Ένα από τα μοντέλα on-off που έχουν γράψει τη δική τους ιστορία στην Ελλάδα και όχι μόνο. Στην τρίτη του γενιά, το Transalp αύξησε τη χωρητικότητά του στα 700 κ.εκ., ενώ απέκτησε τροχό 19 ιντσών μπροστά και πιο σφιχτό setting στις αναρτήσεις.
Οι αλλαγές αυτές το απομάκρυναν λίγο από το χώμα, προσδίδοντάς του μια πιο ασφάλτινη προσωπικότητα, ωστόσο το Transalp εξακολουθεί να κράτα μια καλή αναλογία μεταξύ του οn και του οff. Αυτό που δεν έχει αλλάξει καθόλου και εξακολουθεί να υφίσταται και στο νέο μοντέλο, είναι η περίφημη ομοιογένεια που χαρακτηρίζει όλα τα Transalp. To XL700V θα προσαρμοστεί και θα αντεπεξέλθει με επιτυχία σε οτιδήποτε και να του ζητήσει ο αναβάτης του, όντας φιλικό και ευκολοδήγητο. Είτε πρόκειται για δικάβαλο ταξίδι με αποσκευές είτε για κίνηση μέσα στην πόλη ή για σβέλτη οδήγηση σε κάποιο ορεινό στροφιλίκι, η εν λόγω μοτοσικλέτα δεν θα προβληματιστεί καθόλου, ανταμείβοντας τον αναβάτη της με αξιοπρεπέστατη συμπεριφορά. Το "πακέτο" των φρένων του Transalp στην έκδοση με το C-ABS είναι ίσως το καλύτερο της κατηγορίας, προσφέροντας αίσθηση, ισχύ, γραμμική λειτουργία και ένα εκπληκτικό σε λειτουργία ABS.