Τιμή: 19.720 ευρώ
+Κιβώτιο, απόδοση κινητήρα, ποιότητα κατασκευής.
-Αυτονομία, έλλειψη… 7ης ταχύτητας!
Με πρωτοποριακό κιβώτιο ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη, το μεγάλο VFR οδηγεί κατευθείαν στο μέλλον και είναι ικανό να ενθουσιάσει ακόμη και αυτούς που ήθελαν υψηλότερα επίπεδα τεχνολογίας από το VFR 1200F.
Κιβώτιο
Αναμφίβολα το πιο ενδιαφέρον –αν όχι και το πιο σημαντικό- κομμάτι της συγκεκριμένης μοτοσικλέτας είναι το κιβώτιο. Η Honda το ονομάζει DCT από το Dual Clutch Transmission και ουσιαστικά δεν είναι παρά δύο κλασικοί συμπλέκτες, οι αλλαγές των οποίων όμως, γίνονται υδραυλικά. Αποτέλεσμα είναι οι γρήγορες και άμεσες αλλαγές. Φυσικά, τα πάντα ελέγχονται από μια πανίσχυρη ηλεκτρονική μονάδα που έχει εγκαταστημένες όλες τις απαραίτητες παραμέτρους. Ο αναβάτης λοιπόν, δεν έχει παρά να επιλέξει ποιο από τα δύο προγράμματα του ταιριάζει. Το πρόγραμμα «D» είναι για την καθημερινή χρήση και για πιο χαλαρή οδήγηση, με στόχο την καλύτερη οικονομία σε καύσιμο, ενώ για τη μέγιστη απόδοση δεν έχετε παρά να επιλέξετε το πρόγραμμα «S». Αν πάλι κάποιος θέλει να έχει το απόλυτο έλεγχο, ενδείκνυται να επιλέξει το πρόγραμμα «Μ» που παρέχει μια χειροκίνητη σειριακή λειτουργία 6 σχέσεων.
Οδηγώντας
Οδηγώντας το VFR 1200 DCT, εύκολα, το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να γράφεις- και να εκθειάζεις- τον τρόπο λειτουργίας του DCT. Πέραν όμως από το αυτόματο κιβώτιο (και τα 10 παραπάνω κιλά), η έκδοση DCT έχει ακριβώς την ίδια απόδοση με την απλή έκδοση. Σίγουρα, πρόκειται για μια βαριά μοτοσικλέτα, αλλά τα πάντα αλλάζουν μόλις αρχίσει να κινείται, όπου έχεις την αίσθηση ότι το βάρος της έχει μειωθεί στο μισό. Και όλα αυτά, πάντα με τη βελούδινη αίσθηση που χαρακτηρίζει τα μοντέλα της Honda. Ευθύνεται η ομοιογένεια, καθώς ο κινητήρας μπορεί μεν να έχει 170 άλογα, αλλά διαθέτει μια «φιλική» συμπεριφορά εξαιτίας της γραμμικής του απόδοσης. Την ίδια ώρα, οι αναρτήσεις χωρίς να είναι κούτσουρα ή να αφήνουν τα παραπανίσια κιλά του VFR να «πλέουν», συνδυάζουν άνεση και κράτημα, ενώ και τα φρένα μπορεί να προσομοιώνουν για …άγκυρες, αλλά εύκολα χρησιμοποιούνται στο 100% των δυνατοτήτων τους, ακόμα και από έναν άπειρο οδηγό, χάρη στο C-ABS.
Ενεργητική ασφάλεια: 9
Οδική συμπεριφορά: 8
Κινητήρας-μετάδοση: 9
Φρένα: 9
Ποιότητα Κατασκευής: 9
Άνεση: 9
Κατανάλωση: 8
Τιμή-εξοπλισμός: 7
Σύνολο: 8,50
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
Λουκέτο δισκόφρενου με συναγερμό ΑBUS Detecto X Plus 8008
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr