CFMOTO 750SR-S: Νέα supersport με 100+ ίππους και τετρακύλινδρο κινητήρα!
|

Η CFMOTO ετοιμάζεται να λανσάρει τη νέα 750SR-S, ένα μοντέλο που φιλοδοξεί να φέρει πραγματική supersport εμπειρία σε ένα πιο προσιτό και compact πακέτο.
Νέος τετρακύλινδρος κινητήρας και επιδόσεις που ξεπερνούν τα 100 άλογα
Αεροδυναμικά winglets, σπορ σχεδίαση και επιρροές από MotoGP
Με ανεστραμμένο πιρούνι και προοδευτικό ψαλίδι
Λανσάρισμα στην Κίνα μέσα στο 2025 και ίσως αργότερα Ευρώπη
mototriti Team
Νέος τετρακύλινδρος κινητήρας και επιδόσεις που ξεπερνούν τα 100 άλογα
Η CFMOTO ετοιμάζεται να λανσάρει τη νέα 750SR-S, ένα μοντέλο που φιλοδοξεί να φέρει πραγματική supersport εμπειρία σε ένα πιο προσιτό και compact πακέτο. Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως η μοτοσυκλέτα θα κινείται από τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα, με απόδοση άνω των 100 ίππων, μετατρέποντας την 750SR-S στο ισχυρότερο sport μοντέλο της εταιρείας μέχρι σήμερα. Το νέο μοντέλο έχει ήδη εμφανιστεί σε μορφή πρωτοτύπου και φαίνεται ότι θα συνεχίσει την αισθητική της 450SR, ανεβάζοντας όμως θεαματικά τις επιδόσεις. Το βάρος της αναμένεται να διατηρηθεί κάτω από τα 220 κιλά, διατηρώντας ευελιξία και σπορ χαρακτήρα. Στόχος της CFMOTO είναι να προσφέρει μια sport μοτοσυκλέτα με full-size διαστάσεις, επιδόσεις που πλησιάζουν κατηγορία 750–800 κυβικών, και ταυτόχρονα τιμή που θα κάνει τη διαφορά έναντι των ιαπωνικών και ευρωπαϊκών ανταγωνιστών.
Αεροδυναμικά winglets, σπορ σχεδίαση και επιρροές από MotoGP
Όπως φαίνεται στις πρώτες εικόνες του μοντέλου, η σχεδίαση της 750SR-S περιλαμβάνει αεροδυναμικά winglets, ενσωματωμένα στο φέρινγκ, προσδίδοντας όχι μόνο αγωνιστική εμφάνιση αλλά και πραγματική επίδραση στη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Το σώμα της μοτοσυκλέτας είναι μυώδες, με αιχμηρές γραμμές, LED φωτιστικά σώματα και μια ριζικά επιθετική σιλουέτα, σε ύφος που παραπέμπει στις GP μοτοσυκλέτες. Η συνολική αισθητική δείχνει σαφή στόχευση στο ευρωπαϊκό και ασιατικό κοινό που αναζητά μια προσιτή αλλά θεαματική sport μοτοσυκλέτα. Αν το τελικό μοντέλο παραμείνει κοντά στο πρωτότυπο, τότε η 750SR-S θα προσφέρει μια από τις πιο «γεμάτες» παρουσίες στην κατηγορία της, χωρίς υπερβολές αλλά με πλήρη sport προσανατολισμό.
Με ανεστραμμένο πιρούνι και προοδευτικό ψαλίδι
Αν και δεν έχουν αποκαλυφθεί πλήρως οι τεχνικές λεπτομέρειες, οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για ανεστραμμένο πιρούνι, προοδευτικό ψαλίδι, ακτινική δαγκάνα εμπρός και πλήρες ηλεκτρονικό πακέτο με riding modes, traction control και πιθανόν cornering ABS. Το μοντέλο θα βασίζεται πάνω σε πλαίσιο υψηλής ακαμψίας και θα διαθέτει σπορ γεωμετρία, εστιάζοντας στη σίγουρη οδήγηση στις στροφές. Με δεδομένο τον εξοπλισμό των 450SR και 300SR, αναμένεται η 750SR-S να προσφέρει τουλάχιστον παρόμοιο – αν όχι καλύτερο – επίπεδο τεχνολογίας. Οι ζάντες, τα φρένα και οι αναρτήσεις που διακρίνονται στις εικόνες δείχνουν πως η CFMOTO δίνει έμφαση όχι μόνο στην ισχύ αλλά και στη συνολική οδηγική εμπειρία.
Λανσάρισμα στην Κίνα μέσα στο 2025 και ίσως αργότερα Ευρώπη
Αν και προς το παρόν δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση για λανσάρισμα στην Ευρώπη, η CFMOTO έχει δείξει σαφή πρόθεση να επεκταθεί δυναμικά στις δυτικές αγορές, και η 750SR-S φαίνεται να σχεδιάζεται εξαρχής με αυτή την κατεύθυνση. Το γεγονός ότι πρόκειται για τετρακύλινδρο sport μοντέλο με εξοπλισμό και απόδοση που φλερτάρει με τα μεσαία supersport, την καθιστά ιδιαίτερα ελκυστική για το ευρωπαϊκό κοινό. Η παρουσίαση της 750SR-S μπορεί να σηματοδοτήσει και το επόμενο βήμα για τη σειρά SR, η οποία περιλαμβάνει ήδη τα 125SR, 300SR, 450SR και τώρα ανεβαίνει επίπεδο με τον πρώτο «σοβαρό» ανταγωνιστή των μεγάλων ιαπωνικών sport της μεσαίας κατηγορίας. Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πιθανό λανσάρισμα στην Κίνα μέσα στο 2025 και διαθεσιμότητα στην Ευρώπη λίγο αργότερα, ενδεχομένως προς το 2026.