Όταν αντικρίζεις για πρώτη φορά το D-Tracker 125, μένεις έκπληκτος από το μικρό του μέγεθος. Οι 14άρηδες τροχοί, του κόβουν ύψος και το κάνουν να δείχνει πραγματικά ξεχωριστό. Σαν μια μοτοσικλέτα… gadget, κάτι ανάμεσα σε χρηστικό 125 και μανιακό mini-moto, ένα δίκυκλο φτιαγμένο για διασκέδαση, εκτός από την εισαγωγή στο χώρο της μοτοσικλέτας, αφού η λογική της Kawasaki ήταν να κατασκευάσει ένα 125 -όχι απλά δανειζόμενη κομμάτια από μεγαλύτερα μοντέλα- με στόχο τις ανάγκες των νέων αναβατών.
Τεράστια σιγουριά νιώθει όποιος καβαλήσει την ιδιαίτερα χαμηλή σέλα του μικρού D-Tracker. Όταν ακόμα και αναβάτες ή αναβάτισσες με ύψος κάτω του 1.65 μ. μπορούν να αισθανθούν άνετοι και σίγουροι, πατώντας γερά με όλο το πόδι στο έδαφος, πάνω σε μια μοτοσικλέτα, τότε η τελευταία σίγουρα αποτελεί μοναδική περίπτωση. Το χαμηλό ύψος (σέλα στα 805 χιλιοστά, κομπλέ με λεπτή σιλουέτα μοτοσικλέτας) και βάρος (μόλις 114 κιλά!) του D-Tracker το κάνουν επίσης ιδιαίτερα μανιτζέβελο, είτε όταν είναι σταματημένο με τον αναβάτη πάνω είτε όταν ο αναβάτης βρίσκεται δίπλα του και θέλει να το μανουβράρει.
Ο κινητήρας είναι ο ίδιος που κινεί και το off-road μοντέλο KLX 125. Τετράχρονος, μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, ψεκαστός, με μονό επικεφαλής εκκεντροφόρο και δύο βαλβίδες. Απλός και αξιόπιστος. Προικισμένος με μίζα, έρχεται άμεσα σε λειτουργία, καλύπτει τις προδιαγραφές Euro3 με τη βοήθεια καταλύτη και αισθητήρα οξυγόνου και είναι σχεδόν αθόρυβος. Το περιμετρικό πλαίσιο από ατσάλι θα βοηθήσει τα μέγιστα στη σωστή οδική συμπεριφορά του D-Tracker, όπως θα το βοηθήσουν και οι σωστές αναρτήσεις του.
Ακόμα και με ταχύτητες κοντά στα 100 χ.α.ω. η μοτοσικλέτα της Kawasaki παραμένει σταθερότατη, κάνοντας τον κάτοχό της να ευχαριστεί νοητά το πλαίσιο (σχεδιασμένο ειδικά για το D-Tracker παρακαλώ και όχι δανεισμένο από κάποια μεγαλύτερη μοτοσικλέτα) και τις αναρτήσεις, για την υποδειγματική συνεργασία τους. Αν έχετε όρεξη για οδηγικές ακρότητες, να έχετε υπ΄ όψιν ότι το D-Tracker θα κάνει δύσκολα σούζα, με αρκετό πατινάρισμα.
Τα φρένα αποδεικνύονται υπεράνω κριτικής από πλευράς τόσο δύναμης όσο και αίσθησης. Τελικά, το μόνο που θα κάνει τον αναβάτη να κατέβει από τη σέλα είναι το σκληρό υλικό της τελευταίας, που μετά από αρκετή ώρα θα κουράσει τους αναβάτες -το συνεπιβάτη πιο γρήγορα.
Κινητήρας: 4T, 1Κ, Α/Ψ, 1ΕΕΚ, 2Β
Χωρητικότητα: 125 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 10,3/8.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 1/6.400
Βάρος: 114 κιλά
Τιμή: 3.590 ευρώ
Ducati Multistrada RS: Με αγωνιστικό DNA και κινητήρα Stradale
Best Moto by LS2 - Ducati Multistrada V4 Rally: Η μοτοσυκλέτα με την καλύτερη τεχνολογία
Best Moto by LS2 - QJMOTOR SVT 650X: Η πιο οικονομική μοτοσυκλέτα της χρονιάς
Best Moto by LS2 - CFMOTO 800MT: Η πιο Value for Money μοτοσυκλέτα
Ταξινομήσεις μοτοσυκλετών Μαρτίου - Στην κορυφή το Voge DS525 X
Test βαλίτσα Maximus MX66: 52 λίτρα πρακτικότητας
Ειδικές εκδόσεις SE-09 SBK για τις Aprilia RSV4 Factory και Tuono V4 Factory
Ταξινομήσεις Scooter Μαρτίου - Πρωτιά για το Honda ADV 350
Οκτακύλινδρος Boxer κινητήρας από την GWM
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr