|
Το Super Cub προκαλεί αβίαστα χαμόγελα και προσφέρει μια μοναδική, πολυτελή οδηγική εμπειρία που πρέπει να την ζήσει κάθε αναβάτης. Με βαριά ιστορία στην «πλάτη» του, το C125 απευθύνεται σε όλους: Εκφράζει την νοσταλγία και τις πάμπολλες αναμνήσεις των Ελλήνων αναβατών από το «στρογγυλοφάναρο», προσφέροντας τις σε μια απόλυτα σύγχρονη ενσάρκωση δικύκλου. Η τιμή του, στις 3.990 ευρώ, είναι αναμφίβολα ιδιαίτερα υψηλή. Πρέπει όμως να σημειωθεί ότι το C125 είναι απλά κορυφαίο στους τομείς της ποιότητας και της οδηγικής συμπεριφοράς, που το θέτουν εκτός σύγκρισης από το μέσο παπί, ενώ η μοναδικότητά του είναι αδιαπραγμάτευτη. Το κάθε πράγμα έχει την τιμή του… κάποια άλλα όμως, σαν αυτά που αναφέραμε παραπάνω, είναι ανεκτίμητα!
Τύπος | 4T, 1K, A/Ψ, 2B | |||
Κυβισμός (κ.εκ.) | 125 | |||
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 52,4X57,9 | |||
Συμπίεση (:1) | 9.3 | |||
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 9,7/7.500 | |||
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 1/5.000 | |||
Τροφοδοσία | Ηλ.Ψεκασμός | |||
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 3.7 | |||
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | 2.1 | |||
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 105 | |||
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | ||||
Τύπος | Ατσάλινο ραχοκοκαλιά | |||
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Πιρούνι 26χλστ. | |||
Διαδρομή (χλστ.) | 100 | |||
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Διπλά αμορτισέρ | |||
Διαδρομή (χλστ.) | 84 | |||
Φρένα Ε (χλστ.) | Δ/220, 1Ε, ABS | |||
Φρένα Π (χλστ.) | Τ/120 | |||
Τροχοί - Ελαστικά | ||||
Ελαστικό Ε | 70/90-17 | |||
Ελαστικό Π | 80/90-17 | |||
Διαστάσεις / Βάρος | ||||
Μήκος (χλστ.) | 1,915 | |||
Πλάτος (χλστ.) | 720 | |||
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1,245 | |||
΄Ύψος σέλας (χλστ.) | 780 | |||
Βάρος (κιλά) | 109 | |||
Εξοπλισμός | ||||
ABS / Ρυθμ. | Ν/Ο | |||
Τraction Control / Ρυθμ. | Ο | |||
Στροφόμετρο | Ο | |||
Immobilizer | N | |||
Yπολογιστής ταξιδιού | Ο | |||
Μερικός χιλιομετρητής | N | |||
Ένδειξη βενζίνης | N | |||
Δείκτης θερμοκρασίας | Ο | |||
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Ο | |||
Ζελατίνα / Ρυθμ. | Ο | |||
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Ο | |||
Πλάγιο σταντ | Ο | |||
Κεντρικό σταντ | N | |||
Χειρολαβές / Σχάρα | Ο/Ο | |||
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | Ο/Ο |
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: info@mototriti.gr
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
Εγω honta inova εχω και ειμαι ευχαριστιμένος αλλά αυτός που το σχεδίασε πρέπει να τον έχουν σουτάρει όχι μόνο είναι πανάκριβο αλλά και η μονή σέλα το αποτελείωσε ας το βάλουν στα αζήτητα για να μην πω κάτι άλλο.
Πανάκριβο, αν βγάλεις τα σήματα της Honda βάζεις στοίχημα πως είναι μια κινεζική μπαρούφα. Αν ήταν οι εποχές που σε παρακαλούσαν οι τράπεζες να παρεις δάνειο τότε μπορεί να πούλαγε. Τώρα σίγουρα σκέτη αποτυχία..
ΕΙΝΑΙ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΜΕ ΤΑ ΟΛΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΟΙΝΟ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΟΙ ΑΣ ΠΑΡΟΥΝΕ ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΣΤΙΝ ΤΕΛΙΚΙ ΟΤΙ ΠΛΗΡΟΝΕΙΣ ΠΕΡΝΕΙΣ ΕΓΟ ΠΗΡΑ ΤΟ ΜΟΝΚΕΥ 125 ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΟΥ ΠΑΡΟΛΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΗΟΝΤΑΚΙΑΣ
Πιστευω οτι θα πιασει ακριβώς επειδή ειναι ακριβό ποιοτικό και honda και θα το πάρουν όλοι όσοι αγοράζουν iphone για να δείχνονται. Απλά στην καφετέρια εκτός απο το iphone στο τραπεζάκι θα έχουν παρκαρισμένο και το hondaki μπροστά απο το τραπεζάκι.
Είναι μπαρόκ, οι χυτές δεν του πάνε το πίσω φτερό και φωτιστικό μοιάζει με παλιό scarabeo είναι πανάκριβο και δεν έφεραν τα κομψοτεχνήματα super cub και cross cub και έφεραν τον κουασιμόδο...
Είναι μπαρόκ, οι χυτές δεν του πάνε το πίσω φτερό και φωτιστικό μοιάζει με παλιό scarabeo είναι πανάκριβο και δεν έφεραν τα κομψοτεχνήματα super cub και cross cub και έφεραν τον κουασιμόδο...
Δεν θα πιάσει, όσο και αν αγαπήσαμε τα παλιά, για διαφορους λόγους...
4000 ευρω!! Απατο θα παει...ο κοσμοσ θελει φθηνα οχηματα οχι ακριβες αναβιωσεισ replicas..