net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Triumph Speed Triple ABS
Οι αλλαγές που δέχθηκε το μοντέλο του 2011
Διαβάστηκε από 68467 αναγνώστες
Δηλώνουμε ενθουσιασμένοι! Το προηγούμενο Triumph Speed Triple 1050 ήταν μία από τις αγαπημένες μας μοτοσικλέτες. Και το νέο, δέχτηκε μεν φρεσκάρισμα παντού, αλλά διατήρησε αυτό το χαρακτήρα του σκληρού μαχητή των δρόμων που τόσο πολύ μας γοητεύει. Ξεχειλίζει από χαρακτήρα, σε
Τρία κιλά ελαφρύτερο
Στα 214 κιλά γεμάτο με υγρά, το νέο Triple είναι τρία κιλά ελαφρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο. Μόνο οι τροχοί έχουν ελαφρύνει από ένα κιλό ο καθένας! Καταλαβαίνετε την τεράστια διαφορά σε ευελιξία, μιας και μιλάμε για μη αναρτώμενο βάρος, που επηρεάζει περισσότερο από οτιδήποτε το πόσο γρήγορα μπορεί η μοτοσικλέτα να αλλάξει κατεύθυνση. Ταυτόχρονα, το στενότερο πλαίσιο επιτρέπει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και ελαφρώνει ακόμα πιο πολύ την αίσθηση της μοτοσικλέτας.
Δηλώνουμε ενθουσιασμένοι! Το προηγούμενο Triumph Speed Triple 1050 ήταν μία από τις αγαπημένες μας μοτοσικλέτες. Και το νέο, δέχτηκε μεν φρεσκάρισμα παντού, αλλά διατήρησε αυτό το χαρακτήρα του σκληρού μαχητή των δρόμων που τόσο πολύ μας γοητεύει. Ξεχειλίζει από χαρακτήρα, σε
1. ABS, για πρώτη φορά στο μοντέλο
Οι νέες ακτινικές δαγκάνες στα μπροστινά δισκόφρενα είναι της Brembo, οι δίσκοι είναι μισό χιλιοστό πιο λεπτοί σε σχέση με του προηγούμενου μοντέλου -ακόμα μικρότερο μη-αναρτώμενο βάρος- ενώ για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου, υπάρχει η επιλογή από τον αγοραστή για μοντέλο με ABS.
Δηλώνουμε ενθουσιασμένοι! Το προηγούμενο Triumph Speed Triple 1050 ήταν μία από τις αγαπημένες μας μοτοσικλέτες. Και το νέο, δέχτηκε μεν φρεσκάρισμα παντού, αλλά διατήρησε αυτό το χαρακτήρα του σκληρού μαχητή των δρόμων που τόσο πολύ μας γοητεύει. Ξεχειλίζει από χαρακτήρα, σε
2. Στάνταρ immobilizer
Για μεγαλύτερη ασφάλεια και ηρεμία πνεύματος, το κλειδί του Speed Triple διαθέτει στάνταρ immobilizer, ώστε να μην μπορεί η μοτοσικλέτα να εκκινήσει χωρίς αυτό. Τα όργανα είναι ελαφρώς διαφορετικά, με μια σειρά από υπέροχα μπλε φωτάκια να σε προειδοποιεί ότι είναι ώρα να αλλάξεις ταχύτητα, στις σωστές στροφές. Ο κόφτης μπαίνει αρκετά σύντομα, μετά τις 10.000 σ.α.λ.
Δηλώνουμε ενθουσιασμένοι! Το προηγούμενο Triumph Speed Triple 1050 ήταν μία από τις αγαπημένες μας μοτοσικλέτες. Και το νέο, δέχτηκε μεν φρεσκάρισμα παντού, αλλά διατήρησε αυτό το χαρακτήρα του σκληρού μαχητή των δρόμων που τόσο πολύ μας γοητεύει. Ξεχειλίζει από χαρακτήρα, σε
3. Δυνατότερος κινητήρας
Ο κινητήρας αποδίδει 5 άλογα περισσότερα από του προηγούμενου μοντέλου και διαθέτει 8% μεγαλύτερη ροπή από πριν. Όλα αυτά συμβαίνουν σε υψηλότερες στροφές, ενώ, σε αντιστάθμισμα, χαμηλά έχει μειωθεί λίγο η εκρηκτικότητα που τόσο είχαμε αγαπήσει στο προηγούμενο μοντέλο.
Δηλώνουμε ενθουσιασμένοι! Το προηγούμενο Triumph Speed Triple 1050 ήταν μία από τις αγαπημένες μας μοτοσικλέτες. Και το νέο, δέχτηκε μεν φρεσκάρισμα παντού, αλλά διατήρησε αυτό το χαρακτήρα του σκληρού μαχητή των δρόμων που τόσο πολύ μας γοητεύει. Ξεχειλίζει από χαρακτήρα, σε
4. Βελτιωμένη θέση οδήγησης
Η σέλα στο νέο Speed Triple είναι χαμηλότερη, στα 820 χιλιοστά. Έτσι, αυξάνεται η άνεση με την οποία ανεβαίνει και κατεβαίνει ο αναβάτης, ενώ τοποθετείται πιο μπροστά από πριν, βελτιώνοντας τη θέση του για σπορ οδήγηση.
Δηλώνουμε ενθουσιασμένοι! Το προηγούμενο Triumph Speed Triple 1050 ήταν μία από τις αγαπημένες μας μοτοσικλέτες. Και το νέο, δέχτηκε μεν φρεσκάρισμα παντού, αλλά διατήρησε αυτό το χαρακτήρα του σκληρού μαχητή των δρόμων που τόσο πολύ μας γοητεύει. Ξεχειλίζει από χαρακτήρα, σε
Αισθητική ανανέωση
Οι προβολείς είναι νέοι, οβάλ και επιθετικότεροι. Παράλληλα, έχουν αλλάξει και τα πλαϊνά πλαστικά, αλλά και το σχήμα της σέλας. Νέα είναι τα πλαστικά προστατευτικά του ψυγείου, νέα και τα αυτοκόλλητα.
Ολοκαίνουργιο πλαίσιο
Το αλουμινένιο περιμετρικό πλαίσιο διατηρεί τις γραμμές του προηγούμενου, ενώ και το ψαλίδι παραμένει μονόμπρατσο, όμως η γεωμετρία είναι εντελώς νέα. Η κατανομή του βάρους είναι βελτιωμένη (50,9% εμπρός από 49,1% πριν), καθώς ο κινητήρας έχει μετακινηθεί πιο μπροστά. Ωφελημένα από την αλλαγή αυτή είναι η αίσθηση που παίρνει από το μπροστινό ο αναβάτης, καθώς και το βελτιωμένο κράτημα, η σταθερότητα και η ευελιξία.
Δηλώνουμε ενθουσιασμένοι! Το προηγούμενο Triumph Speed Triple 1050 ήταν μία από τις αγαπημένες μας μοτοσικλέτες. Και το νέο, δέχτηκε μεν φρεσκάρισμα παντού, αλλά διατήρησε αυτό το χαρακτήρα του σκληρού μαχητή των δρόμων που τόσο πολύ μας γοητεύει. Ξεχειλίζει από χαρακτήρα, σε
Νέο πιρούνι της Showa
Το νέο, ανάποδο πιρούνι στα 43 χιλιοστά προσφέρει άριστο έλεγχο, αλλά και άνεση στους αναβάτες, ενώ διαθέτει, εκτός από ρύθμιση προφόρτισης, και ρυθμιζόμενη απόσβεση επαναφοράς και στα δύο καλάμια.
Σημειώστε ότι το πίσω ελαστικό έχει ανέβει μία διάσταση (190 από 180), ενώ τα μαλακά ελαστικά είναι τα Metzeler K3 Interact. Υπέροχα για πίστα και sport καταστάσεις, αν και τρώγονται αρκετά γρήγορα, οπότε δείξτε αυτοσυγκράτηση.
* Πλήρης σειρά επίσημων αξεσουάρ
Το Speed Triple έχει τη δική του σειρά από επίσημα αξεσουάρ, ένα κομμάτι που ταιριάζει απόλυτα με το streetfighter χαρακτήρα του, ώστε κάθε αναβάτης να το φέρει στα μέτρα του και να "μεταλλάξει" την αισθητική του, κατά βούληση.

 
 Νο retreat, no surrender!* (*Καμία υποχώρηση, καμία παράδοση
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οι αλλαγές που δέχθηκε το μοντέλο του 2011
Αισθητική / ποιότητα κατασκευής
¶νεση / εργονομία
Κινητήρας
Πλαίσιο / Αναρτήσεις / Φρένα
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ