Και στα φρένα του GΤ 135, η Modenas θέλησε να δώσει αυτό το κάτι παραπάνω και φαίνεται πως τα κατάφερε με τη βοήθεια της Nissin που της παραχώρησε το σύστημα πέδησης. Μπροστά συναντάμε διπίστονη δαγκάνα και τον μεγαλύτερο δίσκο της κατηγορίας (δανεισμένο από το Dinamik 125), με διάμετρο 234 χλστ.. Πίσω, ο δίσκος διαθέτει διάμετρο στα πρότυπα της κατηγορίας, στα 192 χλστ.
Όσον αφορά στην απόδοσή τους, δυστυχώς δεν έχω την πλήρη εικόνα που θα ήθελα. Βλέπετε, το GT 135 ήρθε στα χέρια μας με μόλις 10 χλμ. στον (ψηφιακό) χιλιομετρητή του. Αυτό σημαίνει ότι και τα φρένα δεν έχουν στρωθεί ακόμη καλά, ώστε να καταλήξω σε ένα ασφαλές συμπέρασμα. Τις ημέρες που βρέθηκε στα χέρια μου, όμως, η απόδοσή τους βελτιωνόταν συνεχώς και θεωρώ πως, όταν ολοκληρωθεί το στρώσιμο, θα είναι σαφώς καλύτερα. Αυτό που μου έδειξαν, όμως, ήταν ότι έχουν δύναμη και προοδευτικότητα και πως η αίσθηση κυμαίνεται στα επίπεδα της κατηγορίας. Ειδικά τις τελευταίες ημέρες (κάπου μετά τα 200 χλμ.), η απόδοση έφτασε κοντά στο ιδανικό της κατηγορίας, με το πίσω φρένο να αναλαμβάνει το μεγαλύτερο βάρος και να φέρνει ακόμη και ελεγχόμενα μπλοκαρίσματα.
O μεγαλύτερος δίσκος στην κατηγορία έχει διάμετρο 234 χλστ. και η λειτουργία του ικανοποιεί.
Αν και άστρωτο στη δοκιμή μας, το πίσω φρένο απέδειξε πως είναι περισσότερο ελεγχόμενο και παιχνιδιάρικο.