To Piaggio Beverly ξεχωρίζει για το στυλ και τον αέρα πολυτέλειας που αποπνέει ενώ είναι και εξαιρετικά ολοκληρωμένο στον δρόμο.To μοντέλο στην εμφάνιση του χαρακτηρίζεται από έντονες καμπύλες, προσεγμένες διχρωμίες και όμορφες ματ μεταλλικές λεπτομέρειες, ενώ ποιοτικά το scooter παρουσιάζει μία εξαιρετική εικόνα. Ο κινητήρας του Beverly 300 S έχει νέο καταλύτη, νέο σιγαστήρα και αναβάθμιση στον χάρτη τροφοδοσίας-ανάφλεξης προκειμένου να ταιριάζει στις προδιαγραφές του Euro 4. Η ισχύς του φτάνει τους 21 ίππους με την ροπή του να βρίσκεται στα 2,3 kgm. Το πλαίσιο του scooter παρέμεινε το ίδιο το οποίο είναι διπλής ραχοκοκαλιάς από ατσάλι ενώ στις αναρτήσεις μπροστά βρίσκουμε ένα πιρούνι 35mm και πίσω δύο αμορτισέρ τα οποία μπορούν να ρυθμιστούν σε 4 επίπεδα προφόρτισης..Τα φρένα του Beverly είναι 300 και 240 χιλιοστών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, με διπίστονες δαγκάνες ενώ το ABS πλέον είναι στον standard εξοπλισμό του. Κάτω από την σέλα του το scooter της Piaggio είναι αρκετά ευρύχωρο καθώς χωράει ένα full face κράνος και λίγα ακόμη πράγματα. Η κατανάλωση του Beverly 300 S κυμαίνεται στα 3,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Tεχνικά Χαρακτηριστικά:
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Α/Ψ, 4B
Κυβισμός (κ.εκ.): 278
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 21/7.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 2.3/5.750
Βάρος (kg): 183
Μπορείτε να το αποκτήσετε στην τιμή των 4.380 ευρώ.
Suzuki Hayabusa Special Edition 2026: Η θρυλική superbike σε μονοθέσια εμφάνιση
Είναι τα 125άρια το παρόν και το μέλλον της αστικής μετακίνησης;
CFMoto: Το 675NK συνεχίζει, έρχονται ανανεωμένα 450cc μοντέλα για το 2026
Test Givi H80.1 Carbon: Ελαφρύ Adventure κράνος με εξαιρετική αεροδυναμική
Η Ducati με μπαταρία στερεού τύπου : Συνεργασία QuantumScape και PowerCo
ISLAND 125: Με CBS ή ABS, φρένα Nissin και ρυθμιζόμενη ζελατίνα
Energica: Επιστρέφει ξανά στις αγορές δυναμικά
2.800+ παραβάσεις για μη χρήση κράνους τη βδομάδα 1/9 εώς 7/9
Mitsubishi Silver Pigeon: Ένα scooter που σημάδεψε τη μεταπολεμική Ιαπωνία
Full Face ή Jet κράνος για την πόλη;
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
To μπεβερλι με τα 21 αλογα , τι σχεση εχει με τα αγωνιστικα GT σκουτερ;;;
kymco xciting 300r μακραν και με σουπερ τιμη.
Στην κατηγορία αυτή το μόνο GT είναι το KYMCO GTI 300 που δεν επιδέχεται συγκρισεως.Κρίμα που δεν αναφερεται!
Δεν ξέρω αλλά εάν αυτά ονομάζονται gt πύραυλοι...Τότε το gti 300 abs people kymco που θα έπρεπε να ανήκει?Στα super moto; Ο βασιλιάς στα 300,poeple gti 300.