Τιμή: Dorsoduro 8.730 ευρώ, Dorsoduro 750 ABS 9.090 ευρώ, Dorsoduro 750 Factory 9.660 ευρώ.
Το Aprilia Dorsoduro Factory είναι σίγουρα πιο σκοτεινό από την απλή έκδοση και όχι μόνο λόγω του χρώματός του. Φυσικά, το χρώμα που επικρατεί είναι το μαύρο, κυρίως λόγω των carbon προσθηκών που αντικατέστησαν τα πλαστικά του Dorsoduro. Το πρώτο που αντικαταστάθηκε ήταν το μπροστινό φτερό. Ακολούθησαν τα πλαϊνά καλύμματα του ψυγείου και το carbon εκτείνεται έως το κέντρο του ρεζερβουάρ. Επιπλέον, τα νέα αισθητικά δεδομένα που έφερε η χρήση του carbon, είχαν ως αποτέλεσμα κάποιες άλλες μικροαλλαγές όσον αφορά στην αισθητική.
Σε αντίθεση με το γενικό σύνολο, το οποίο "δένει" τις αποχρώσεις του με ομοιομορφία σε έναν καμβά, ο κινητήρας χρησιμοποιεί όχι έναν, αλλά τρεις. Οι τρεις διαφορετικές χαρτογραφήσεις που ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του αλλάζουν κατ΄ επιλογή το χαρακτήρα της μοτοσικλέτας. Η επιλογή Sport είναι η πιο "άγρια", προσφέροντας απότομες αποκρίσεις του γκαζιού. Η Rain προορίζεται για το βρεγμένο οδόστρωμα, το οποίο αντιμετωπίζει χάρη στην εξάλειψη των απότομων αποκρίσεων. Και η Touring βρίσκεται ακριβώς στο κέντρο, τηρώντας μια πιο μετριοπαθή στάση όσον αφορά στο χειρισμό του γκαζιού. Σε γενικές γραμμές, η λειτουργία του δικύλινδρου κινητήρα είναι ικανοποιητική. Από τις μεσαίες στροφές λειτουργίας και πάνω, η ισχύς έρχεται προοδευτικά, χωρίς τρύπες ή εξάρσεις, και εξαφανίζει γρήγορα τα παραπανίσια (για την κατηγορία) κιλά του Dorsoduro. Η μέγιστη ισχύς των 92 ίππων το καθιστά ισχυρότερο του δικύλινδρου ανταγωνισμού, ενώ ο τρόπος που τους βγάζει στο δρόμο, του επιτρέπει να λογίζεται ανάμεσα στα φιλικότερα.
O κινητήρας έχει ικανοποιητική λειτουργία, ειδικά από τις μεσαίες και πάνω. Και στις χαμηλές είναι ανεκτός, μιας και λειτουργεί καλύτερα από ενός τετρακύλινδρου street, για παράδειγμα. Η επιλογή Sport, όμως, είναι αρκετά απότομη και άβολη για τον αναβάτη, ειδικά μέσα στην πόλη.
Έξω από αυτή, το Dorsoduro θα καταφέρει να κινηθεί σε sport ρυθμούς και θα ικανοποιήσει περισσότερο. Ωστόσο, ο όγκος του δεν θα ευνοήσει τις συνεχείς αλλαγές κατεύθυνσης. Και τα φρένα είναι εξαιρετικά σε δύναμη και αίσθηση.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 2Κ, Y/Ψ, 8Β
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 749,9
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 92/8.750
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 8,4/4.500
Βάρος (κιλά): 185
EMW Lucking Pro 2 Batteries 2025
EICMA 2025 - Harley-Davidson Street Glide 2026: Με νέο σχεδιασμό , 107 ίππους και φουλ ηλεκτρονικά
EICMA 2025 - Lifan KPV 125/150: Νέο Adventure Scooter σε δύο εκδόσεις με μεγάλο ρεζερβουάρ
Zontes ZT552T-S & ZT552T-Z: Τα πρώτα δικύλινδρα GT scooter της Zontes στην EICMA 2025
EICMA 2025 - LETBE 282: Νέο μικρό Adventure με δικύλινδρο κινητήρα και 20 λίτρα ρεζερβουάρ
Τα 300άρια scooter με το καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα έως 4.500 ευρώ
EICMA 2025 - LETBE 180L: Νέο dualsport με 21 ίντσες τροχό εμπρός και ανεστραμμένο πιρούνι
EICMA 2025 – Harley Davidson Road Glide 2026: Με νέα εμφάνιση και πλούσια ηλεκτρονικά βοηθήματα
H Eλληνική DNA High Performance Filters και φέτος στην EICMA 2025
Repsol λιπαντικό αναρτήσεων10W Qualifier Fork Oil
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.