
Ο χαρακτηρισμός «καρδιά» είναι μάλλον ο ακριβέστερος που μπορεί να δοθεί για να δείξει τη δουλειά του εμβόλου. Το έμβολο είναι αυτό που έρχεται σε άμεση επαφή με τη φωτιά στον κύλινδρο, δέχεται ολόκληρη την πίεση που αναπτύσσεται εκεί, και την μετατρέπει σε κίνηση σπρώχνοντας τον διωστήρα (μπιέλα). Ολη αυτή τη διαδικασία, την επαναλαμβάνει πολλές φορές μέσα σε ένα δευτερόλεπτο, επιταχύνοντας και επιβραδύνοντας συνεχώς ανάμεσα στα δύο Νεκρά Σημεία (Ανω Ν.Σ. και Κάτω Ν.Σ.). Από τα παραπάνω, γίνονται φανερές οι μηχανικές απαιτήσεις που πρέπει να έχει ένα έμβολο: Αρχικά, πρέπει να αντέχει στις τεράστιες πιέσεις που δέχεται από τα αέρια, αλλά και στις μεγάλες αδρανειακές δυνάμεις που αναπτύσσονται κατά την παλινδρόμηση. Ταυτόχρονα, πρέπει να είναι ελαφρύ, ώστε οι τελευταίες να είναι όσο το δυνατόν μικρότερες, αλλά και για να εμφανίζονται όσο γίνεται χαμηλότερες απώλειες ισχύος από την αδράνεια των μηχανικών μερών. Η λύση στο πρόβλημα εύρεσης κατάλληλου υλικού γι’ αυτή τη δουλειά, βρέθηκε στο αλουμίνιο. Ειδικά στους σύγχρονους κινητήρες μοτοσικλετών και αυτοκινήτων, τα έμβολα είναι αποκλειστικά αλουμινένια.
Jawakias: Η απόλυτη εξειδίκευση Yamaha
VIDEO: Ξυλοδαρμός αναβάτη στη Σαντορίνη
Νέα Royal Enfield Hunter 350: Ρετρό και μοντέρνα
BMW S 1000 R - Test: Μαχητής με τρόπους!
E-Ride E-R Max: Ηλεκτρικό GT με 130 χλμ./ώρα τελική
Test Yohe 981: Μοντέρνα σχεδίαση και προσιτή τιμή
Καλοκαιρινό μπουφάν Nordcode Fight Air Pro
Kit τροχαλίας Polini Maxi Hi-Speed για Kymco Xciting 400
4 πράγματα που πρέπει να κάνεις πριν φύγεις για 3ήμερο
Τροχαία: Αυξημένα μέτρα για τον Δεκαπενταύγουστο
VIDEO: Υπερβολικά λασπωμένη motocross γίνεται κούκλα
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2022 - mototriti.gr