• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Κάτω από τη σέλα θα χωρέσει εύκολα ένα full face κι ένα jet κράνος.

Μεγάλος ο χώρος κάτω από τη σέλα, ο οποίος θα φιλοξενήσει με ανεση δύο κράνη κλειστού τύπου.

Μπορεί να υστερεί σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, αλλά ο χώρος κάτω από τη σέλα θα χωρέσει ένα full face κράνος και ένα μικρό jet κράνος.

Εργονομία – Χώροι

 

Εξαιτίας της φύσης των GT, σε αυτή την κατηγορία όλες οι εταιρείες βάζουν τα δυνατά τους, προκειμένου να πετύχουν πολύ υψηλά επίπεδα άνεσης, καθώς αυτή αποτελεί ίσως την Νο1 προτεραιότητα για τους αγοραστές. 

Όπως κάθε Burgman έτσι και το 400, έχει σκοπό να κάνει εύκολη τη ζωή των επιβατών. Η μέτρια προς σκληρή σέλα 2 επιπέδων απέχει 750χιλ από το έδαφος, είναι ευρύχωρη για δύο άτομα και χωρίζεται με το  μαξιλαράκι μέσης του οδηγού, το οποίο ρυθμίζεται με άλεν για κάθε σωματότυπο. Ο συνεπιβάτης έχει στη διάθεσή του χειρολαβές και αναδιπλούμενα μαρσπιέ, αντί του σταθερού  πατώματος που είχαμε συνηθίσει. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από την σέλα δεν διεκδικεί δάφνες στην κατηγορία, καθώς τα 42 λίτρα μεταφράζονται σε ένα full face και ένα μικρό Jet κράνος. Ο ευανάγνωστος σε όλες τις συνθήκες πίνακας οργάνων προσφέρει αναλογικές και ψηφιακές ενδείξεις χάρη στην ενδιάμεση οθόνη. 

Στο Maxsym τα πράγματα είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικά. Η σέλα είναι μαλακή και σχετικά φαρδιά, ενώ υπάρχει και στήριξη για τη μέση του αναβάτη που ρυθμίζεται σε τρεις θέσεις. Ευνοημένος είναι και ο συνεπιβάτης, ο οποίος έχει επίσης στη διάθεσή του μια στήριξη μέσης και δυο μεγάλα μαρσπιέ για να πατήσει. Εξίσου καλές είναι και οι εντυπώσεις από τους χώρους. Στο χώρο κάτω από τη σέλα (ο οποίος διαθέτει φωτάκι και αμορτισέρ) θα χωρέσει ένα jet κι ένα full face κράνος – με λίγη προσπάθεια και δύο μαζεμένα full face κράνη. Ο πίνακας οργάνων συνδυάζει αναλογικό ταχύμετρο και στροφόμετρο με μια ενδιάμεση οθόνη ψηφιακών ενδείξεων. 

Πολύ προσεγμένο παρουσιάζεται το Downtown στον τομέα της άνεσης. Μεγάλη η σέλα σε μήκος αλλά ιδιαίτερα σε πλάτος, τοποθετεί τον αναβάτη σε ένα συγκεκριμένο σημείο και τον κρατά εκεί θυμίζοντας bucket κάθισμα αυτοκινήτου. Βρίσκεται σε καλή απόσταση από το έδαφος στα 810 χλστ. και δεν θα δυσκολέψει ούτε τους αναβάτες μέσου ύψους. Η σέλα του συνεπιβάτη φαντάζει ακόμη μεγαλύτερη, με τις χειρολαβές που τελειώνουν σε μια μικρή και πρακτική σχάρα να βρίσκονται σε καλό σημείο για τη σωστή στήριξή του. Ο χώρος κάτω από τη σέλα είναι ικανός να φιλοξενήσει δύο κράνη κλειστού τύπου και κάποια ακόμη μικροαντικείμενα. Μεγάλο αναλογικό ταχύμετρο και στροφόμετρο πλαισιώνουν μια οθόνη ψηφιακών ενδείξεων. 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ