• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Στην blogόσφαιρα της πόλης
Malaguti Blog 160 i.e.
Διαβάστηκε από 8195 αναγνώστες
Τι μπορεί να θέλει ο ιδιοκτήτης ενός blog (διαδικτυακού ή… δικύκλου); Την ελευθερία να κάνει όπως θέλει τη δουλειά του, την πρακτικότητα ώστε να μη χρειάζεται να παιδεύεται και την οικονομία για να μη γίνεται η καθημερινότητά του οικονομικά ασύμφορη.
Tα τελευταία χρόνια, το Internet είδε τεράστια άνθηση των blogs παγκοσμίως και οι λόγοι είναι πολλοί. Πρώτα απ´ όλα, το blog δίνει ελευθερία στον κάτοχό του, καθώς αποκτά φωνή και μπορεί να μιλάει για ό,τι τον απασχολεί. Επιπλέον, είναι μια ιδιαίτερα οικονομική ενασχόληση, καθώς δεν απαιτούνται πολλά χρήματα για την απόκτηση και τη συντήρησή του.Φαίνεται, λοιπόν, ότι η επιλογή της Malaguti να ονομάσει Blog το νέο της scooter δεν ήταν τυχαία ούτε προϊόν εκμετάλλευσης ενός ονόματος που δηλώνει μια νέα μόδα. Γιατί το Blog 160 χαρίζει στον κάτοχό του ακριβώς τα ίδια προνόμια. Ο αναβάτης του κινείται ελεύθερα στην πόλη, χωρίς να τον περιορίζουν οι συμβατικοί νόμοι του μποτιλιαρίσματος. Παράλληλα, δεν είναι υποχρεωμένος να πληρώσει ένα σωρό χρήματα ούτε για την απόκτησή του ούτε για τη συντήρησή του. 
Αισθητική: Μοναδικά ιταλικό
Είμαι σίγουρος ότι έχω χρησιμοποιήσει αρκετές φορές τη συγκεκριμένη φράση για διάφορα ιταλικά scooter και κάθε φορά ορκίζομαι ότι θα είναι η τελευταία, μιας και έχει καταντήσει αρκετά κλισαρισμένη. Σας ορκίζομαι, όμως, ότι κάθε φορά το εννοώ . Το Malaguti Blog είναι το πιο πρόσφατο από τα scooter που με έχουν διαψεύσει, αλλά θα τολμήσω να δηλώσω ότι αμφιβάλλω πως θα χρειαστεί να χαρακτηρίσω ξανά, μετά από αυτό, ένα scooter τόσο μοναδικά ιταλικό στο σχεδιασμό του. 
Το Blog, λοιπόν, συνδυάζει τις αιχμηρές γωνίες με κάποιες φιλικότερες στο μάτι καμπύλες. Στη μάσκα, η μεγάλη επιφάνεια με τους μεγάλους προβολείς κόβεται με θρασύτητα από τους αεραγωγούς στο κέντρο, ενώ δύο αιχμηρά τόξα τραβάνε το μάτι μέχρι τη βάση της ποδιάς. Το ίδιο συμβαίνει και στα πλαστικά κάτω από τη σέλα και την ουρά. Οι μεγάλες καμπυλωτές επιφάνειες δίνουν τη θέση τους σε αιχμηρές πλαστικές γωνίες και η εναλλαγή άσπρου-μαύρου ομορφαίνει το scooter ακόμη περισσότερο. Τέλος, μεγάλο ατού του Blog αποτελεί και η πανέμορφη καφέ σέλα. 
Χώροι / Άνεση: Ό,τι πρέπει
Στην πανέμορφη, λοιπόν, σέλα του Blog, ο αναβάτης θα βολευτεί, ανεξαρτήτου ύψους. Η θέση που θα πάρει το σώμα είναι φυσική και όρθια έως ελαφρώς κεκλιμένη προς τα πίσω. Στην τελευταία περίπτωση, ο αναβάτης θα εκτιμήσει και το γεγονός ότι η ποδιά έχει αρκετό χώρο και θα μπορέσει να απλώσει και λίγο τα πόδια του. Επιπλέον, η κάλυψη από τον αέρα είναι ικανοποιητική, ειδικά όταν μιλάμε για ταχύτητες πόλης. 
Και οι χώροι εξυπηρετούν σε μεγάλο βαθμό την πρακτικότητα. Κάτω από τη σέλα θα χωρέσουν δύο jet κράνη και κάποια μικροπράγματα που, εναλλακτικά, μπορούν να τοποθετηθούν στο ντουλαπάκι της ποδιάς, το οποίο κλειδώνει, αλλά έχει σχετικά περιορισμένο χώρο. Τέλος, υπάρχει και η σχάρα στο πίσω μέρος, αλλά και ειδικός γάντζος στην ποδιά. 
Κινητήρας: Σε νέα κατηγορία 
Ο κινητήρας του Blog, όπως μαρτυρά και το όνομά του, το κατατάσσει σε μια νέα κατηγορία, αυτή των 160 κ.εκ., όπου το 
scooter της Malaguti παίζει μόνο του! Ωστόσο, η χωρητικότητά του δεν ξεπερνά τα 154 κ.εκ., γεγονός που σημαίνει ότι ουσιαστικά το Blog είναι απλά ένα ελάχιστα μεγαλύτερο 150άρι και σε αυτή την κατηγορία θα ανταγωνιστεί. Αυτό μαρτυρούν και οι επιδόσεις του, αν και με 13,9 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. δεν είναι το ισχυρότερο της κατηγορίας του. Η ροπή του, όμως, με 1,3 kgm στις 6.750 σ.α.λ., το φέρνει στο ρετιρέ της κατηγορίας. 
Η λειτουργία του κινητήρα θα ικανοποιήσει σίγουρα μέσα στην πόλη και, παρά το γεγονός ότι δεν θα χαρίσει νεύρο στη συμπεριφορά του Blog, κρίνεται άψογη ακόμη και για σβέλτη μετακίνηση. 
Φρένα / Αναρτήσεις: Δύναμη & άνεση
Εδώ το Blog θα αφήσει μάλλον κάποια αντικρουόμενα αισθήματα στον αναβάτη του. Οι αναρτήσεις θα κάνουν καλά τη δουλειά τους και, ενώ είναι μαλακές, δεν πρόκειται να τερματίσουν εύκολα. Καλή δουλειά θα κάνουν και τα φρένα, αν και ο αναβάτης θα αναζητήσει μεγαλύτερη διάρκεια στη δύναμη, αλλά και καλύτερη αίσθηση, τομέας όπου πάσχουν αμφότερα τα φρένα του Blog.
Οδηγώντας: Στο αστικό… διαδίκτυο
Μπορεί να μην αποτελεί το πιο ευέλικτο της κατηγορίας του, ωστόσο το Blog θα βασιστεί σε κάποια από τα στοιχεία του για να κινηθεί άνετα και ευέλικτα στην πόλη. Οι διαστάσεις του είναι μαζεμένες και θα βολέψουν ανάμεσα στα αυτοκίνητα, ενώ ο κινητήρας του, αν και δεν προδίδει νεύρο στο scooter, θα χαρίσει ικανοποιητικές εκκινήσεις και επιταχύνσεις. Το Blog δεν θα αποτελέσει το scooter που θα κινηθεί αποκλειστικά σε sport ρυθμούς, δεν θα πει όχι, όμως, στις πιέσεις του αναβάτη να ανεβάσει λίγο ρυθμούς. Οι αναρτήσεις είναι μαλακές και θα ευνοήσουν την άνεση, ενώ δεν πρόκειται να φοβίσουν και υπό κλίση -αρκεί να μην πιέσεις πέρα από τα όριά τους. Τα φρένα, από την άλλη, δεν θα θέσουν θέμα ασφάλειας, αλλά τα μειωμένα επίπεδα αίσθησης που έρχονται από τις μανέτες θα απαιτήσουν την εξοικείωση του αναβάτη. Τέλος, το Blog θα κινηθεί αξιοπρεπώς και έξω από την πόλη. Η δύναμη του κινητήρα ικανοποιεί μέχρι κοντά στην τελική των 130 χλμ./ώρα, ενώ η μεγάλη ζελατίνα θα προστατέψει επαρκώς από τον αέρα. 
Όμορφο, οικονομικό και με αξιόλογη οδική συμπεριφορά. Αυτά είναι τα στοιχεία του Blog.

Τα φρένα του Blog είναι δυνατά, υπολείπονται όμως σε αίσθηση.

H σέλα, εκτός από όμορφη, αποδεικνύεται και ιδιαίτερα άνετη.

Κάτω από αυτή θα χωρέσουν δύο jet κράνη.

Μπορεί να μην είναι το ισχυρότερο ή "ζωντανότερο" της κατηγορίας του, είναι, όμως, γραμμικό και θα ικανοποιήσει παντού.

Λεπτομερώς…
Κάτω από τη σέλα υπάρχει το πολύ χρήσιμο σηματάκι που δείχνει πώς ακριβώς μπορούν να τοποθετηθούν μέσα τα δύο κράνη.

Παρόλο που στο σύνολό του, το Blog είναι προσεγμένο και φρέσκο αισθητικά, το πάνελ των οργάνων μοιάζει αδικαιολόγητα παραμελημένο στον τομέα της αισθητικής.

Η μεγάλη ζελατίνα επεκτείνεται και μπροστά από τις μανέτες, σχηματίζοντας δύο μικρές χούφτες που προστατεύουν τα χέρια από τον αέρα.
Διπλά στο πίσω αμορτισέρ υπάρχει και γάντζος για το κλείδωμα του Blog σε σταθερό σημείο.

Συμπέρασμα
Αντιπροσωπευτικό της κατηγορίας του
To Blog είναι ικανό να κινηθεί χαλαρά, αλλά και σβέλτα, κάτω από πίεση, αν και θα θέσει κάποιους περιορισμούς.
Το Blog 160 i.e. αντιπροσωπεύει επάξια τη Malaguti σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία που χρησιμοποιεί ως πεδίο μάχης της την πόλη. Είναι από τις πιο όμορφες προτάσεις εκεί έξω, είναι άνετο και μπορεί να κινηθεί με ευελιξία. Επιπλέον, είναι οικονομικό στην κατανάλωση, ενώ δεν ξεφεύγει και από τα οικονομικά πρότυπα της κατηγορίας του. Με 3.290 ευρώ αποκτάς ένα scooter μοναδικής αισθητικής και ιταλικού ταμπεραμέντου, ικανό να σε συντροφέψει επάξια σε καθημερινή βάση, χωρίς να σου ζητήσει πολλά σε αντάλλαγμα.


 
 Στην blogόσφαιρα της πόλης
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία