Ό,τι πιο ελαφρύ, ό,τι πιο εύκολο, για να ξεκινήσει κανείς την… καριέρα του στο χώρο του δικύκλου. Όμως πρέπει να έχετε υπόψη σας πως η μικρή τελική τους ταχύτητα, περιορισμένη από το νομοθέτη, απαγορεύει δια ροπάλου την κίνηση σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Δίκυκλα πρώτης επαφής, προορισμένα για χρήση στη… γειτονιά.
Honda Vision 50
Τιμή: 1.780 ευρώ, 1.920 ευρώ (16 ίντσες)
+:Κατανάλωση, ποιότητα, φρένα
-:Μικρή τελική ταχύτητα, σφιχτές αναρτήσεις
«Δεν πίνει, δεν καπνίζει!» Αν η κουβέντα μας αφορούσε κάποιον άνθρωπο, ο παραπάνω τίτλος θα αφορούσε σε κάποιον αθλητικό τύπο που προσέχει τον εαυτό του. Στην περίπτωση μας, αφορά ένα τετράχρονο scooter, με οικονομικό, αθόρυβο και φυσικά άκαπνο, τετράχρονο κινητήρα, και με ελαχιστοποιημένες ανάγκες όσον αφορά στο καύσιμο με το οποίο θα το ανεφοδιάζετε. Το μικρό του βάρος, το ελάχιστο πλάτος, και το άψογο ζύγισμα του, του επιτρέπουν να ελιχθεί με κορυφαία ταχύτητα ανάμεσα σε αυτοκίνητα, λύνοντας με κλειστά τα μάτια ακόμα και το δυσκολότερο κυκλοφοριακό παζλ. Ταυτόχρονα, τα φρένα του, και με την αρωγή του CBS, διαθέτοντας μεγάλη δύναμη και ακριβέστατη πληροφόρηση, ακινητοποιούν το scooter αστραπιαία, και ελεγχόμενα, από όλες τις ταχύτητες. Προσθέσετε το στιλ και την ποιότητα Honda, και έχετε ένα απολαυστικό αποτέλεσμα. Το μόνο που περιορίζει το σύνολο είναι η τελική των 50χλμ/ώρα, μια τελική που επιβάλλει όμως ο νομοθέτης για την κατηγορία. Εν κατακλείδι, το Honda Vision 50, είναι ολοκληρωμένο σε σύλληψη και εκτέλεση, έτοιμο να γλιτώσει χρήμα και χρόνο από την καθημερινότητα του αστικού αναβάτη. Το Vision 50 έρχεται, τόσο με τροχούς 14, όσο και 16 ιντσών.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας 4Τ, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ. εκ.) 49
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 3,4/7/000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 0,36/6.750
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
Βάρος (κιλά) 100
Ύψος σέλας (χλστ.) 785
Φρένα (μπροστά/πίσω) Δ220/ Τ130
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 5,5
Τελική (χλμ./ώρα) 50
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 2,1
Ακόμα προτείνονται στην κατηγορία:
Garelli XO 50, με ύψος σέλας 690χλστ.
SYM Mio 50, με ύψος σέλας 700χλστ.
Honda Zoomer 50, με ύψος σέλας 740χλστ.
Daelim Bonita 50, με ύψος σέλας 745χλστ.
Piaggio Zip 50, με ύψος σέλας 750, 765, 780χλστ.
Kymco Agility 50, με ύψος σέλας 780χλστ.
Kymco DJ-S 50, με ύψος σέλας 780χλστ.
Piaggio Liberty 50, με ύψος σέλας 795χλστ.
Peugeot Blaster 50, με ύψος σέλας 805χλστ.
Benelli Leoncino Bobber 400: Το νέο premium custom έφτασε στην Ελλάδα!
Morbidelli T352X: Με ανεστραμμένο πιρούνι , 41 ίππους και πλούσια ηλεκτρονικά
SS μέχρι 700κ.εκ με το καλύτερο 0-100
KTM RC 450: Η νέα sport πρόκληση απέναντι στα 450άρια
Harley-Davidson X440 T: Η νέα «προσιτή» Harley αλλάζει εμφάνιση και τεχνολογία
Ευρώπη: Η μοτοσυκλέτα είναι μέρος της λύσης για το κυκλοφοριακό – Η Ελλάδα την έχει στο περιθώριο
Test μάσκα Progrip Vision 3300: Προστασία, πρακτικότητα & χαμηλό βάρος
Μπορώ να δείξω στην Τροχαία το δίπλωμα από το κινητό; – Τι ισχύει με τον νέο ΚΟΚ
EMW Sport 701 Pro: Χριστουγεννιάτικη Προσφορά -335 ευρώ και επιδότηση έως 20%
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.