Η νέα, ψηλότερη σέλα, έχει λίγο αυξημένο αφρώδες υλικό, συνδράμοντας στην βελτίωση του ελέγχου στην όρθια οδήγηση, ενώ μπορείς με μεγάλη ευκολία να κινηθείς στον οριζόντιο άξονά της.
Σαν μία μεγαλεπίβολη adventure μοτοσυκλέτα, η Aprilia Tuareg Rally 660 σε τοποθετεί σε μία όρθια θέση οδήγησης, με το τιμόνι ελαφρώς ψηλότερα από ότι την απλή έκδοση και την απόσταση της σέλας από το έδαφος στα 913χλστ. Σαφώς το νούμερο αυτό την καθιστά δυσπρόσιτη σε μετριότερου αναστήματος αναβάτες, αλλά η αρκετά λεπτή σιλουέτα της εξισορροπεί κάπως τα πράγματα. Η νέα, ψηλότερη σέλα, έχει λίγο αυξημένο αφρώδες υλικό, συνδράμοντας στην βελτίωση του ελέγχου στην όρθια οδήγηση, ενώ μπορείς με μεγάλη ευκολία να κινηθείς στον οριζόντιο άξονά της. Είναι αρκετά άνετη για τα δεδομένα της κατηγορίας (που δεν αποτελεί η άνεση προτεραιότητα) αλλά σε μεγάλα διαστήματα οδήγησης στον αυτοκινητόδρομο θα χρειαστείς μία έξτρα στάση για ξεμούδιασμα. Η κάθετα τοποθετημένη, φαινομενικά μικρή ζελατίνα προσφέρει ικανοποιητικά επίπεδα ανεμοκάλυψης, ενώ η θέση του συνεπιβάτη είναι εξίσου άνετη με αυτή του αναβάτη, διαθέτοντας χειρολαβές για στήριξη. Το εργονομικό τρίγωνο του αναβάτη όταν είναι όρθιος στα μαρσπιέ έχει μελετηθεί εκτενώς, ώστε να μπορεί να διανύει έτσι μεγάλες αποστάσεις χωρίς ιδιαίτερη κούραση.
Στο "πιλοτήριο" θα βρεις την ίδια TFT οθόνη 5 ιντσών που συναντάμε και στο απερχόμενο μοντέλο, με πλήρεις ενδείξεις και το γνωστό βοηθητικό σκίαστρο. Μία νέα, κάθετα τοποθετημένη σε στυλ Rally θα ήταν μία ευχάριστη έκπληξη, αλλά η υπάρχουσα λειτουργεί εξαιρετικά. Ο χειρισμός του μενού είναι αρκετά εύκολος με την χρήση των κουμπιών 4 κατευθύνσεων, ενώ με την προαιρετική προσθήκη της πλατφόρμας MIA, αποκτά συνδεσιμότητα με Smartphone για διαχείριση κλήσεων, μουσικής και πλοήγηση.