• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οδηγώντας

 

Η ομαλότητα του κινητήρα σε συνδυασμό με τη βελτιωμένη ηχητική υπόκρουση σε κερδίζουν αμέσως και αυτό ακριβώς είναι που θέλει ένας νέος σχετικά αναβάτης, καθώς τα απόλυτα νούμερα ιπποδύναμης έρχονται σε δεύτερη μοίρα. Η βελούδινη λειτουργία των αναρτήσεων φροντίζει για την άνεση του αναβάτη, αφού οι κακοτεχνίες του οδοστρώματος φιλτράρονται αποτελεσματικά και μόνο οι συνεχόμενες εγκάρσιες ανωμαλίες θα τις δυσκολέψουν. Στην κίνηση της πόλης δεν θα κουράσει, απλώς θέλει διαφορετική μεταχείριση σε σχέση με το τουριστικό αδερφάκι του. Το αυξημένο βάρος κάνει την εμφάνιση του όταν επιχειρήσεις ελιγμούς και απότομες αλλαγές κατεύθυνσης και τα ελαστικά έχουν πιο χωμάτινο προφίλ, τα παραπάνω όμως δεν αποτελούν τροχοπέδη στην καθημερινή χρήση.

Βγαίνοντας στον αυτοκινητόδρομο, πρέπει να γίνει ένας μικρός συμβιβασμός ως προς τη μέση ωριαία ταχύτητα, καθώς η κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου αναγκάζει τον κινητήρα να δουλεύει σε υψηλές στροφές και παρατηρούνται μερικοί κραδασμοί υψηλής συχνότητας. Το μόνο που έχει να κάνει ο αναβάτης για να τις αντιμετωπίσει είναι να κλείσει λίγο το γκάζι και να απολαύσει τη προστασία από τον αέρα που παρέχει το φαίρινγκ, η ζελατίνα και οι χούφτες. Μιας κι έχουμε να κάνουμε με τη χωμάτινη εκδοχή του TRK, η δοκιμή στο χώμα ήταν απαραίτητη. Το γράμμα Χ δίπλα στην ονομασία, υποδηλώνει τις επιπλέον ικανότητες του μοντέλου σε εκτός δρόμου διαδρομές. 

Το TRK  502 Χ ζει για την περιπέτεια και η αίσθηση ελευθερίας που σου προσφέρει η κίνηση εκτός δρόμου είναι μοναδική. Η μεγάλη απόσταση από το έδαφος και ο εμπρός τροχός 19 ιντσών βοηθούν  να ξεπερνάς κάθε είδους εμπόδιο, τα τρακτερωτά λάστιχα δίνουν την απαραίτητη πρόσφυση και οι σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις είναι στην υπηρεσία σου για να πας εκεί που οι άλλοι σταματούν, καθώς οι 47 ίπποι αρκούν και με το παραπάνω σε αυτές τις συνθήκες. Χρειάζεται βέβαια η απαραίτητη αυτοσυγκράτηση, καθώς το βάρος της δεν είναι αμελητέο και σε κάθε περίπτωση πρόκειται για μια on – off μοτοσυκλέτα και όχι για ένα καθαρόαιμο enduro. Η μέση κατανάλωση κατά τη διάρκεια της δοκιμής κυμάνθηκε στα 4,7 λίτρα, ενώ δεν ξεπέρασε τα 5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα σε γρήγορους ρυθμούς. Καθόλου άσχημη επίδοση.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Μπον

    Οποιος εχει οδηγησει και το λεοντσινο και το trk που φορουν το ιδιο μοτερ θα εχουν διαπιστωσει οτι λογω βαρους στο ον-οφ,δεν επιταχυνει οπως στο γυμνο και πρεπει να το ξεζουμιζεις για να δεις λιγο υψηλη τελικη.Δεν συζηταμε για δικαβαλο και με μπαγκαζια πρεπει να εχεις πολυυυυυ υπομονη,εκτος αν εισαι νεοεισερχομενος και δεν εχεις εμπειρια απο την κατηγορια 650 κ.εκ plus...Σε γενικες γραμμες ομως ειναι ομοιογενες συνολο και με ενα δυνατοτερο μοτερ θα ταιριαξει γαντι στις απαιτησεις των οδηγων στην χωρα μας.

      2
  • jiannis

    μια πολυ καλη προταση σε αυτα τα κυβικα με πολυ καλη υποδυναμη και ροπη για τα κυβικα της (λιγο παραπανω απο χοντα αλλα και πολυ ποιο φτηνη απο χοντα )και το κυριοτερο ,ειναι κουκλα

      2
  • Konstantinos

    δηλαδή Terry, το honda 500 ειναι καλύτερο που έχει ιδια άλογα και παραπλήσιο βάρος;; μια χαρα εναλλακτική πρόταση ειναι στην κυριαρχία των ιαπωνικών... και πιο οικονομικό

      25
  • terrys

    Απογοητευτικη αποδοση λογω κακης αναλογιας kg/hp έχει απόδοση ενός 300cc Aνθρακας ο Xρυσος για τις εκτος δρομου δυνατοτητες

      19

BENELLI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ