Τιμή: 9.390 ευρώ
Είναι σίγουρα δύσκολο να κατηγοριοποιήσεις ένα μοντέλο σαν το Honda Integra. Η μοντέρνα εμφάνισή του σε παραπέμπει αμέσως στα mega scooter, ωστόσο, πλαίσιο, τροχοί και αναρτήσεις δείχνουν να προέρχονται από τον κόσμο των μοτοσικλετών. Στο παιχνίδι μπαίνει και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που διαθέτει και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και τότε τα πράγματα μπερδεύονται ακόμη περισσότερο. Τίποτα από αυτά όμως δεν μετράει με το που κυλήσουν οι τροχοί του νέου μοντέλου της Honda. Χάρη στο στιβαρό πλαίσιο και τις καλορυθμισμένες αναρτήσεις, το Integra συμπεριφέρεται άψογα και είναι απόλυτα φιλικό με τον αναβάτη του κάτω από όλες τις συνθήκες. Παράλληλα, τα συνδυασμένα φρένα του, πέρα από δυνατά, είναι και απόλυτα εκμεταλλεύσιμα και συμπληρώνονται από το πολύ καλό σε λειτουργία ABS. Αν προσθέσετε σε αυτό και τον πολύ καλό δικύλινδρο κινητήρα που πραγματικά εκπλήσσει με την ιδιαίτερα χαμηλή του κατανάλωση (4,2 λτ./100 χλμ.), τότε βρίσκετε μπροστά σε ένα συνδυασμό που ξέρει ακριβώς τι είναι. Το επόμενο δίτροχό σας που θα κάνει τα πάντα καλά, αλλά πάνω από όλα με τη γνωστή άνεση και ποιότητα που χαρακτηρίζει όλα τα μοντέλα της Honda.
Κινητήρας: 4T, 2K, Y/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.): 670
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 51/6.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 6,3/4.750
Βάρος (κιλά): 238
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 14,1
Ύψος σέλας (χλστ): 790
X-Cape 1200: Τι νέο φέρνει το μεγάλο Adventure της Moto Morini
Mega Scooter που αποδίδουν πάνω από 45 ίππους
Η Bajaj ετοιμάζει το μεγαλύτερό της Pulsar στα 400cc
Test Adrenaline Chicago 2.0: Με δυο ανεξάρτητες επενδύσεις
Ιστορική αγωνιστική Ducati κοστολογείται στα 700.000 ευρώ
Aprilia Τuono 660: Δικύλινδρο παραστράτημα έτοιμο για Track days
Mr. ΚΤΕΟ: Τεχνικός έλεγχος για ασφαλή Πασχαλινά ταξίδια
Emoov JS3 3kW: Στιλάτο ηλεκτρικό scooter χωρίς δίπλωμα
Vasilis Moto Tyres: Οι ειδικοί στα ελαστικά
Jawakias: Η απόλυτη εξειδίκευση Yamaha
Τα μοντέλα της Peugeot σε περιμένουν στην Γιάννης Χαλκιάς ΑΕΒΕ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr