Τιμή: 9.910 ευρώ (Ματ), 10.400 ευρώ (Κόκκινο).
Το ρύγχος μπροστά θυμίζει πουλί έτοιμο να τσιμπήσει, τα δύο τελικά των εξατμίσεων ξεμυτίζουν αγριεμένα κάτω από την ουρά της μοτοσικλέτας, το μονόμπρατσο ψαλίδι αφήνει ελεύθερη την «πλέξη» της ζάντας να φανεί από τη μία, ενώ από την άλλη εντυπωσιάζει με τον όγκο του. Φυσικά, το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα, σήμα κατατεθέν του εργοστασίου της Bologna, είναι εκτεθειμένο στα κοινά βλέμματα και φωνάζει «δεν είμαι σαν τα πλαίσια που έχεις συνηθίσει».
Ο κινητήρας ακούγεται όμορφα, στροφάρει γρήγορα και παίρνει μπροστά άμεσα. Ψεκαστός φυσικά, με αυτόματο τσοκ. Με αυξημένη συμπίεση σε σχέση με το 1100. Δυνατός σε χαμηλο-μεσαίες, ροπάτος και χορταστικός. Το μακρύ γρανάζωμα κόβει λίγο από το fun factor, καθώς με δευτέρα το 796 δεν θα σηκώσει σούζα, ενώ ο υδραυλικός συμπλέκτης APTC ναι μεν είναι πολύ-πολύ ελαφρύς και δεν θα κουράσει το χέρι σας, είναι όμως και αρκετά ασαφής. Εκεί που θα ενοχλήσει ο APTC είναι στις χαμηλές ταχύτητες, αλλά και σε κόλπα ακριβείας. Σούζες με το γκάζι θα κάνετε με πρώτη στο κιβώτιο, ενώ κάποιες φορές θα χρειαστείτε και τη συνδρομή του συμπλέκτη -πάντα με πρώτη. Κιβώτιο είπαμε; Σαφές, γρήγορο, μαλακό, με εύκολη εύρεση νεκράς. Δεν βρήκε ούτε μία νεκρά ανάμεσα στις ταχύτητες. Με λίγα λόγια, άριστο.
Κάθε βόλτα είναι ευκαιρία για χαρά με το 796, κάθε βόλτα, σου φτιάχνει τη διάθεση. Κατ’ επέκταση, σύντομα σου φτιάχνει η διάθεση λίγο πριν από μια βόλτα, και αργότερα… αλλάζεις μόνιμα διάθεση. Ανοίγοντας το γκάζι, το Hypermotard 796 πετάγεται δυναμικά μπροστά, ενώ αν τραβήξεις ελάχιστα το τιμόνι, η σούζα έρχεται φυσικά. Σουζίτσες με πρώτη, ντριφτάκια με κατεβάσματα, γλίστρημα του πίσω τροχού με το γκάζι σε κακό οδόστρωμα, endo, απ’ όλα έχει ο μπαξές, για τον παιχνιδιάρη αναβάτη. Βρείτε ορεινούς επαρχιακούς δρόμους και δεν θα θέλετε να σταματήσουν οι στροφές. Άριστη πληροφόρηση του αναβάτη μαζί με αίσθηση ασφάλειας και φόρτιση μπαταριών! Εντάξει, ακόμα και στο fun factor υπάρχει μια κάποια αίσθηση μικρογραφίας, μιας και οι σούζες δεν έρχονται το ίδιο αβίαστα με το 1100, ενώ απουσιάζει και η κτηνώδης ροπή του μεγάλου αδελφού.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, L2 90ο, Α/Ψ, 2Β/Κ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 803
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) : 81/8.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) : 7,7/6.250
Βάρος (κιλά): 167
«Δεν τις φτιάχνουν όπως παλιά»;
Daytona Velos R125: Ψηλά σε απόδοση φρένων και σε πρακτικές λύσεις
Ανεβαίνεις δικάβαλο ή ούτε να το σκεφτείς;
Υπάρχουν άχρηστα συστήματα στις μοτοσυκλέτες;
Moto Guzzi V7 Stone: Εκμοντερνισμένο ρετρό με εγκάρσιο V2 κινητήρα 90°
8 E-Scooter με αυτονομίες πάνω από 100 χιλιόμετρα
Aprilia Tuono 125 2025: Το νέο «σπίρτο» της Aprilia με τιμή 5.299 ευρώ
Υπάρχει κίνδυνος να οδηγούμε με αναμμένο λαμπάκι βενζίνης;
Zontes D350: Euro5+ με 37 ίππους και traction control
Απίστευτο: Η Τροχαία αντί για πρόστιμο σου κάνει δώρο ένα κράνος
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr