Ο κινητήρας των 1000 κυβικών παράγει 165 ολοζώντανους ίππους και είναι πιο ελαφρύς και πιο compact σε διαστάσεις από ποτέ. Η επιλογή Dynamic Pro δίνει δυνατότητα πλήρους διαμόρφωσης για πρώτη φορά στο

Ο κινητήρας των 1000 κυβικών παράγει 165 ολοζώντανους ίππους και είναι πιο ελαφρύς και πιο compact σε διαστάσεις από ποτέ. Η επιλογή Dynamic Pro δίνει δυνατότητα πλήρους διαμόρφωσης για πρώτη φορά στο S 1000 XR με ένα ευρύ φάσμα επιλογών ρύθμισης. Παράλληλα οι μεγαλύτερες ταχύτητες 4η, 5η και 6η έχουν μακρύνει για μειωμένη κατανάλωση και πιο άνετη οδήγηση στην εθνική οδό.

Το τελικό της εξάτμισης είναι μικρότερο και εξοικονομεί επιπλέον 1,2 κιλά βάρους, ενώ παρά τις νόρμες Euro 5, δεν έχει απωλέσει τον δυνατό χαρακτηριστικό του ήχο.

Το τελικό της εξάτμισης είναι μικρότερο και εξοικονομεί επιπλέον 1,2 κιλά βάρους, ενώ παρά τις νόρμες Euro 5, δεν έχει απωλέσει τον δυνατό χαρακτηριστικό του ήχο.

Κινητήρας

  • Ο κινητήρας των 1000 κυβικών παράγει 165 ολοζώντανους ίππους και είναι πιο ελαφρύς και πιο compact σε διαστάσεις από ποτέ. Η επιλογή Dynamic Pro δίνει δυνατότητα πλήρους διαμόρφωσης για πρώτη φορά στο
  • Το τελικό της εξάτμισης είναι μικρότερο και εξοικονομεί επιπλέον 1,2 κιλά βάρους, ενώ παρά τις νόρμες Euro 5, δεν έχει απωλέσει τον δυνατό χαρακτηριστικό του ήχο.
  • Κινητήρας

Κινητήρας

Ο κινητήρας των τεσσάρων κυλίνδρων και των 999 κυβικών εκατοστών παρέμεινε στα ίδια επίπεδα από πλευράς απόδοσης, αλλά είναι πιο ελαφρύς και πιο compact σε διαστάσεις από ποτέ. Το συνολικό πλάτος έχει μειωθεί κάτι περισσότερο από 12mm, ενώ το συνολικό ύψος βρίσκεται τώρα στα 99mm, χάρη στο μειωμένο κατά 4mm μήκος των θερμικά επεξεργασμένων μπιελών. Συνολικά έχουν αφαιρεθεί 7,3 κιλά από το σύστημα μετάδοσης εκ των οποίων τα 5 είναι από τον κινητήρα. Η συμπίεση έχει αυξηθεί στο 12.5:1 και οι εκκεντροφόροι έχουν αποκτήσει διαφορετικό προφίλ. Βέβαια εδώ δεν έχουμε τεχνολογία ShiftCam με μεταβλητό χρονισμό αφού δεν κρίθηκε αναγκαίο, τουλάχιστον προς το παρόν, για το σκοπό που θέλει να εξυπηρετήσει το XR. Σύμφωνα με την BMW, το φάσμα μεταξύ 3.000 και 10.000 είναι αυτό που χρησιμοποιείται συχνότερα από τους χρήστες adventure μοντέλων. Η ιπποδύναμη αγγίζει τους 165 ολοζώντανους ίππους στις 11.000 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή ανέρχεται στα 11.6 kg-m στις 9.250 σ.α.λ. Ο αναβαθμισμένος κινητήρας ζυγίζει 5 κιλά λιγότερα και έχει αναθεωρημένες σχέσεις μετάδοσης. Οι τρεις μεγαλύτερες ταχύτητες 4η, 5η και 6η έχουν "μακρύνει" για να μειωθεί ο θόρυβος, η κατανάλωση καυσίμου και το επίπεδο στροφών του κινητήρα, ειδικά για την οδήγηση στην εθνική οδό. Αυτό αποδεικνύεται και στην πράξη με τη μέση κατανάλωση να μην ξεπερνάει τα 6,6 λ./100 χλμ. Εκτός από τον συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης, το νέο S 1000 XR διαθέτει για πρώτη φορά τον ηλεκτρονικό έλεγχο ροπής στρέψης του κινητήρα (MSR) που εμποδίζει την ολίσθηση του πίσω τροχού σε απότομο κλείσιμο του γκαζιού ή απότομο κατέβασμα. Υπάρχουν τέσσερις διαφορετικές χαρτογραφήσεις, Rain, Road, Dynamic και Dynamic Pro, με την τελευταία να δίνει δυνατότητα πλήρους διαμόρφωσης για πρώτη φορά στο S 1000 XR με ένα ευρύ φάσμα επιλογών ρύθμισης. Εκτός από την απόκριση του γκαζιού, το φρένο του κινητήρα, ο  έλεγχος ABS και ο έλεγχος πρόσφυσης, ο έλεγχος τροχών (συμπεριλαμβανομένης της νέας ρύθμισης Power Wheelie) μπορούν να διαμορφωθούν ξεχωριστά για πρώτη φορά. Το τελικό της εξάτμισης είναι μικρότερο και εξοικονομεί επιπλέον 1,2 κιλά βάρους, ενώ παρά τις νόρμες Euro 5, δεν έχει απωλέσει τον δυνατό χαρακτηριστικό του ήχο. Όμως απουσιάζουν τα σκασίματα του προηγούμενου μοντέλου, ώστε να απολαμβάνεις πιο ξεκούραστες διαδρομές μεγάλης διάρκειας, σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενα των ανθρώπων της BMW. Αύξησε την ισχύ της BMW S1000XR με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας. 


ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »