Ανεξαρτήτως της μοτοσικλέτας, της χρήσης και των ελαστικών που θα επιλέξετε, υπάρχουν κάποιοι πολύ βασικοί κανόνες που καλό είναι να έχετε στο μυαλό σας:
Πιέσεις: Κανένα λάστιχο δεν πρόκειται να αποδώσει σωστά αν δεν έχει τις σωστές πιέσεις. Προτείνεται έλεγχος τουλάχιστον κάθε εβδομάδα, και πιο συχνά σε περίπτωση απότομων αλλαγών θερμοκρασίας. Αν κινείστε συχνά με δεύτερο άτομο ανεβάστε τις πιέσεις σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή.
Στρώσιμο: Δεν είναι μόνο για τον κινητήρα. Ένα ελαστικό χρειάζεται 100 με 200 χιλιόμετρα κατά μέσο όρο για να στρωθεί, στα οποία καλό είναι να αποφεύγουμε τις απότομες επιταχύνσεις, επιβραδύνσεις και αλλαγές κλίσης, αφήνοντας να καθαρίσει η επιφάνειά του και να συνηθίσετε τη νέα κορώνα του. Υπερθερμάνσεις και μπλοκαρίσματα μπορεί να οδηγήσουν στην αλλοίωση του ελαστικού.
Έλεγχος: Στα σύγχρονα tubeless ελαστικά, είναι πολύ εύκολο να πατήσετε μια πρόκα και να μην το καταλάβετε, με το ελαστικό να χάνει σιγά-σιγά την πίεσή του. Οι τακτικοί έλεγχοι μπορεί να ακούγονται βαρετοί αλλά παίρνουν ελάχιστο χρόνο και σας προσφέρουν ήσυχο κεφάλι για μεγάλα ταξίδια.
Σεβασμός: Ακόμα και ένα ελαστικό MX δε θα χαρεί ιδιαίτερα αν ανεβοκατεβαίνει πεζοδρόμια και σκάει σε λακκούβες όλη μέρα, κάθε μέρα. Προσέξτε τα ελαστικά σας για να σας προσέξουν και αυτά.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr