ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Suzuki Burgman 400 | Piaggio X10 350 | BMW C650 GT | Yamaha X-MAX 300 |
---|---|---|---|---|
Τύπος | 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ | 4T, 1Κ, Y/Ψ,4Β | 4Τ 2Κ, Υ/Ψ 8Β | 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
399 | 330 | 647 | 292 |
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) |
81 Χ 77,6 | 78x69 | 79x66 | 70 Χ 75,9 |
Συμπίεση (:1) | 10,6 | 11 | 11.6 | 10,9 |
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) |
Δ/Α | 33,3/8.250 | 60/7.500 | 28/7.250 |
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) |
Δ/Α | 3,3/6.250 | Ψεκασμός | 2,95/5.750 |
Τροφοδοσία | Ηλ.Ψεκασμός | Ψεκασμός | 15,5+3 | Ηλ.Ψεκασμός |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
13,5 | 15,5 | 15,5 | 13 |
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) |
Δ/Α | 4,4 | Δ/Α | Δ/Α |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
Δ/Α | 162 | 180+ | 150+ |
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | ||||
Τύπος | Δ/Α | Ατσάλινο σωληνωτό | Ατσάλινο σωληνωτό | Δ/Α |
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Τηλεσκοπικό πιρούνι 41χιλ | Συμβατικό, 35 χλστ. | Ανεστραμμένο, 40 χλστ. | Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ/Α | 125 | 115 | 110 |
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις |
Link-type αμορτισέρ, ΠΕ | Δύο αμορτισέρ, ΠΕ | Αμορτισέρ, ΠΕ | Διπλό αμορτισέρ |
Διαδρομή (χλστ.) |
Δ/Α | 120 | 115 | 79 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ/260, ABS | 2Δ, 280 χλστ., διπίστονες δαγκάνες, ABS | 2Δ/270, 4πίστονες δαγκάνες | Δ/267, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/210, ABS | Δίσκος, 240 χλστ., ABS | Δ/270, 2πίστονη δαγκάνα | Δ/245, ABS |
Τροχοί - Ελαστικά | ||||
Ελαστικό Ε | 120/70-15 | 120/70-15΄΄ | 120/70-15 | 120/70-15 |
Ελαστικό Π | 150/70-13 | 150/70-13΄΄ | 160/60-15 | 140/70-14 |
Διαστάσεις / Βάρος | ||||
Μήκος (χλστ.) | 2.115 | 2265 | 2235 | 2.185 |
Πλάτος (χλστ.) | 795 | 800 | 916 | 775 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.460 | 1625 | 1591 | 1.540 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
810 | 760 | 805 | 795 |
Βάρος(κιλά) | Δ/Α | 196 | 261 | 179 |
Κράνος: Πότε πραγματικά λήγει η ζωή του;
Daytona Invador 125: Το οικονομικό GT scooter με τιμή 2.095 ευρώ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Nordcode Quartz: Ελαφρύ, καθημερινό μπουφάν με θήκες για προστασίες
Κληρώθηκαν οι 50 νικητές του κράνους LS2 Advant II
Κληρώθηκαν οι νικητές των δωρεάν service και των συλλεκτικών αξεσουάρ
3ήμερο Test Ride στην Αθήνα για Benelli, Morbidelli και Keeway
Μέσω gov.gr πλέον η χορήγηση άδειας οδήγησης
Test ride σε SYM ADX300 και ADXTG 400
Η MV Agusta παρουσιάζει την νέα πλατφόρμα για τα Demo Days
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr