• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

BMW S 1000 XR με όφελος 1.500 ευρώ!

 

Η sport adventure μοτοσικλέτα της BMW που συνδυάζει άψογα περιπέτεια και τουρισμό, τώρα με σημαντικά μειωμένη τιμή που δεν μπορείς να αγνοήσεις. Δες περισσότερα…

MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις

BMW: F 900 R από 9.240 & F900 XR από 11.950 ευρώ

Αν ψάχνεις αξιόλογες τουριστικές δυνατότητες ή μια adventure μοτοσυκλέτα με εξωφρενικές επιδόσεις, το XR είναι η καταλληλότερη επιλογή και τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να αποκτήσεις. Το όφελος έκπτωσης φτάνει τα 1500 ευρώ και ισχύει για όλες τις εκδόσεις με την βασική να κοστίζει πλέον 15.600 ευρώ.
 
Από όποια μεριά και να κοιτάξεις το XR είναι επιβλητικό, ως οφείλει να είναι μια adventure μοτοσυκλέτα. Το γυμνασμένο ρεζερβουάρ καυσίμων παρέα με το φαρδύ τιμόνι και τα καλοσχεδιασμένα φέρινγκ, συμπληρώνουν τη muscle εικόνα. Η ποιότητα κατασκευής κινείται σε υψηλά επίπεδα με κορυφαία συναρμογή των πλαστικών και εξαιρετική ποιότητα βαφής. Η σέλα είναι άνετη και ευρύχωρη και δεν θα κουράσει ούτε μετά από πολύωρη παραμονή πάνω της, ενώ ούτε και ο συνεπιβάτης θα αντιμετωπίσει ιδιαίτερα προβλήματα.



Ο τετρακύλινδρος, υδρόψυκτος σε σειρά κινητήρας των 999 κυβικών, διαθέτει ενισχυμένη απόδοση, σκαρφαλώνοντας στους 165 ίππους στις 11.000 σαλ. με ροπή 11,6 κιλά στις 9.250. Αυτό σημαίνει 5 ίππους και 0,2 κιλά ροπής περισσότερα από πριν. Διαθέτει σύστημα ride by wire γκαζιού το οποίο συνδυάζεται με τέσσερις διαφορετικές χαρτογραφήσεις. Το σύστημα quickshifter δίνει την δυνατότητα για ανεβοκατεβάσματα ταχυτήτων χωρίς τη χρήση συμπλέκτη και με ανοιχτό γκάζι. Ο κινητήρας είναι υπόδειγμα λειτουργίας και εντυπωσιάζει με τα specs του. Στις χαμηλές στροφές παραμένει φιλικός με ικανοποιητική ροπή, ενώ μόλις το στροφόμετρο περάσει τις 7.000 σαλ. κόβει σαν καλο-ακονισμένη λεπίδα samurai.  


 
Στον ανοιχτό δρόμο το XR μπορεί να κινηθεί με απίστευτα γρήγορο ρυθμό, ενώ οι επιταχύνσεις είναι καταιγιστικές. Τελική ταχύτητα άνω των 265 χιλιομέτρων και επιδόσεις από στάση και ρεπρίζ που ντροπιάζουν πολλά σπορ μοντέλα. Στροφιλίκι και ξεχάστε τις 2-3 κύλινδρες συνήθειες, που παρέχει ο ανταγωνισμός σε αυτή την κατηγορία. Κατεβάζεις μιας, πλαγιάζεις, βγαίνοντας ανοίγεις γκάζι και το μοτέρ στριγκλίζει τετρακύλινδρες ιαχές, ενώ τα σκασίματα σε κάθε άφημα του γκαζιού απλά σε πωρώνουν. Μπορεί ακόμα να τα καταφέρει και σε μικρά χωμάτινα μονοπάτια, χωρίς να προορίζεται για τέτοιου είδους καταστάσεις. 

 Δείτε όλες τις λεπτομέρειες εδώ