• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε τα Υamaha R1 & XJ6 Diversion

Η Υamaha παρουσίασε τα δύο πιο «καυτά» (για διαφορετικούς λόγους) νέα μοντέλα της στην Αυστραλία και το Moto Τρίτη ήταν εκεί για να σας μεταφέρει τις πρώτες εντυπώσεις. Το R1 με τον «σταυρωτό» στρόφαλο και το all round ΧJ6, δοκιμάστηκαν από τον συνεργάτη του περιοδικού, Tor Sagen.

 
Τα XJ6 και XJ6 Diversion (naked & ντυμένη έκδοση) έχουν δημιουργηθεί ως δύο ελκυστικά εισαγωγικά μοντέλα. Για να πετύχει η Yamaha κάτι τέτοιο, θα έπρεπε οι μοτοσικλέτες να είναι λιγότερο «ακραίες» από τα FZ6 που βασίζονται στο R6. Η παρούσα σειρά FZ6 αποδίδει περίπου 100 ίππους και τα πάντα, από το μοτέρ μέχρι και το πλαίσιο προέρχονται από το, προ 2006, R6.
Τα XJ6 διαφέρουν αρκετά από τα FZ6, όπως στον ηπιότερης απόδοσης 4κύλινδρο κινητήρα, στο νέο και πιο απλό πλαίσιο και στη διαφορετική εργονομία. Όλα αυτά έγιναν ώστε το XJ6 να είναι όσο το δυνατόν πιο εύκολο να ζήσεις μαζί του.

Για να γιορτάσει τη 10η επέτειο από την παρουσίαση του R1 και γενικότερα της σειράς R, η Yamaha παρουσίασε το ρηξικέλευθο R1 του 2009 με στοιχεία που αναμένεται να προκαλέσουν την ίδια αίσθηση, όπως και το πρώτο R1 του 1998.
Βλέποντας και ακούγοντας το R1 του 2009 από τα πιτς της πίστας Eastern Creek να με περνά με 250 χλμ./ώρα είναι μία πολύ «ανεβαστική» εμπειρία! Όμως εκτός από την εμφάνιση και τον ήχο, η Yamaha κατάφερε κάτι πολύ σημαντικότερο, να προσδώσει μια εντελώς νέα, διαφορετική και άκρως ενδιαφέρουσα αίσθηση στους τετρακύλινδρους κινητήρες του λίτρου, εφαρμόζοντας τη τεχνολογία από την Μ1 των MotoGP, δηλαδή τον σταυρωτών διατεταγμένων κομβίων στον στρόφαλο .


Περισσότερα για τα Yamaha R1 & XJ6 μπορείτε να διαβάσετε στο τεύχος Νο3 του Moto Τρίτη, που θα κυκλοφορήσει στις 3 Φεβρουαρίου 2009.

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ