A2 Supersport με το καλύτερο φρενάρισμα

A2 Supersport με το καλύτερο φρενάρισμα

Τα πιο δυνατά φρένα έχει το Yamaha YZF R3
Το πιο προσιτό είναι το CFMOTO 450SR, με 3 riding modes το RS 457
Tους περισσότερους ίππους αποδίδουν τα Aprilia και Honda
Πρώτο και στην κατανάλωση το YZF R3, καίει μόλις 4λ/100χλμ

mototriti Team

HONDA: Kαρακώστας Κλείσε τώρα Τest Ride σε όλα Best Sellers μοντέλα

HONDA: ADV350...Ελεύθερο πνεύμα, αστικό στυλ! Από 6.890ε!

Τα πιο δυνατά φρένα έχει το Yamaha YZF R3

Τη δεκαετία του 1990 έως τις αρχές του 2000, μία από τις πιο αγαπημένες και δημοφιλείς κατηγορίες μοτοσυκλετών στην Ελλάδα ήταν αναμφίβολα τα supersport. Σε μια εποχή που ο μοτοσυκλετισμός διατηρούσε ακόμα έναν πιο «αγνό» χαρακτήρα, τα σαββατοκύριακα οι επαρχιακοί δρόμοι γέμιζαν από μοτοσυκλετιστές που ξεχύνονταν για τις γνωστές «καταδρομικές» βόλτες, καβαλώντας πραγματικά δίτροχα-όπλα. Επιπλέον, εκείνη την περίοδο, αν τύχαινε να συζητήσεις με κάποιον που δεν είχε ιδιαίτερη σχέση με τον κόσμο των μοτοσυκλετών, η πρώτη εικόνα που σχημάτιζε στο μυαλό του στο άκουσμα της λέξης «μηχανή» ήταν σχεδόν πάντα αυτή ενός superbike: δυναμικό, γρήγορο και αγωνιστικής αισθητικής. Στις μέρες μας, η κατηγορία των supersport μπορεί να μην έχει τη δημοτικότητα που απολάμβανε παλιότερα, εξακολουθεί όμως να κρατά γερά – ιδιαίτερα χάρη στα μοντέλα μικρότερου κυβισμού που προσφέρονται από τους κατασκευαστές. Αυτές οι μοτοσυκλέτες δίνουν τη δυνατότητα και σε νεότερους αναβάτες να έρθουν σε επαφή με το χαρακτηριστικό, σκυφτό στιλ οδήγησης που παραπέμπει σε αγωνιστική χρήση. Ένα από τα πιο κρίσιμα στοιχεία για τις supersport μοτοσυκλέτες είναι αναμφίβολα τα φρένα, καθώς είναι ικανές να φτάσουν υψηλές ταχύτητες σε ελάχιστο χρόνο. ΓιΆ αυτόν τον λόγο, συγκεντρώσαμε σε αυτή τη λίστα τις κορυφαίες supersport μοτοσυκλέτες κατηγορίας Α2 με την καλύτερη απόδοση στο φρενάρισμα – βασιζόμενοι και στις δικές μας μετρήσεις. Το καλύτερο φρενάρισμα πέτυχε το Yamaha YZF R3, που χρειάστηκε μόλις 42,5 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από το 100-0, ακολουθεί το CFMOTO 450 SR με 44 μέτρα, το Honda CBR 500R και το Aprilia RS 457 με 44,8 και 47,6 μέτρα αντίστοιχα.

Μάρκα Τιμή Κυβικά Ισχύς Hp Ρεζερβουάρ 100 - 0 Km/h (Μέτρα) Κατανάλωση
YAMAHA YZF R3   321 42 14 42,5 4
CFMOTO 450 SR   449,5 46 14 44 5,2
HONDA CBR 500R   471 47,6 17 44,8 4,2
APRILIA RS 457   457 47,6 13 47,6 4,6
 

Το πιο προσιτό είναι το CFMOTO 450SR, με 3 riding modes το RS 457

Aν ψάχνεις επιδόσεις με το καλύτερο value-for-money, και οι τέσσερις μοτοσυκλέτες θα σε καλύψουν, καθώς το κόστος τους είναι μικρότερο από 9.000 ευρώ – με την πιο προσιτή μοτοσυκλέτα να είναι το CFMOTO 450SR, το οποίο κοστίζει μόλις 6.190 ευρώ. Εν συνεχεία, το YZF R3 με 7.190 ευρώ, το Aprilia RS 457 με 7.199 ευρώ και το Honda CBR 500R με 8.100 ευρώ. Διαθέτουν πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό με την Aprilia να υπερτερεί λόγω του ότι φέρει και 3 riding modes: Sport, Rain και Eco δίνοντας την δυνατότητα στον αναβάτη να προσαρμόσει το στυλ οδήγησης κατά τις προτιμήσεις του.

 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Tους περισσότερους ίππους αποδίδουν τα Aprilia και Honda

Όλα τα μοντέλα της λίστας είναι εξοπλισμένα με δικύλινδρους, υδρόψυκτους κινητήρες με κυβισμό που κυμαίνεται από 321 κ.εκ. έως 457 κ.εκ. – τα πιο ισχυρά είναι το Aprilia RS 457 και το Honda CBR 500R με 47,6 άλογα – την πρώτη θέση στο βάθρο όμως κατακτά το RS 457 λόγω του μικρότερου κυβισμού του. Την δεύτερη συμπληρώνει το προαναφερθέν μοντέλο της Honda, συνεπώς η τρίτη θέση ανήκει στο SR3 με απόδοση 46 ίππων. Το Yamaha,ενώ διαθέτει τον μικρότερο κινητήρα, αποδίδει 42 άλογα και είναι αξιόμαχο απέναντι στους «ανταγωνιστές» του. Αξίζει να σημειωθεί πως όλες οι μοτοσυκλέτες που επιλέξαμε δεν ξεπερνούν τα 200 κιλά σε βάρος όπως θα δεις και στο πινακάκι, καθιστώντας τες ευκολοδήγητες, ευέλικτες και μανιτζέβελες ακόμη και για καθημερινή χρήση, για να πας από το σπίτι στη δουλειά και το αντίστροφο.
 

Πρώτο και στην κατανάλωση το YZF R3, καίει μόλις 4λ/100χλμ

Ας μην ξεγελιόμαστε, στη συγκεκριμένη κατηγορία δεν κοιτάς τόσο πολύ την κατανάλωση, καθώς είναι ένας αστάθμητος παράγοντας. Τι εννοούμε: Προφανώς υπάρχουν νούμερα, τα οποία θα παραθέσουμε πιο κάτω, αλλά λόγω της φύσης της κατηγορίας – που σε «τσιγκλάει» να ανοίξεις λίγο παραπάνω το γκάζι – εν τέλει αυτά θα αλλάξουν και θα κάψουν ανάλογα πόσο θέλει ο καρπός σου να στριφογυρίσει την γκαζιέρα. Το Yamaha πέτυχε 4 λίτρα/100 χιλιόμετρα, συνεπώς αποτελεί ένα εξαιρετικό commuter αν αντέχεις να μην επιταχύνεις. Έπειτα ακολουθεί το Honda  που κατανάλωσε μόλις 4,2λ/100χλμ, το Aprilia με 4,6 και τέλος το CFMOTO με 5,2λ/100χλμ. Τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται, αλλά όλα τα προαναφερθέντα δίκυκλα είναι ικανά να σε βάλουν και στην πίστα προκειμένου να φτάσεις τα όρια σου με ασφάλεια σε ελεγχόμενο περιβάλλον και είτε είσαι «παλιός» είτε νέος, ένα είναι το σίγουρο, θα διασκεδάσεις και θα επαναπροσδιορίσεις το μοτοσυκλετισμό στο μυαλό σου. Εσύ ποιο μοντέλο θα επέλεγες και για τι χρήση;
 

Yamaha
AUTOAGORA