• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ανανεωμένο, με νέο κινητήρα και combined ABS

H απόπειρα της Honda να διεισδύσει στην all-round κατηγορία των μεσαίων street, στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία με την παρουσίαση του πρώτου CBF600S. Tέσσερα χρόνια μετά, το νέο CBF600S, με βελτιώσεις στα σημεία και ένα νέο κινητήρα, φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα άξιο συνεχιστή.

 
Παρ΄ όλο που η συγκεκριμένη κατηγορία δεν συγκεντρώνει τα φώτα της δημοσιότητας και σπάνια αποτελεί αντικείμενο συζήτησης στα μοτοσικλετιστικά «πηγαδάκια», συμπεριλαμβάνει μοτοσικλέτες οι οποίες είναι πραγματικά δύσκολο να υλοποιηθούν από τους κατασκευαστές. Στόχος δεν είναι μόνο οι επιδόσεις και η οδική συμπεριφορά, αυτοσκοπός δεν είναι η σχεδίαση που θα σε αφήσει άφωνο, ενώ η τεχνολογία που χρησιμοποιείται θεωρείτε «συμβατική» σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα. Το ζητούμενο στα all-round street, είναι να πετύχεις έναν συγκερασμό και μία ισορροπία μεταξύ διαμετρικά αντίθετων χαρακτηριστικών, όπως η φιλικότητα και η δυναμική οδική συμπεριφορά, η οικονομία και οι επιδόσεις, η ευελιξία και η σταθερότητα.

Το πρώτο CBF600S είχε πέτυχε ακριβώς κέντρο, όντας μια πολυτάλαντη μοτοσικλέτα ικανή για…τα πάντα! Ενώ λοιπόν η Honda είχε βρει μια άκρως επιτυχημένη «συνταγή», ο ανταγωνισμός αλλά και οι επιταγές του marketing απαιτούσαν μία ανανέωση και ανανέωση στην συγκεκριμένη κατηγορία σημαίνει «ουσία» και όχι κινήσεις άσκοπου εντυπωσιασμού. Για το νέο CBF600S, ο στόχος ήταν το καλό να γίνει ακόμα καλύτερο, χωρίς να διαταραχθούν σε καμία περίπτωση οι ισορροπίες που ήταν το δυνατό σημείο του πρώτου μοντέλου.
Τα υλικά συγκεντρώθηκαν εκ νέου, και σε αυτά συμπεριλαμβανόντουσαν:

-Ένας νέος κινητήρας προερχόμενος από το CBR600RR, ψεκαστός και με τις κατάλληλες ρυθμίσεις, ώστε η απόδοση του να συνάδει με τις απαιτήσεις τις κατηγορίας

-Νέο πλαίσιο μονής ραχοκοκαλιάς κατασκευασμένο από αλουμίνιο

-Συνδυασμένο σύστημα φρένων με τριπίστονες δαγκάνες μπροστά και ABS

-Πιο «κοντό» γρανάζωμα του κιβωτίου ταχυτήτων

-Πληθώρα άλλων «μικρών» αλλαγών που αθροιστικά θα βελτίωναν το σύνολο

Το κατά πόσο το νέο CBF600S καταφέρνει να πετύχει τον στόχο του, μπορείτε να το διαπιστώσετε στο τεύχος Νο19 του Moto Τρίτη, που θα βρίσκεται στα περίπτερα την Τρίτη 16/09.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ