net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Modenas GT 135
Φρένα
Διαβάστηκε από 131254 αναγνώστες
Το κάτι παραπάνω
Και στα φρένα του GΤ 135, η Modenas θέλησε να δώσει αυτό το κάτι παραπάνω και φαίνεται πως τα κατάφερε με τη βοήθεια της Nissin που της παραχώρησε το σύστημα πέδησης. Μπροστά συναντάμε διπίστονη δαγκάνα και τον μεγαλύτερο δίσκο της κατηγορίας (δανεισμένο από το Dinamik 125), με διάμετρο 234 χλστ.. Πίσω, ο δίσκος διαθέτει διάμετρο στα πρότυπα της κατηγορίας, στα 192 χλστ.
Όσον αφορά στην απόδοσή τους, δυστυχώς δεν έχω την πλήρη εικόνα που θα ήθελα. Βλέπετε, το GT 135 ήρθε στα χέρια μας με μόλις 10 χλμ. στον (ψηφιακό) χιλιομετρητή του. Αυτό σημαίνει ότι και τα φρένα δεν έχουν στρωθεί ακόμη καλά, ώστε να καταλήξω σε ένα ασφαλές συμπέρασμα. Τις ημέρες που βρέθηκε στα χέρια μου, όμως, η απόδοσή τους βελτιωνόταν συνεχώς και θεωρώ πως, όταν ολοκληρωθεί το στρώσιμο, θα είναι σαφώς καλύτερα. Αυτό που μου έδειξαν, όμως, ήταν ότι έχουν δύναμη και προοδευτικότητα και πως η αίσθηση κυμαίνεται στα επίπεδα της κατηγορίας. Ειδικά τις τελευταίες ημέρες (κάπου μετά τα 200 χλμ.), η απόδοση έφτασε κοντά στο ιδανικό της κατηγορίας, με το πίσω φρένο να αναλαμβάνει το μεγαλύτερο βάρος και να φέρνει ακόμη και ελεγχόμενα μπλοκαρίσματα.
Είναι λειτουργικό και μπορεί να σε σώσει (πρακτικά) σε αρκετές περιπτώσεις, ωστόσο, πάνω του ξεχωρίζουν κυρίως τα sport χαρακτηριστικά του. Το νέο GT 135 της Modenas είναι ένα παπί που μπορεί να σε εξυπηρετήσει σε πολλές περιπτώσεις, ωστόσο, διαθέτει και sport χαρακτήρα και κρύβει περισσότερα απ´ όσα δείχνει.
O μεγαλύτερος δίσκος στην κατηγορία έχει διάμετρο 234 χλστ. και η λειτουργία του ικανοποιεί.

Είναι λειτουργικό και μπορεί να σε σώσει (πρακτικά) σε αρκετές περιπτώσεις, ωστόσο, πάνω του ξεχωρίζουν κυρίως τα sport χαρακτηριστικά του. Το νέο GT 135 της Modenas είναι ένα παπί που μπορεί να σε εξυπηρετήσει σε πολλές περιπτώσεις, ωστόσο, διαθέτει και sport χαρακτήρα και κρύβει περισσότερα απ´ όσα δείχνει.
Αν και άστρωτο στη δοκιμή μας, το πίσω φρένο απέδειξε πως είναι περισσότερο ελεγχόμενο και παιχνιδιάρικο.

 
 Καθημερινό sport εργαλείο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
Κινητήρας
¶νεση
Αναρτήσεις
Φρένα
Λεπτομερώς
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ