net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος net.mototriti.gr Testbook τεύχος
  • 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Suzuki GSX-R 1000 ‘01

Το έτος 2001, αν ήθελες να πάρεις 1000άρι GSX-R, έπρεπε να δώσεις περίπου 15.500 ευρώ ή αλλιώς 5.300.000 δραχμές, τιμή η οποία ήταν απαγορευτική για πάρα πολλούς και κατέτασσε τη μοτοσικλέτα στην…ονειρική κατηγορία. Όχι πια! Είναι καιρός να ικανοποιήσετε το απωθμένο σας!

 
Δεν είναι και λίγο πράγμα να μπορείς πλέον (οικονομικά πάντα) να πραγματοποιήσεις ένα παιδικό σου όνειρο. Να ικανοποιήσεις εκείνο το απωθημένο το οποίο δεν σου επέτρεπε η εκάστοτε εποχή. Και το GSX-R 1000 του 2001 είναι για πολλούς ακριβώς αυτό! Ένα απωθημένο. Μία μοτοσικλέτα την οποία δεν μπορούσαν να έχουν σαν καινούργια, αλλά μπορούν πλέον σαν μεταχειρισμένη. Κομμάτια να γίνει, έστω και έτσι. Άλλωστε, ας είναι καλά τα συνεργεία και η προηγμένη πλέον τεχνολογία, η οποία θα βοηθήσει να βρούμε τι έχει υποστεί η μοτοσικλέτα. Η μίζα θα φέρει σε λειτουργία κάπως δύσκολα το τετρακύλινδρο, το οποίο θα κρατήσει ακανόνιστο ρελαντί μέχρι να πιάσει θερμοκρασία λειτουργίας. Τίποτε το ανησυχητικό.

Η σταθερότητα είναι ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του, ακόμα και σε ταχύτητες κοντά στην τελική του. Η ευκολία με την οποία κινείται, ακόμα και μέσα στην πόλη, σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος, είναι άλλο ένα, ενώ είναι μία μοτοσικλέτα η οποία δε θα πει όχι και στο ταξίδι. Οι εξαπίστονες είναι υπεράνω κάθε κριτικής, ενώ ένα μοτέρ το οποίο αποδίδει 160+ άλογα αποτελεί την καρδιά του τέρατος.

Ιστορικό:
Τα GSX-R σαν «σειρά» μοντέλων είναι γνωστή στο κοινό περίπου από τα τέλη της δεκαετίας του ’80 σε διάφορους κυβισμούς. Το χιλιάρι όμως παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2001 και συμπλήρωσε εκείνη την εποχή μία γκάμα, η οποία φαινόταν ήδη πλήρης με τα ήδη πολύ καλά 600, 750 αλλά και 1100 κυβικά, τα οποία όμως δεν πλησίαζαν σε επιδόσεις και σπορ συμπεριφορά το 1000άρι. Από τότε έχει παρουσιαστεί σε αρκετές εκδόσεις και σχεδόν κάθε χρονιά, με αποκορύφωμα πέρυσι, όπου το είδαμε με την εξάτμιση τιτανίου να ανεβαίνει στην προτίμηση όλου του διεθνούς μοτοσικλετιστικού τύπου.

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ