Στο δρόμο

Στο δρόμο

Στο δρόμο

Στο δρόμο

  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Πολύ καλή η θεωρία, αλλά στην περίπτωση του 1000 XR η πράξη είναι αυτή που σε κερδίζει κατά κράτος. Μέσω του αναθεωρημένου εργονομικού τριγώνου, νιώθεις περισσότερο συμμετοχικός και συνδεδεμένος με τη μοτοσυκλέτα. Η θέση οδήγησης έχει πιο σπορ προσανατολισμό, αλλά συνεχίζει να είναι ξεκούραστη χωρίς να μεταφέρει βάρος στους καρπούς και χωρίς να τοποθετεί τον κορμό σου σε περίεργες γωνίες. Το νέο XR είναι μια μοτοσυκλέτα που όχι μόνο θέλεις, αλλά και μπορείς να την κυκλοφορείς όλη μέρα. Παίρνεις λοιπόν ένα κινητήρα από S1000RR, κατεβάζεις το όριο περιστροφής μεταφέροντας τσουβάλια ροπής στις μεσαίες και αμέσως έχεις ένα εξαγριωμένο XR έτοιμο να καταπιεί χιλιόμετρα με εκκωφαντικό τρόπο και ρεπρίζ που ντροπιάζουν 1000αρια περασμένης δεκαετίας. Η απόδοση είναι άμεση σε κάθε στρέψη του δεξιού καρπού, ανεξαρτήτως στροφών και επιλεγμένης σχέσης. Τα στάματα - ξεκίνα στην πόλη δεν είναι το φόρτε του, ούτε το μέρος για το οποίο προορίζεται να περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του. Πάραυτα θα διατελέσει τα διεκπεραιωτικά του καθήκοντα αδιαμαρτύρητα, χωρίς να προβληματίζει από πλευράς όγκου και ευκολίας σε έντονο μποτιλιάρισμα που η κατάσταση ζορίζει. Το στενότερο τιμόνι και η γρήγορη γεωμετρία μετατρέπουν σε παιχνίδι τους ελιγμούς στις χαμηλές ταχύτητες, με τον κινητήρα απλά να χασμουριέται εκτελώντας χαμηλές πτήσεις.  

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »


Για να μιλήσεις την ίδια γλώσσα με το νέο 1000 XR, πρέπει να του δώσεις ταξίδια με ανοιχτούς δρόμους, φιδίσιες διαδρομές, ή ακόμα και επίσκεψη σε κάποια πίστα. Εκεί θα διαπιστώσεις ότι είναι πραγματικά εκπληκτική η ικανότητα που έχει να πλαγιάζει το φαρδύ κορμί του σε κάθε στροφή. Μια γυροβολιά στην γειτονιά των 6.500 σ.α.λ. κάνει τα πράγματα να συμβαίνουν, την ώρα που το εξαιρετικό σε λειτουργία shifter προσθέτει μια αέναη αίσθηση επιτάχυνσης και ταυτόχρονα αφαιρεί πολύτιμα δέκατα σε κάθε αλλαγή σχέσης στο κιβώτιο. Η τετρακύλινδρη συμφωνική ορχήστρα παράγει μεθυστικό ήχο στο τέρμα γκάζι και το XR σηκώνει επιδεικτικά τον εμπρός τροχό ΅ΆγεμίζονταςΆΆ αστραπιαία το στροφόμετρο αλλά και τις ευθείες που παρεμβάλλονται ανάμεσα σε κάθε στροφή. Τα πάντα στο νέο XR φωνάζουν επίθεση με τα ηλεκτρονικά βοηθήματα να παρέχουν απόλυτη στήριξη όταν θελήσεις να πιέσεις, φρενάροντας απότομα πριν την είσοδο των στροφών ή ανοίγοντας βίαια το γκάζι στις εξόδους. Το XR σπέρνει πανικό και ψάχνει ανυποψίαστα θύματα που θα σταθούν στο τουριστικό του προφίλ, αγνοώντας ότι κάτω από το φαρδύ του κουστούμι γουργουρίζει ένα 1000αρι θηρίο που περιμένει στωικά να εξαπολύσει 165 λυσσασμένους ίππους στο πίσω ελαστικό σε κάθε γενναίο άνοιγμα του γκαζιού. Οι αριθμοί μαρτυρούν του λόγου το αληθές με τα πρώτα 100χλμ./ώρα να έρχονται σε 3,6, το 0-200 να ολοκληρώνεται σε μόλις 9,7 και το 60-120 να διαρκεί 3,7 δευτερόλεπτα. Οι αναρτήσεις δουλεύουν εξαιρετικά και ελέγχουν την βύθιση και την επαναφορά του πιρουνιού όταν πιέσεις δυνατά τα φρένα  καθώς και την συμπίεση του πίσω αμορτισέρ όταν ανοίγεις το γκάζι. Η ημι-ενεργητική λειτουργία είναι εξαιρετική και προσφέρει την απόλυτη ισορροπία μεταξύ άνεσης και επιδόσεων. Με το πάτημα ενός κουμπιού αλλάζεις τις ρυθμίσεις τους ανάλογα τον τρόπο που θέλεις να οδηγήσεις. Κορυφαία σε αίσθηση και απόδοση τα φρένα της Hayes τα οποία χρειάστηκαν μόλις 38,9 μέτρα στην μέτρηση 100-0 χλμ./ώρα. Ακούραστα στην έντονη καταπόνηση εκτελούν αδιαμαρτύρητα κάθε εντολή επιβράδυνσης, ενώ το cornering ABS αποτελεί ένα πρόσθετο δίχτυ ασφαλείας.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »