• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Η κόμπρα της Βαρυμπόμπης
Cectek 500 EFI KINGCOBRA
Διαβάστηκε από 4269 αναγνώστες
Η βασιλική κόμπρα (ophiophagus hannah) είναι το μεγαλύτερο δηλητηριώδες φίδι του κόσμου. Ευδοκιμεί στην Ασία, στον Άγιο Στέφανο και στη Βαρυμπόμπη Αττικής. Παρά το μέγεθός τους, οι κόμπρες είναι γρήγορες και ευέλικτες, ενώ θεωρούνται ιδιαιτέρως άγριες και επιθετικές.
Εκτός από εκατοντάδες ντοκιμαντέρ που έχουν γυριστεί για το σεβάσμιο αυτό φίδι, έχουμε υπόψη μας και δύο ταινίες, η μία του κινηματογράφου, και η άλλη για το βίντεο. "Κόμπρα" λεγόταν η ταινία του George Kosmatos με ήρωα τον Sylvester Stallone, όπου ο τελευταίος ήταν και "πολύ φίδι", ενώ "Η κόμπρα από τα Γιάννενα" ήταν μια… κλασική ελληνική ταινία με τον Νίκο Ρίζο, σε σκηνοθεσία Γιώργου Μυλωνά. Μάλιστα. Τώρα τι σχέση έχουν αυτά με το τεστ, κανείς ποτέ δεν κατάλαβε. 
Ας τα πάρουμε από την αρχή
Η Cectek παίζει πάνω-κάτω με την ίδια πλατφόρμα στα τέσσερα ATV της και έτσι το πολύ στιλάτο KingCobra θυμίζει φοβερά το ασφάλτινο ESTOC, μιας και μοιράζονται τα ίδια πλαστικά. Φυσικά, οι διαδρομές των αναρτήσεων δεν έχουν καμία σχέση, καθώς εδώ έχουν "αυγατίσει", ώστε να ταιριάζουν με το χωμάτινο χαρακτήρα του KingCobra. Μία ακόμη διαφορά είναι τα χωμάτινα ελαστικά της κόμπρας, αλλά και η ύπαρξη 4x4 στο βασιλικό φίδι. Το πλαίσιο είναι ίδιο με όλων των ATV της Cectek, το επονομαζόμενο UCS (Ultra Secure Chassis - Υπερ-ασφαλές πλαίσιο) και εγγυάται την ασφάλειά σας, καθώς το KingCobra ουσιαστικά αποκλείεται να σηκωθεί στις δύο πλαϊνές ρόδες. Συνδυάζεται με σύστημα anti-rollover, που κόβει το ρεύμα όταν κάποιος τροχός χάσει την επαφή του με το έδαφος. Πρακτικά αδύνατο να φάτε τούμπα. Ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 500 κ.εκ. είναι χαμηλά τοποθετημένος, υγρόψυκτος, με μονό επικεφαλής εκκεντροφόρο, ηλεκτρονικό ψεκασμό και αισθητήρα γκαζιού TPS (Throttle Position Sensor). 
Η μετάδοση είναι αυτόματη, ως είθισται στα off-road ATV, ενώ η τελική μετάδοση γίνεται με σφραγισμένο άξονα, για μειωμένες ανάγκες συντήρησης και αντοχή απέναντι σε σκόνες, χώμα, λάσπες, κ.λπ. Στην έκδοση που είχαμε, το KingCobra δεν φέρει σχάρα, αν και διαθέτει ένα ιδιαίτερα καλοσχεδιασμένο σύστημα στο πίσω μέρος, σύστημα που αποτελείται από μια ελαστική βάση για φόρτωμα και τέσσερα άγκιστρα για να πιάνουν χταπόδια! 
Για να συμπληρωθεί χρηστικά το υπερ-γούρουνο διαθέτει τρία ντουλαπάκια, ένα χωρητικότητας 2 λίτρων στο… καπό (όπου και βρίσκουμε και έξοδο για ρεύμα), ένα επίσης 2 λίτρων κάτω από τη σέλα και ένα του λίτρου στο πίσω μέρος, ανάμεσα στο φωτιστικό σώμα και στο δεξί φλας.
Οδηγικά: Το δάγκωμα της κόμπρας
Ο ήχος είναι απολαυστικός, ενώ στην κλειστή "ομολογκαρισμένη" έκδοση για δρόμο μεταφράζεται σε 20 μόλις αλογάκια. Εύκολα όμως ανοίγει και τα άλογα διπλασιάζονται, φτάνοντας τα 40 στις 7.000 σ.α.λ. Εμείς οδηγήσαμε την ανοιχτή κόμπρα. Ο μοχλός του κιβωτίου είναι ιδιαίτερος και θυμίζει… τάπα ρεζερβουάρ. Διαθέτει τις επιλογές N για νεκρά, R για όπισθεν, H για High και L για Low. 
Η κίνηση μεταδίδεται είτε στους πίσω τροχούς είτε και στους τέσσερις με την επιλογή του 4x4, ενώ η επιλογή L (Low) θα βοηθήσει τα μέγιστα στην αναρρίχηση απότομων πλαγιών. Όπως και στα υπόλοιπα Cectek, τα παραπονάκια μας και εδώ αφορούν στο μοχλό αλλαγής σχέσεων, καθώς για να αλλάξεις κίνηση (π.χ. από εμπρός σε όπισθεν) θα χρειαστεί να επιμείνεις αρκετά με το σκληρό μοχλό, γεγονός που κουράζει. 
Βλέπεις, για την ασφάλεια του κινητήρα, το KingCobra δεν σε αφήνει να αλλάξεις ταχύτητα, αν οι στροφές δεν έχουν πέσει εντελώς, όμως οι τελευταίες δεν πέφτουν εύκολα κι έτσι χρειάζεται… υπομονή. Η τελική ταχύτητα του 
KingCobra φτάνει και τα 125 χλμ./ώρα πριν επέμβει ο κόφτης και το φίδι σταματήσει να δαγκώνει δεξιά και αριστερά. 
Η ευελιξία και η σταθερότητα της κόμπρας είναι κορυφαίες (στιβαρό πλαίσιο και σκληρές αναρτήσεις) και εμπνέουν με εμπιστοσύνη τον αναβάτη. Ταυτόχρονα, τα συστήματα ασφαλείας δουλεύουν υποδειγματικά, διατηρώντας 
συνεχώς τον έλεγχο.
Στο χώμα: Σκληρό καρύδι
Η οδήγηση στην άσφαλτο είναι απολαυστική, όπως είναι και όταν βγεις σε βατό χωματόδρομο. Το 
KingCobra διώχνει ευχάριστα τους πίσω τροχούς (όταν έχεις επιλέξει κίνηση 2WD), φτάνει εύκολα ψηλές ταχύτητες και τις κρατά χωρίς κόπο, με ένα ή δύο άτομα. Όταν τώρα ο ανοιχτός χωματόδρομος καταλήξει σε πιο σφιχτά κομμάτια, οι ίδιες σφιχτές αναρτήσεις που καθιστούν απολαυστική την οδήγηση του 
KingCobra σε flat κομμάτια, περιπλέκουν την κατάσταση, μιας και παραείναι σκληρές για απαιτητική χωμάτινη οδήγηση trial. Ταυτόχρονα, μόλις ο αναβάτης επιλέξει το 4x4, το τιμόνι του KingCobra βαραίνει πάρα πολύ, δυσκολεύοντας τις αλλαγές κατεύθυνσης και απαιτώντας απρόσμενα μεγάλη μυϊκή δύναμη για να στρίψει. Έτσι, σύντομα ο αναβάτης είτε θα επέμβει στις αναρτήσεις για να τις μαλακώσει είτε θα αναζητήσει πιο ανοιχτές διαδρομές, αποφεύγοντας τα κουραστικά "στραμπουλιγμένα" κομμάτια. Παρόλα αυτά, ακόμα και χωρίς τη χρήση του 4x4, το KingCobra θα αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις σε απότομες ανηφόρες και κατηφόρες, διαθέτοντας πολύ μεγάλες αναρριχητικές ικανότητες. 
Επίλογος: Δύο φίδια στην τιμή του ενός
Το KingCobra είναι ένα ποιοτικό και τεχνολογικά προηγμένο υβριδικό φίδι, ένα γουρούνι διπλής χρήσης. Βγάζει πινακίδα και κυκλοφορεί νόμιμα στο δρόμο, ενώ η συμπεριφορά του στην άσφαλτο είναι άμεμπτη. Η εμφάνισή του αξίζει βραβείο design και τραβά τα βλέμματα σαν μαγνήτης. Στο χώμα συμπεριφέρεται απολαυστικά όσο το έδαφος παραμένει ομαλό, ενώ οι σφιχτές του αναρτήσεις το εμποδίζουν να διαπρέψει σε κλειστά, απαιτητικά κομμάτια trial και του κόβουν και πόντους από την άνεση. Εκεί που τα καταφέρνει άριστα είναι στα ανοιχτά κομμάτια, όπου και θα διασκεδάσει, θα μεταφέρει και θα εκδράμει, αισθανόμενο σαν στο σπίτι του.
CECTEK Η εταιρεία

Η Cectek (China Engine Corporation Tech) είναι μια σχετικά νέα εταιρεία, η οποία έχει την έδρα της στην πόλη Taoyuan της Ταϊβάν. Ιδρύθηκε το 1995, με κύριες ασχολίες τη μηχανολογική έρευνα και εξέλιξη, την κατασκευή κινητήρων και υποσυστημάτων για αυτοκίνητα, δίκυκλα και γουρούνες. Σχεδιάζει και κατασκευάζει βαν και φορτηγάκια για την China Motor, αλλά και για τη Mitsubishi, και όπως αποδεικνύεται από τα quad της, διαθέτει σύγχρονο, επιθετικό design, με προηγμένη τεχνολογία. Στον τομέα της παραγωγής κινητήρων, κατέχει το 65% του μεριδίου της ταϊβανέζικης αγοράς. Εκτός από το KingCobra, η γκάμα της περιλαμβάνει το Gladiator για χρήση εκτός δρόμου, αλλά σε πιο παραδοσιακή σκληροτράχηλη γραμμή, καθώς και τα πολεμικά ασφάλτινα ESTOC και Quadrift. Και τα τέσσερα βγάζουν νόμιμα πινακίδα για κυκλοφορία και στο δρόμο.
Στις χαμηλές στροφές, η κόμπρα της Cectek θα διώξει ελεγχόμενα και διασκεδαστικά τους πίσω τροχούς, προειδοποιώ-ντας τα θύματά της ότι είναι έτοιμη για επίθεση.
Όσο και να προσπαθήσεις, το KingCobra δύσκολα θα χάσει τον μπούσουλα. Το καλό του στήσιμο και τα αποτελεσματικά συστήματα ασφαλείας του προφυλάσσουν τον αναβάτη.
Οι αναρριχητικές ικανότητες του KingCobra δεν θα αφήσουν κανέναν παραπονεμένο. Ανεβαίνει τοίχους με χαρακτηριστική ευκολία και το βάρος πέφτει σε εσάς, να ξεπεράσετε τα όριά σας.
Η κόμπρα καταφέρνει και κρύβεται επιδέξια όποιο και να είναι το περιβάλλον της. Είτε στο χώμα είτε στην άσφαλτο ή στα γκράφιτι, θα την δεις μόνο όταν είναι πολύ αργά.
Οι αναρτήσεις είναι ανεξάρτητες για κάθε τροχό και τα ψαλίδια άριστα προστατευμένα από τυχόν συγκρούσεις. Τα φρένα είναι πολύ δυνατά, ενώ η τελική μετάδοση γίνεται με σφραγισμένο άξονα.
Το αναλογικών ενδείξεων στροφόμετρο συμπληρώνεται από μια ψηφιακή οθόνη με ενδείξεις κοντέρ, στάθμης βενζίνης, ρολογιού και χιλιομετρητών.

Τιμή: 10.155 ευρώ
Χρώματα: Μαύρο-ασημί, μαύρο-πορτοκαλί
Αισθητικά άπαιχτο, άριστο ποιοτικά
Σκληρές αναρτήσεις για το χώμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας4T, 1K, Υ/Ψ, 4Β
Κυβισμός (κ.εκ.)496,2
Κύλινδροι/Βαλβίδες1/4
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)40/7.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)4,5/5.500
ΤροφοδοσίαΗλ. Ψεκασμός, TPS
Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα)18
Κατ/ση (λίτρα/100 χλμ.)9,5
Βάρος (χωρίς καύσιμο)330
Τελ. Ταχύτητα (χλμ./ώρα)125
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό, περιμετρικό
Αναρτήσεις ΕΔιπλά ψαλίδια, ανεξάρτητη ανάρτηση
Διαδρομή (χιλ.)204
Αναρτήσεις ΠΔιπλά ψαλίδια, ανεξάρτητη ανάρτηση
Διαδρομή222
Φρένα Ε (χιλ.)2Δ /200
Φρένα Π (χιλ.)2Δ /190
Ελαστικό Ε25*8-12
Ελαστικό Π25*10-12
Μήκος2.040
Μεταξόνιο1.320
Ύψος σέλας916
Εξοπλισμός
ABS x
Μίζα
Μανιβέλα
Στροφόμετρο
Κοντέρ
Ένδειξη θερμοκρασίας
Ένδειξη βενζίνης
Μερικός χιλιομετρητής
Σχάρα
Ρυθμιζ. εμπρός ανάρτηση
Ρυθμιζ. πίσω ανάρτηση
•: στάνταρ, x: δε διατίθεται
Βαθμολογία 7,60
Ενεργητική ασφάλεια8
Οδική συμπεριφορά7
Κινητήρας-Κιβώτιο7
Φρένα8
Ποιότητα κατασκευής8
Άνεση 8
Κατανάλωση7
Εξοπλισμός-Τιμή 8
Πληροφορίες
http://www.cectek.com Το site της εταιρείας
http://www.cectekpowersports.com Το site για τα ATV
http://www.cectek.gr Η ελληνική αντιπροσωπεία



Honda PCX 125
Honda PCX 125
Θα είναι πολύ δύσκολο να μην συμπαθήσεις αμέσως το νέο PCX 1...
Motocubo Jeko
Motocubo Jeko
Πρακτικό και προσιτό jet κράνος κατασκευασμένο από θερμοπλασ...

περισσότερα »