη gt έκδοση στο 7 βάλατε μόνο την gt

      2
    • Mototriti

      Απάντηση: Αγαπητέ Γιώργο, υπάρχει μόνο το Yamaha Tracer 7 GT διότι αυτό παρουσιάστηκε ως μοντέλο 2021 (Το ανανεωμένο Yamaha Tracer 700 έχει παρουσιασθεί από πέρσι)

        9