Tα νούμερα δεν ψεύδονται, ενώ προσφέρουν άρτο και θέαμα. Γνωρίζουμε πως πριν μερικά χρόνια, το 2008, όταν η χώρα ευημερούσε, αρκετοί αγόραζαν δυο δίκυκλα. Μία μοτοσικλέτα για τον ελεύθερο χρόνο τους, και ένα παπί για τη μετακίνηση στην πόλη. Τότε, τα scooters κατείχαν μεν κάτι παραπάνω από το 1/3 της αγοράς, αλλά ακόμα δεν είχαν δείξει τα δόντια τους, παρόλο που και τότε αποτελούσαν την πρώτη κατηγορία σε πωλήσεις. Το πρώτο οκτάμηνο του 2008, το μερίδιο της μοτοσικλέτας βρισκόταν στο 24,33% της αγοράς, ενώ τρία χρόνια μετά, στο πρώτο τρίμηνο του 2011, μόλις ένα 12,13% έδειχνε πια πρόθυμο να επενδύσει στη μοτοσικλέτα. Μιλάμε για τεράστια πτώση 50%, ενώ αν κοιτάγαμε προς τα εξαφανισμένα μεγάλα κυβικά, θα βλέπαμε πως οι αγοραστές μοτοσικλέτας έχουν στραφεί προς τη μεσαία κατηγορία, ή και ακόμα πιο κάτω. Τα παπιά τώρα, ενώ κατείχαν τη δεύτερη θέση στις κατηγορίες της αγοράς του 2008, κατάφεραν μεν να συγκρατήσουν το ποσοστό τους στα ίδια σχεδόν επίπεδα, χάνοντας ένα 2,41% στους πρώτους 8 μήνες του 2011, όμως είδαν τα scooters ξαφνικά να γιγαντώνονται, και να… εξαφανίζονται στον ορίζοντα! Τα scooters λοιπόν, περνάνε την καλύτερη τους φάση, από τη γέννηση της ελληνικής αγοράς δικύκλου. Από το 35,56% της αγοράς που κατείχαν το πρώτο οκτάμηνο του 2008, βρίσκονται πλέον να κατέχουν το 53,35% για το πρώτο οκτάμηνο του 2011 (+17,79%), και δεν δείχνουν καθόλου έτοιμα να σταματήσουν αυτή την αλματώδη άνοδο –φανταστείτε πως το πρώτο 3μηνο.
Scooter |
% |
Παπιά |
% |
Μοτοσικλέτες |
% |
Σύνολο |
|
2011 |
19.273 |
53.35 |
10.349 |
28,65 |
4382 |
12,13 |
36.119 |
2010 |
23.225 |
49,26 |
13.372 |
28,36 |
8298 |
17,6 |
47.144 |
2009 |
22.983 |
43,3 |
14.953 |
28,17 |
12.382 |
23,32 |
53.077 |
2008 |
26.818 |
35,56 |
23.423 |
31,06 |
18.351 |
24,33 |
75.409 |
EMW Lucking Pro 2 Batteries 2025
EICMA 2025 - Harley-Davidson Street Glide 2026: Με νέο σχεδιασμό , 107 ίππους και φουλ ηλεκτρονικά
EICMA 2025 - Lifan KPV 125/150: Νέο Adventure Scooter σε δύο εκδόσεις με μεγάλο ρεζερβουάρ
Zontes ZT552T-S & ZT552T-Z: Τα πρώτα δικύλινδρα GT scooter της Zontes στην EICMA 2025
EICMA 2025 - LETBE 282: Νέο μικρό Adventure με δικύλινδρο κινητήρα και 20 λίτρα ρεζερβουάρ
Τα 300άρια scooter με το καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα έως 4.500 ευρώ
EICMA 2025 - LETBE 180L: Νέο dualsport με 21 ίντσες τροχό εμπρός και ανεστραμμένο πιρούνι
EICMA 2025 – Harley Davidson Road Glide 2026: Με νέα εμφάνιση και πλούσια ηλεκτρονικά βοηθήματα
Repsol λιπαντικό αναρτήσεων10W Qualifier Fork Oil
Μεταμόρφωσε μια Ducati Panigale V4 σε Snowmobile! (ΒΙΝΤΕΟ)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.