| ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Kymco Xciting 400i | Sym Maxsym 400i | Suzuki Burgman 400 | Yamaha X-MAX 400 |
|---|---|---|---|---|
| Τύπος | 4T, 1K, Υ/Ψ, 4β | 4T, 1Κ, Y/Ψ, 4Β | 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ | 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4β |
| Κυβισμός (κ.εκ.) |
399 | 399.3 | 399 | 395 |
| Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) |
84 X 72 | 83x73.8 | 81 Χ 77,6 | 83x73 |
| Συμπίεση (:1) | 10,8 | 10.5 | 10,6 | 10,6 |
| Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) |
35,6/7.500 | 34,5/7.000 | Δ/Α | 32,8/7.500 |
| Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) |
3,85/6.250 | 3,6/5.500 | Δ/Α | 3,67/6.000 |
| Τροφοδοσία | Ψεκασμός | Ηλ. Ψεκασμός | Ηλ.Ψεκασμός | Ηλ.Ψεκασμός |
| Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
12,5 | 15 | 13,5 | 14 |
| Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) |
4,8 | 5.4 | Δ/Α | 4,1 |
| Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
168 | 155 | Δ/Α | 174 |
| Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | ||||
| Τύπος | Σωληνωτό, διπλό, ατσάλινο χωροδικτύωμα | Ατσάλινο, σωληνωτό | Δ/Α | Ατσάλινο σωληνωτό |
| Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Τηλεσκοπικό πιρούνι | Τηλεσκοπικό πιρούνι | Τηλεσκοπικό πιρούνι 41χιλ | Τηλεσκοπικό πιρούνι |
| Διαδρομή (χλστ.) |
110 | 106 | Δ/Α | 110 |
| Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις |
Δυο αμορτισέρ, προφόρτιση | Διπλά Αμορτισέρ, προφόρτιση | Link-type αμορτισέρ, ΠΕ | Διπλά αμορτισέρ |
| Διαδρομή (χλστ.) |
107 | 112 | Δ/Α | 92 |
| Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ /280, ακτινικές δαγκάνες, δίσκοι τύπου μαργαρίτα, ABS |
2Δ /275 | 2Δ/260, ABS | 2Δ/260, ABS |
| Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /240, δίσκος τύπου μαργαρίτα, ABS | Δ /275 | Δ/210, ABS | Δ/210, ABS |
| Τροχοί - Ελαστικά | ||||
| Ελαστικό Ε | 120/70-15 | 120/70-15 | 120/70-15 | 120/70-15 |
| Ελαστικό Π | 150/70-14 | 160/60-14 | 150/70-13 | 150/70-13 |
| Διαστάσεις / Βάρος | ||||
| Μήκος (χλστ.) | 1975 | 2270 | 2.115 | 2.190 |
| Πλάτος (χλστ.) | 820 | 825 | 795 | 780 |
| Μεταξόνιο (χλστ.) |
1570 | Δ/Α | 1.460 | 1.565 |
| Ύψος σέλας (χλστ.) |
795 | 755 | 810 | 785 |
| Βάρος(κιλά) | 200 | 219 | Δ/Α | 215 |
EICMA 2025 - Lifan KPT400: Φουλ εξοπλισμένο Adventure με δικύλινδρο κινητήρα 44 ίππων
EICMA 2025 - LETBE NEON 125: Νέο ρετρό scooter με 9,5 ίππους και φρένα με CBS ή ABS
Morbidelli T502X: Με 47 ίππους, ρεζερβουάρ 18 λίτρων και αυτονομία πάνω από 400 χλμ
Καπάκι Βολάν Suzuki DR 250 S / DR 350 S / DR 350 R (Μανιβέλα με 1 Μάτι στο Pick-Up)
LS2 - FF811 VECTOR II SPLITTER full face κράνος
PIAGGIO Beverly 25th Anniversary: Κλείνει τα 25 της και το γιορτάζει με επετειακή έκδοση
EICMA 2025 – Kove 625X 2026: Με 63 ίππους και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση
EICMA 2025 – Yamaha Tracer 7 & GT: Παρουσιάστηκαν τα νέα Sport-Touring με τεχνολογία Y-AMT
EICMA 2025 – SYM Cruisym 400: Ανανεωμένο με μεγάλο εμπρός φέρινγκ , 34 ίππους και χώρο για δύο κράνη
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.