net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος net.mototriti.gr Testbook τεύχος
  • 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

ΜΤΧ: Yamaha T-max 500 2006 από 7.000€

Το T-max αποτέλεσε ένα δίτροχο - σταθμό, συνδυάζοντας την πρακτικότητα των scooter και την οδική συμπεριφορά των μοτοσικλετών. Δεδομένου του ότι έχει παρουσιαστεί εδώ και καιρό καινούργια έκδοση του T-max, η τιμή του στο χώρο του μεταχειρισμένου είναι ιδιαίτερα ελκυστική.

 
Το Yamaha T-max ήταν το πρώτο scooter, που κατασκευάστηκε με γνώμονα πρωτίστως την οδική συμπεριφορά και τις επιδόσεις, αφήνοντας τομείς όπως πρακτικότητα και άνεση σε δευτερεύοντες ρόλους. Το πρόβλημα της κατανομής του βάρους στο πίσω μέρος, που παρουσιάζουν όλα τα scooter, ξεπεράστηκε από την Yamaha τοποθετώντας τον κινητήρα σχεδόν στο κέντρο του T-max.

Ένα άλλο «μελανό» σημείο των scooter της εποχής, η ελαστικότητα των πλαισίων δηλαδή, απασχόλησε επίσης τους τεχνικούς της Yamaha ώστε το T-Max να μην παρουσιάζει υστέρηση στον συγκεκριμένο τομέα . Οι δύο ευτραφείς δοκοί του πλαισίου καταφέρνουν να δώσουν την απαραίτητη στιβαρότητα στο T-Max και είναι υπεύθυνοι για την κορυφαία οδική του συμπεριφορά.

Ο κινητήρας του T-Max είναι δικύλινδρος και 8βάλβιδος, με την τροφοδοσία να έχει αναλάβει ψεκασμός. Οι 43,5 ίπποι που αποδίδει κρίνονται ικανοποιητικοί χαρίζοντας επιδόσεις και νεύρο στο T-max. Όσο καλό είναι το mega scooter της Yamaha στον τομέα των επιδόσεων, αντιστοίχως εξαιρετικό κρίνεται και στον τομέα της επιβράδυνσης, μιας και τα συνολικά 3 δισκόφρενα καταφέρνουν να το ακινητοποιήσουν σε μικρές αποστάσεις.

Στον τομέα της άνεσης δε θα απογοητεύσει, αν και δεν είναι το δυνατό του στοιχείο. Οι σχετικά σκληρές του αναρτήσεις θα εκτιμηθούν στην επιθετική οδήγηση, ενώ από πρακτικής πλευράς ο χώρος κάτω από τη σέλα δεν ανταποκρίνεται στα εντυπωσιακά νούμερα χωρητικότητας που μας έχουν συνηθίσει τα scooter της κατηγορίας. Σε ότι αφορά στην αισθητική, αν και πλέον θεωρείται σχετικά ξεπερασμένο, δε θα χαρακτηριζόταν σε καμία περίπτωση παλιομοδίτικο.

Τι να προσέξετε

Το T-Max είναι ένα ιδιαίτερα αξιόπιστο scooter και οι ζημιές που έχει εμφανίσει είναι ελάχιστες. Η μετάδοση και ο πίσω βραχίονας χρειάζονται προσοχή για τη σωστή, αθόρυβη και δίχως τζόγους λειτουργία του. Ρίξτε μια προσεκτική ματιά στα πλαστικά για την καλή κατάστασή τους, γιατί η αντικατάστασή τους είναι δαπανηρή.

+ Οδική συμπεριφορά
- Χώρος κάτω από τη σέλα

Ιστορικά

Το πρώτο T-max παρουσιάστηκε το 2002 και έκανε την επανάσταση στην κατηγορία των μεγάλων scooter. To 2005 η Yamaha του τοποθετεί ABS, ενώ τον επόμενο χρόνο παρουσιάζεται στην έκδοση black max με ουσιαστική διαφορά το εντυπωσιακό μαύρο ματ χρώμα του. Το 2008 για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου η Yamaha το ανανεώνει ριζικά.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας 2Κ, 8βαλβ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα 499
Ίπποι 43,5/7.500
Ροπή 4.6/6.500
Τροφοδοσία Ψεκασμός
Ρεζερβουάρ 14
Μήκος 2.235
Πλάτος 775
Ύψος σέλας 795
Μεταξόνιο 1.575
Βάρος 213 κιλά

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ