LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Στη μπροστινή ανάρτηση, λύνουμε το παξιμάδι του κεντρικού άξονα.

Βγάζουμε τον άξονα που συγκρατεί τη ρόδα και τραβάμε τον τροχό.

Αφού λύσουμε τις βίδες στις τιμονόπλακες, τραβάμε το πιρούνι προς τα κάτω.

Πίσω, αφαιρούμε τον άξονα και τον τροχό.

Για να βγει το αμορτισέρ αφαιρούμε τη σέλα και το υποπλαίσιο.

Λύνουμε τις βίδες που συγκρατούν τα αμορτισέρ πάνω/κάτω, με αποτέλεσμα αυτά να είναι ελεύθερα για να τα βγάλουμε.

Αφαίρεση και συντήρηση αναρτήσεων

Στις μοτοσικλέτες off-road, οι αναρτήσεις χρειάζονται περιοδικά συντήρηση. Παρακάτω περιγράφουμε τα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν για αυτή τη διαδικασία.

 
Kατ’ αρχήν, η μοτοσικλέτα πρέπει να είναι καθαρή, χωρίς λάσπες, ώστε η όλη διαδικασία να γίνει χωρίς προβλήματα. Τοποθετούμε τη μοτοσικλέτα σε κεντρικό σταντ, καθώς μόνο έτσι μπορεί να στηριχθεί από τη στιγμή που έχουμε βγάλει και τους δύο τροχούς. Συγκεντρώνουμε όλα τα εργαλεία που θα χρειαστούμε, μαζί με ένα πανί για να καθαρίσουμε κάθε επιφάνεια στην οποία έχει μείνει λάσπη ή χώμα.

Εργαλεία: Για να βγάλουμε τις αναρτήσεις από μια μοτοσικλέτα, δεν είναι στάνταρ τα εργαλεία που θα χρειαστούμε, αφού κάθε μάρκα και κάθε μοντέλο απαιτούν διαφορετικά. Για τη συγκεκριμένη μοτοσικλέτα (Honda CRF 250R) χρειαστήκαμε τα εξής εργαλεία: ένα Τ8, ένα Τ10, ένα Τ12, ένα μυτοτσίμπιδο, μία πένσα, ένα πολύγωνο 17άρι, ένα πολύγωνο 19άρι, ένα πολύγωνο 22άρι, ένα πολύγωνο 32άρι και ένα άλεν νούμερο 5. Τέλος, χρειαστήκαμε σπρέι γράσο για τους άξονες των τροχών.

1. Ξεκινάμε από τη μπροστινή ανάρτηση, λύνοντας το παξιμάδι του κεντρικού άξονα και μετά τις βίδες (2 σε κάθε καλάμι) που συγκρατούν τον άξονα.
2. Στη συνέχεια, βγάζουμε τον άξονα που συγκρατεί τη ρόδα και μετά, τραβάμε προς τα εμπρός τον τροχό.
3. Συνεχίζουμε με τις βίδες στις τιμονόπλακες. Αφού τις λύσουμε, τραβάμε το πιρούνι προς τα κάτω για να βγει και ακολουθούμε την ίδια διαδικασία και για το άλλο. Στο αριστερό πιρούνι, λύνουμε τη δαγκάνα του φρένου και τα προστατευτικά πλαστικά.
4. Πίσω, αφαιρούμε τον άξονα και αφού βγάλουμε την αλυσίδα από το γρανάζι, αφαιρούμε και τον τροχό.
5. Για να βγει το αμορτισέρ πρέπει πρώτα να αφαιρέσουμε τη σέλα και το υποπλαίσιο. Λύνουμε τις βίδες που εδράζονται στο πλαίσιο και κατόπιν τις βίδες από το τελικό της εξάτμισης, βγάζουμε την επάνω βίδα του υποπλαισίου και αφαιρούμε το κολάρο από την πίσω μεριά του καρμπιρατέρ.
6. Κατόπιν, λύνουμε τη βίδα που συγκρατεί το κάτω μέρος του αμορτισέρ, λύνουμε την επάνω βίδα και οι αναρτήσεις έχουν βγει, έτοιμες για συντήρηση.

 

??????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τελευταίες Ειδήσεις

Suzuki GSX-S 1000GX: Με 152 ίππους ημιενεργητικές αναρτήσεις Showa και φρένα Brembo

Triumph Speed Twin 1200 - Test

Yamaha Jog E 2026: Το πρώτο μοντέλο που χρησιμοποιεί κοινές μπαταρίες με την Honda

Η ηλεκτρική Oben Rorr EZ κοστίζει λιγότερο από ένα iPhone και πωλείται στο Amazon

Ηλεκτροκίνηση και πορτοφόλι: όλα τα κέρδη που δεν φαίνονται

Test Nordcode Odyssey μπουφάν 4 εποχών: Κορυφαία προστασία για την κατηγορία του

ΕΛ.ΑΣ: «Η προσβασιμότητα είναι δικαίωμα» – Το νέο βίντεο για την Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ

Η SYM λανσάρει νέα λειτουργία στο site ώστε να βρίσκεις άμεσα αυτό που θες

Ιταλία – Κάμερες ταχύτητας 2026: Ραντάρ νόμιμα, αλλά χωρίς έγκριση – Τελικά το χάος δεν είναι μόνο στην Ελλάδα

Πώς να αποθηκεύσετε σωστά τη μοτοσυκλέτα τον χειμώνα χωρίς να πάθει ζημιές

Κυρανάκης: Νέα αντικίνητρα και περιορισμοί – Στο τραπέζι η απαγόρευση φορτηγών στην Αθήνα

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ