| Κινητήρας | Kawasaki Z1000 | KTM 1290 Super Duke R | Suzuki GSX-S 1000 | Yamaha MT-10 |
|---|---|---|---|---|
| Τύπος | 4Τ, 4Κ, Υ/Ψ | 4Τ, V2 75μοιρών, Υ/Ψ |
4Τ, 4Κ, Υ/Ψ, 16β |
4Τ, 4Κ, Υ/Ψ, 16β |
| Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.043 | 1.301 | 999 | 998 |
| Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 77 Χ 56 | 108 Χ 71 | 73,4 X 59 | 79 Χ 50,9 |
| Συμπίεση (:1) | 11,8 | 13,2 | 12,2 | 12 |
| Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 142/10.000 | 180/8.870 | 144 | 160/11.500 |
| Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 11,3/7.300 | 14,7/6.500 | Δ/Α | 11,3/9.000 |
| Τροφοδοσία | Ηλ.Ψεκασμός | Ηλ.Ψεκασμός | Ηλ.Ψεκασμός | Ηλ.Ψεκασμός |
| Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 17 | 18 | 17 | 17 |
| Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | 8,5 | 7,6 | 6,9 | 7,9 |
| Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 250 | 270 | 260+ | 265 |
| Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | ||||
| Τύπος | Αλουμινένιο δύο δοκών | Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
Περιμετρικό αλλουμινίου δύο δοκών |
Αλουμινίου δύο δοκών τύπου διαμάντι |
| Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | USD Showa 41χιλ, ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ | USD WP 48χιλ ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ |
USD Kayaba 43χιλ, ΠΕ,ΑΕ,ΑΣ |
Ανεστραμμένο 43χιλ, ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ |
| Διαδρομή (χλστ.) | 120 | 125 | 120 | Δ/Α |
| Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Μονό αμορτισέρ Showa, ΠΕ,ΑΕ | Μονό αμορτισέρ WP, ΠΕ, ΑΣ ,ΑΕ |
Αμορτισέρ Kayaba, ΠΕ,ΑΕ |
Αμορτισέρ ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ |
| Διαδρομή (χλστ.) | 122 | 156 | Δ/Α | Δ/Α |
| Φρένα Ε (χλστ.) | 2Δ/310, 4Ε, ABS | 2Δ/320, 4Ε, ABS | 2Δ/310, 4Ε Brembo, ABS |
2Δ/320, 4Ε, ABS |
| Φρένα Π (χλστ.) | Δ/250, 1Ε, ABS | Δ/240, 2Ε, ABS | Δ/250, 2Ε, ABS | Δ/240, 2Ε, ABS |
| Τροχοί - Ελαστικά | ||||
| Ελαστικό Ε | 120/70-17 | 120/70-17 | 120/70-17 | 120/70-17 |
| Ελαστικό Π | 190/50-17 | 190/55-17 | 190/50-17 | 190/55-17 |
| Διαστάσεις / Βάρος | ||||
| Μήκος (χλστ.) | 2.045 | 2.104 | 2.115 | 2.095 |
| Πλάτος (χλστ.) | 790 | 793 | 795 | 800 |
| Μεταξόνιο (χλστ.) | 815 | 835 | 1.460 | 1.400 |
| Ύψος σέλας (χλστ.) | 1.435 | 1.482 | 810 | 825 |
| Βάρος (κιλά) | 221 | Δ/Α | 209 | 210 |
| Εξοπλισμός | ||||
| ABS / Ρυθμ. | Ν/Ο | Ν/Ν | Ν/Ν | N/O |
| Τraction Control / Ρυθμ. | O/O | Ν/Ν | Ν/Ν | N |
| Στροφόμετρο | Ν | Ν | Ν | N |
| Immobilizer | N | Ν | Ν | N |
| Yπολογιστής ταξιδιού | N | Ν | Ν | O |
| Μερικός χιλιομετρητής | Ν | Ν | Ν | N |
| Ένδειξη βενζίνης | Ν | Ν | Ν | N |
| Δείκτης θερμοκρασίας | O | Ν | Ο | N |
| Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Ο | Ν | Ο | O |
| Ζελατίνα / Ρυθμ. | O/O | Ο/Ο | Ο/Ο | N/O |
| Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | N/N | Ν/Ν | Ν/Ν | N/O |
| Πλάγιο σταντ | Ν | Ν | Ν | N |
| Κεντρικό σταντ | O | Ο | Ο | O |
| Χειρολαβές / Σχάρα | O/O | Ο/Ο | Ο/Ο | O/O |
| Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | Ο/Ν | Ν/Ν | Ν/Ν | N/N |
EICMA 2025 - Lifan KPT400: Φουλ εξοπλισμένο Adventure με δικύλινδρο κινητήρα 44 ίππων
EICMA 2025 - LETBE NEON 125: Νέο ρετρό scooter με 9,5 ίππους και φρένα με CBS ή ABS
Morbidelli T502X: Με 47 ίππους, ρεζερβουάρ 18 λίτρων και αυτονομία πάνω από 400 χλμ
Καπάκι Βολάν Suzuki DR 250 S / DR 350 S / DR 350 R (Μανιβέλα με 1 Μάτι στο Pick-Up)
LS2 - FF811 VECTOR II SPLITTER full face κράνος
PIAGGIO Beverly 25th Anniversary: Κλείνει τα 25 της και το γιορτάζει με επετειακή έκδοση
EICMA 2025 – Kove 625X 2026: Με 63 ίππους και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση
EICMA 2025 – Yamaha Tracer 7 & GT: Παρουσιάστηκαν τα νέα Sport-Touring με τεχνολογία Y-AMT
EICMA 2025 – SYM Cruisym 400: Ανανεωμένο με μεγάλο εμπρός φέρινγκ , 34 ίππους και χώρο για δύο κράνη
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.