Τουριστικό ή σπορ; Η ημι-ενεργητική λειτουργία των αναρτήσεων είναι εξαιρετική και προσφέρει την απόλυτη ισορροπία μεταξύ άνεσης και επιδόσεων. Κορυφαία σε αίσθηση και απόδοση τα φρένα της Hayes. Ακού

Τουριστικό ή σπορ; Η ημι-ενεργητική λειτουργία των αναρτήσεων είναι εξαιρετική και προσφέρει την απόλυτη ισορροπία μεταξύ άνεσης και επιδόσεων. Κορυφαία σε αίσθηση και απόδοση τα φρένα της Hayes. Ακούραστα στην καταπόνηση

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Το αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών είναι κατά 2,1 κιλά ελαφρύτερο και στενότερο, ειδικά στο σημείο ανάμεσα στο γόνατα του αναβάτη, ταυτόχρονα όμως προσφέρει ακαμψία και ευκολία στο χειρισμό. Αφαίρεση βάρους 2,1 κιλά από το πλαίσιο εκ των οποίων 1,6 από το νέο ψαλίδι. Στο νέο ελαφρύτερο κατά 1,6 κιλά ψαλίδι έχει στηριχτεί ένα μονό αμορτισέρ χωρίς μοχλικό, μια διάταξη που προσφέρει αμεσότερες αντιδράσεις και μεγαλύτερη κατευθυντικότητα. Το νέο S 1000 XR διαθέτει την τελευταία γενιά αναρτήσεων της BMW Motorrad Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), με δύο λειτουργίες απόσβεσης (Road, Dynamic) και αυτόματη αντιστάθμιση φορτίου. Διαθέτει νέες βαλβίδες και νέο λογισμικό λειτουργίας για τον έλεγχο της ανάρτησης, με αποτέλεσμα πιο ξεκούραστη και ευέλικτη οδήγηση. Το φάσμα προσαρμογής του τείνει πλέον στο πιο μαλακό, αφού η απόσβεση έχει μεγαλύτερη διαδρομή, ακόμα και στην πιο hardcore Dynamic ρύθμιση, χωρίς να σημαίνει ότι ο σπορ χαρακτήρας έχει αλλοιωθεί.  Στην πράξη κάνει αξιοσημείωτη δουλειά, με διαφορετική απόσβεση στο πιρούνι και το αμορτισέρ έως και 100 φορές το δευτερόλεπτο. Ότι πηγαίνει γρήγορα πρέπει να σταματά εξίσου γρήγορα. Την διαχείριση της επιβράδυνσης έχουν αναλάβει δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων της Αμερικάνικης Hayes μαζί με δίσκους 320 χιλιοστών στον εμπρός τροχό και δαγκάνα δύο εμβόλων της ίδιας εταιρείας μαζί με δίσκο 265 χιλιοστών στον πίσω τροχό. Το ABS Pro ρυθμίζει την ευαισθησία του ανάλογα με την κλίση της μοτοσυκλέτας και προσφέρει επιπρόσθετη ασφάλεια σε ολισθηρό οδόστρωμα, ή αν χρειαστεί να κάνετε απότομους ελιγμούς μέσα στη στροφή. Επίσης για πρώτη φορά στο S 1000 XR, το σύστημα υποβοήθησης φρένων DBC (Dynamic Brake Control) βοηθάει τον αναβάτη κατά τους ελιγμούς πέδησης. Φυσικά μπορεί να απενεργοποιηθεί αν ο αναβάτης το επιθυμεί.

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »

     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »