Τιμή: 9.910 ευρώ (Ματ), 10.400 ευρώ (Κόκκινο).
Το ρύγχος μπροστά θυμίζει πουλί έτοιμο να τσιμπήσει, τα δύο τελικά των εξατμίσεων ξεμυτίζουν αγριεμένα κάτω από την ουρά της μοτοσικλέτας, το μονόμπρατσο ψαλίδι αφήνει ελεύθερη την «πλέξη» της ζάντας να φανεί από τη μία, ενώ από την άλλη εντυπωσιάζει με τον όγκο του. Φυσικά, το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα, σήμα κατατεθέν του εργοστασίου της Bologna, είναι εκτεθειμένο στα κοινά βλέμματα και φωνάζει «δεν είμαι σαν τα πλαίσια που έχεις συνηθίσει».
Ο κινητήρας ακούγεται όμορφα, στροφάρει γρήγορα και παίρνει μπροστά άμεσα. Ψεκαστός φυσικά, με αυτόματο τσοκ. Με αυξημένη συμπίεση σε σχέση με το 1100. Δυνατός σε χαμηλο-μεσαίες, ροπάτος και χορταστικός. Το μακρύ γρανάζωμα κόβει λίγο από το fun factor, καθώς με δευτέρα το 796 δεν θα σηκώσει σούζα, ενώ ο υδραυλικός συμπλέκτης APTC ναι μεν είναι πολύ-πολύ ελαφρύς και δεν θα κουράσει το χέρι σας, είναι όμως και αρκετά ασαφής. Εκεί που θα ενοχλήσει ο APTC είναι στις χαμηλές ταχύτητες, αλλά και σε κόλπα ακριβείας. Σούζες με το γκάζι θα κάνετε με πρώτη στο κιβώτιο, ενώ κάποιες φορές θα χρειαστείτε και τη συνδρομή του συμπλέκτη -πάντα με πρώτη. Κιβώτιο είπαμε; Σαφές, γρήγορο, μαλακό, με εύκολη εύρεση νεκράς. Δεν βρήκε ούτε μία νεκρά ανάμεσα στις ταχύτητες. Με λίγα λόγια, άριστο.
Κάθε βόλτα είναι ευκαιρία για χαρά με το 796, κάθε βόλτα, σου φτιάχνει τη διάθεση. Κατ’ επέκταση, σύντομα σου φτιάχνει η διάθεση λίγο πριν από μια βόλτα, και αργότερα… αλλάζεις μόνιμα διάθεση. Ανοίγοντας το γκάζι, το Hypermotard 796 πετάγεται δυναμικά μπροστά, ενώ αν τραβήξεις ελάχιστα το τιμόνι, η σούζα έρχεται φυσικά. Σουζίτσες με πρώτη, ντριφτάκια με κατεβάσματα, γλίστρημα του πίσω τροχού με το γκάζι σε κακό οδόστρωμα, endo, απ’ όλα έχει ο μπαξές, για τον παιχνιδιάρη αναβάτη. Βρείτε ορεινούς επαρχιακούς δρόμους και δεν θα θέλετε να σταματήσουν οι στροφές. Άριστη πληροφόρηση του αναβάτη μαζί με αίσθηση ασφάλειας και φόρτιση μπαταριών! Εντάξει, ακόμα και στο fun factor υπάρχει μια κάποια αίσθηση μικρογραφίας, μιας και οι σούζες δεν έρχονται το ίδιο αβίαστα με το 1100, ενώ απουσιάζει και η κτηνώδης ροπή του μεγάλου αδελφού.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, L2 90ο, Α/Ψ, 2Β/Κ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 803
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) : 81/8.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) : 7,7/6.250
Βάρος (κιλά): 167
EMW Lucking Pro 2 Batteries 2025
EICMA 2025 - Harley-Davidson Street Glide 2026: Με νέο σχεδιασμό , 107 ίππους και φουλ ηλεκτρονικά
EICMA 2025 - Lifan KPV 125/150: Νέο Adventure Scooter σε δύο εκδόσεις με μεγάλο ρεζερβουάρ
Zontes ZT552T-S & ZT552T-Z: Τα πρώτα δικύλινδρα GT scooter της Zontes στην EICMA 2025
EICMA 2025 - LETBE 282: Νέο μικρό Adventure με δικύλινδρο κινητήρα και 20 λίτρα ρεζερβουάρ
Τα 300άρια scooter με το καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα έως 4.500 ευρώ
EICMA 2025 - LETBE 180L: Νέο dualsport με 21 ίντσες τροχό εμπρός και ανεστραμμένο πιρούνι
EICMA 2025 – Harley Davidson Road Glide 2026: Με νέα εμφάνιση και πλούσια ηλεκτρονικά βοηθήματα
H Eλληνική DNA High Performance Filters και φέτος στην EICMA 2025
Repsol λιπαντικό αναρτήσεων10W Qualifier Fork Oil
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.