Τιμή 4.590 ευρώ
+οικονομική supersport
-Σκληρή σέλα
Η μικρή μοτοσυκλέτα της ΚΤΜ, αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία των μικρομεσαίων σπορ μοντέλων, σε τιμή που δεν αδειάζει το πορτοφόλι. Ο προσδιορισμός μικρό, αφορά τα κυβικά και το μέγεθος και σε καμία περίπτωση δεν έχει να κάνει με τις δυνατότητες του RC390, οι οποίες μπορούν να φέρουν σε δύσκολη θέση μοτοσυκλέτες μεγαλύτερου κυβισμού. Τα 390 κυβικά, σε συνδυασμό με τα κορυφαία περιφερειακά, αποτελούν καταλυτικούς παράγοντες, ώστε να ανέβει ο ρυθμός και η ταχύτητα. Η μικρή κατανάλωση και το χαμηλό κόστος χρήσης, το καθιστούν ιδανικό καθημερινό σύντροφο. Είναι μια supersport τσέπης με κορυφαίο εξοπλισμό και επιδόσεις και αποτελεί μια πραγματικά πολεμική πρόταση σε οικονομική συσκευασία.
Σχεδίαση-Ποιότητα κατασκευής – Αγαπάς να το μισείς
Το RC390 διαθέτει ξεχωριστή εμφάνιση, που το κάνει να ξεχωρίζει από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί στο δρόμο. Επιθετικές λεπτομέρειες, αιχμηρές γωνίες σε όλο το μήκος της σιλουέτας. Το μπροστινό μέρος περιλαμβάνει διπλούς προβολείς με LED φώτα από κάτω, ενώ η ουρά είναι ανασηκωμένη με αγωνιστικό ύφος και LED φωτιστικό σώμα. Το πλαίσιο χωροδικτύωμα φωνάζει από μακριά με το πορτοκαλί του χρώμα, ενώ στην ίδια απόχρωση είναι βαμμένα το υποπλαίσιο και οι ζάντες. Το πίσω αμορτισέρ σε λευκό φόντο και το μπροστινό ανάποδο πιρούνι, όλα της WP, βγάζουν μάτι. Ο πίσω λασπωτήρας είναι μικρότερος από του Duke, ενώ ο συνδυασμός χρωμάτων και το συνολικό design, φωνάζουν Ready to Race. Η συναρμογή των υλικών βρίσκεται σε κορυφαία επίπεδα.
Κινητήρας – Με καθαρόαιμη αίσθηση
Πηγή της δύναμης είναι ο γνωστός μας από το Duke μονοκύλινδρος, τετράχρονος, υγρόψυκτος, με χωρητικότητα 375 κ.ε και βάρος μόλις 36 κιλών. Η απόδοση του φτάνει τους 44 ίππους στις 9.500σαλ και η ροπή είναι 3,6 kgm στις 7.250σαλ, με τον κύλινδρο να έχει επίστρωση Nikasil και τα ποτηράκια των βαλβίδων επίστρωση DLC, για μεγαλύτερη αξιοπιστία. Τα κοντής κλιμάκωσης κιβώτιο είναι σχεδιασμένο για βέλτιστη εκμετάλλευση της δύναμης και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Στην πράξη ο κινητήρας έχει καθαρόαιμη αίσθηση με ακανόνιστη λειτουργία στις χαμηλές, δυνατές μεσαίες και απόλυτη δύναμη ψηλά και σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος θα καταφέρει να ντροπιάσει μεγαλύτερες κατασκευές. Ο αντικραδασμικός άξονας, εξαλείφει στο ελάχιστο τους κραδασμούς και το ride by wire γκάζι με τον άψογο ψεκασμό, ανταποκρίνεται άριστα στις εντολές του αναβάτη.
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα – Περιφερειακά διαμάντι
Το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα, σε συνδυασμό με το αλουμινένιο ψαλίδι και το ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ μπροστά και το μονό πίσω αμορτισέρ PDS χωρίς μοχλικό, ευγενική χορηγία της WP, προσφέρουν αυξημένη ακαμψία. Οι αναρτήσεις δεν ρυθμίζονται, εκτός από την προφόρτιση πίσω (10 θέσεις ), όμως ισορροπούν ιδανικά, ανάμεσα σε σπορ κράτημα και άνετη καθημερινή μετακίνηση. Το RC390 έχει διαφορετική γεωμετρία σε σχέση με το Duke. Η πιο σκυφτή θέση οδήγησης, η αυξημένη ευελιξία στις αλλαγές κατευθύνσεων και οι μεγαλύτερες κλίσεις πριν βρουν τα μαρσπιέ στην άσφαλτο, δίνουν μια αγωνιστική νότα, που φέρνει στο μυαλό Moto3. Τα φρένα είναι της Bybre, θυγατρικής της Brembo και αποτελούνται από ένα δίσκο 300 χιλ μπροστά, ζευγάρι με ακτινική τετραπίστονη δαγκάνα και ένα δίσκο 230 χιλ πίσω, τα οποία συνδυάζονται με δικάναλο ABS, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί.
Οδηγώντας – Σε προκαλεί να την στύψεις
Το RC390 αποτελεί ευχάριστη έκπληξη και δίνει ρέστα στην απαιτητική αυτή κατηγορία. Η επιθετική θέση οδήγησης σε προκαλεί να οδηγήσεις στο όριο, εκεί που η μοτοσυκλέτα θα καρφωθεί στο δρόμο, χαρίζοντας στον αναβάτη φοβερή αίσθηση σιγουριάς. Συμμέτοχοι σε αυτή τη διαδικασία, είναι το πλαίσιο και οι αναρτήσεις, που δίνουν μια ενιαία αίσθηση στο RC390, το οποίο παραμένει ακλόνητα, ακόμα και στην τελική του ταχύτητα των 175 χλμ. Τα φρένα, παρά την απουσία του αρχικού δαγκώματος, είναι πολύ δυνατά με καλή αίσθηση και με την παρουσία του ABS να σώζει από ανεπιθύμητες καταστάσεις, όπου χρειαστεί. Η ευελιξία είναι μεγάλη και ο κινητήρας δυνατός, ώστε να επιταχύνει τη μοτοσυκλέτα με γρήγορους ρυθμούς. Δεν μπορεί να τεθεί αντιμέτωπο με την κατηγορία των 600αριών, όμως αποτελεί τη φρέσκια πρόταση στην μικρομεσαία κατηγορία μονοκύλινδρων και δικύλινδρων μοτοσυκλετών, αποτελώντας ορόσημο όσον αφορά τη σπορ συμπεριφορά, για αγωνιστική ή supersport χρήση, εντός και εκτός πίστας.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
| ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | |
|---|---|
| Τύπος | 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 4β |
| Κυβισμός ( κ.εκ ) |
375 |
| Διάμετρος x διαδρομή ( χλστ. ) | 89 Χ 60 |
| Συμπίεση ( :1 ) | 12,6 |
| Ισχύς ( ίπποι/σαλ ) | 44/9.500 |
| Ροπή ( kgm/σαλ) | 3,6/7.250 |
| Τροφοδοσία | Ηλ.Ψεκασμός |
| Χωρητικότητα ρεζερβουάρ ( λίτρα ) | 10 |
| Κατανάλωση ( λτ/100 χλμ ) | 4,4 |
| Τελική ταχύτητα | 175 |
| ΠΛΑΙΣΙΟ-ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ-ΦΡΕΝΑ | |
| Τύπος | Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
| Αναρτήσεις Ε/Ρυθμίσεις | USD πιρούνι της WP, 43χιλ |
| Διαδρομή ( χλστ ) | 125 |
| Αναρτήσεις Π/Ρυθμίσεις | Μονό αμορτισέρ WP, ΠΕ |
| Διαδρομή ( χλστ ) | 150 |
| Φρένα Ε ( χλστ ) | Δ/300, 4Ε |
| Φρένα Π ( χλστ ) | Δ/230 1Ε |
| ΤΡΟΧΟΙ - ΕΛΑΣΤΙΚΑ | |
| Εμπρός τροχός | 110/70-17 |
| Πίσω τροχός | 150/60-17 |
| ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ - ΒΑΡΟΣ | |
| Μήκος ( χλστ ) | Δ/Α |
| Πλάτος ( χλστ ) | Δ/Α |
| Μεταξόνιο ( χλστ ) | 1.340 |
| Ύψος σέλας ( χλστ ) | 820 |
| Βάρος ( κιλά ) | 147 |
EICMA 2025 - Lifan KPT400: Φουλ εξοπλισμένο Adventure με δικύλινδρο κινητήρα 44 ίππων
EICMA 2025 - LETBE NEON 125: Νέο ρετρό scooter με 9,5 ίππους και φρένα με CBS ή ABS
Morbidelli T502X: Με 47 ίππους, ρεζερβουάρ 18 λίτρων και αυτονομία πάνω από 400 χλμ
Καπάκι Βολάν Suzuki DR 250 S / DR 350 S / DR 350 R (Μανιβέλα με 1 Μάτι στο Pick-Up)
LS2 - FF811 VECTOR II SPLITTER full face κράνος
PIAGGIO Beverly 25th Anniversary: Κλείνει τα 25 της και το γιορτάζει με επετειακή έκδοση
EICMA 2025 – Kove 625X 2026: Με 63 ίππους και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση
EICMA 2025 – Yamaha Tracer 7 & GT: Παρουσιάστηκαν τα νέα Sport-Touring με τεχνολογία Y-AMT
EICMA 2025 – SYM Cruisym 400: Ανανεωμένο με μεγάλο εμπρός φέρινγκ , 34 ίππους και χώρο για δύο κράνη
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
Προσωπική μου επιλογή το sv
SV......ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ !