Τιμή: 19.720 ευρώ
+Κιβώτιο, απόδοση κινητήρα, ποιότητα κατασκευής.
-Αυτονομία, έλλειψη… 7ης ταχύτητας!
Με πρωτοποριακό κιβώτιο ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη, το μεγάλο VFR οδηγεί κατευθείαν στο μέλλον και είναι ικανό να ενθουσιάσει ακόμη και αυτούς που ήθελαν υψηλότερα επίπεδα τεχνολογίας από το VFR 1200F.
Κιβώτιο
Αναμφίβολα το πιο ενδιαφέρον –αν όχι και το πιο σημαντικό- κομμάτι της συγκεκριμένης μοτοσικλέτας είναι το κιβώτιο. Η Honda το ονομάζει DCT από το Dual Clutch Transmission και ουσιαστικά δεν είναι παρά δύο κλασικοί συμπλέκτες, οι αλλαγές των οποίων όμως, γίνονται υδραυλικά. Αποτέλεσμα είναι οι γρήγορες και άμεσες αλλαγές. Φυσικά, τα πάντα ελέγχονται από μια πανίσχυρη ηλεκτρονική μονάδα που έχει εγκαταστημένες όλες τις απαραίτητες παραμέτρους. Ο αναβάτης λοιπόν, δεν έχει παρά να επιλέξει ποιο από τα δύο προγράμματα του ταιριάζει. Το πρόγραμμα «D» είναι για την καθημερινή χρήση και για πιο χαλαρή οδήγηση, με στόχο την καλύτερη οικονομία σε καύσιμο, ενώ για τη μέγιστη απόδοση δεν έχετε παρά να επιλέξετε το πρόγραμμα «S». Αν πάλι κάποιος θέλει να έχει το απόλυτο έλεγχο, ενδείκνυται να επιλέξει το πρόγραμμα «Μ» που παρέχει μια χειροκίνητη σειριακή λειτουργία 6 σχέσεων.
Οδηγώντας
Οδηγώντας το VFR 1200 DCT, εύκολα, το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να γράφεις- και να εκθειάζεις- τον τρόπο λειτουργίας του DCT. Πέραν όμως από το αυτόματο κιβώτιο (και τα 10 παραπάνω κιλά), η έκδοση DCT έχει ακριβώς την ίδια απόδοση με την απλή έκδοση. Σίγουρα, πρόκειται για μια βαριά μοτοσικλέτα, αλλά τα πάντα αλλάζουν μόλις αρχίσει να κινείται, όπου έχεις την αίσθηση ότι το βάρος της έχει μειωθεί στο μισό. Και όλα αυτά, πάντα με τη βελούδινη αίσθηση που χαρακτηρίζει τα μοντέλα της Honda. Ευθύνεται η ομοιογένεια, καθώς ο κινητήρας μπορεί μεν να έχει 170 άλογα, αλλά διαθέτει μια «φιλική» συμπεριφορά εξαιτίας της γραμμικής του απόδοσης. Την ίδια ώρα, οι αναρτήσεις χωρίς να είναι κούτσουρα ή να αφήνουν τα παραπανίσια κιλά του VFR να «πλέουν», συνδυάζουν άνεση και κράτημα, ενώ και τα φρένα μπορεί να προσομοιώνουν για …άγκυρες, αλλά εύκολα χρησιμοποιούνται στο 100% των δυνατοτήτων τους, ακόμα και από έναν άπειρο οδηγό, χάρη στο C-ABS.
Ενεργητική ασφάλεια: 9
Οδική συμπεριφορά: 8
Κινητήρας-μετάδοση: 9
Φρένα: 9
Ποιότητα Κατασκευής: 9
¶νεση: 9
Κατανάλωση: 8
Τιμή-εξοπλισμός: 7
Σύνολο: 8,50
Τα εξτρά δυσκολεύουν τη μεταπώληση;
Keeway Vieste 125: Επιστροφή με Euro 5+ και νέα δυναμική εμφάνιση
BMW C400 X: Κορυφαίο σε ισχύ και επιδόσεις και «γερμανικά» ευρηματικό
Voge SR1: Φρένα άγκυρες, ABS και Traction Control μόλις με 2.695 ευρώ
Best Moto by LS2 2025: Yamaha NMAX 125 το scooter με την καλύτερη εμφάνιση
Best Moto by LS2 2025: Nerva EXE το ηλεκτρικό με την μεγαλύτερη τελική
Best Moto by LS2 2025: CFMOTO 450MT η Α2 μοτοσυκλέτα με την καλύτερη εμφάνιση
Best Moto by LS2 2025: BMW M 1000 XR η μοτοσυκλέτα με την καλύτερη εμφάνιση
Μήπως με γρήγορη μοτοσυκλέτα μαθαίνεις καλύτερα;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr