net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Απλά και διασκεδαστικά
New Force NF 200
Διαβάστηκε από 7218 αναγνώστες
Κανονικά έτσι θα έπρεπε να είναι όλα τα πράγματα και αυτό αφορά φυσικά και στα μηχανοκίνητα οχήματα. Γιατί να μπλέκουμε με πολυπλοκότητες, εξειδικεύσεις και λεπτομέρειες που… χαλάνε τη διασκέδαση; Πάρτε για παράδειγμα το NF 200. Απλό, λιτό και αρκούντως διασκεδαστικό, παρ’ όλο που δεν του φαίνεται!
Mην με παρεξηγείτε, είναι φυσικό και λογικό κάποιος που θέλει να τρέξει σε αγώνες Quad ή κάποιος που θέλει να εξερευνήσει τη χερσόνησο Καμτσάτκα, να την "ψάξει" και μάλιστα πολύ με τα τετράτροχα. Εδώ όμως έχουμε να κάνουμε με άλλη περίπτωση, την περίπτωση ενός οχήματος που δεν θα σε βάλει σε διαδικασία αυθυποβολής να τρέξεις επειδή είναι γρήγορο ή να πας στο πουθενά επειδή είναι περιπετειώδες. Το NF 200 έχει low profile χαρακτήρα και είναι φτιαγμένο για να υπηρετεί τον αναβάτη του. 
Σχεδίαση: Δωρική για τα δύσκολα
 Εντυπωσιακό δεν το λες, έχει όμως κάτι το "τραβηχτικό" η εμφάνιση του. Οι λιτές γραμμές του, η μάσκα με τους στρογγυλούς προβολείς, το αναλογικό κοντέρ και κυρίως το χακί του χρώμα, θυμίζουν κάτι από στρατιωτικό Willy’s. Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ τα πλαστικά και η μεταξύ τους συναρμογή πείθουν για την αντοχή τους. Οι στιβαρές σχάρες μπροστά και πίσω υπόσχονται μεγάλες μεταφορικές δυνατότητες, οι οποίες μπορούν να αυξηθούν ακόμα περισσότερο, αν εκμεταλλευτεί κανείς την ύπαρξη κοτσαδόρου και χρησιμοποιήσει τρέιλερ. Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από ένα αναλογικό ταχύμετρο με τρεις ενδεικτικές λυχνίες (όπισθεν, μεγάλη σκάλα φώτων, χαμηλή στάθμη καυσίμου), ενώ υπάρχει μόνο ένας χιλιομετρητής. Εντύπωση προκαλεί η θέση του επιλογέα των "ταχυτήτων", που βρίσκεται χαμηλά στη δεξιά πλευρά του NF, με την κίνηση του μοχλού να γίνεται κάθετα. Στην πράξη, η χρήση του λεβιέ δεν προβληματίζει και οι σχέσεις κουμπώνουν εύκολα και με σαφήνεια. 
¶νεση / χώροι: ¶νω του μέσου όρου
 Παρ’ όλο που το NF 200 είναι "μαζεμένο" σε διαστάσεις, ο χώρος για τον αναβάτη είναι αρκετός και θα βολευτούν άνετα ακόμα και άτομα ψηλού αναστήματος. Ωστόσο, σε περίπτωση που θα ανέβει συνεπιβάτης (…απαγορεύεται, αλλά λέμε τώρα…), τα πράγματα γίνονται αρκετά "στενάχωρα", ειδικά για τον αναβάτη, που αναγκαστικά έρχεται πολύ μπροστά στη σέλα. Οι αναρτήσεις του NF 200 είναι ρυθμισμένες στο μέσο μεταξύ άνεσης και "σκληρότητας", χωρίς να γίνονται ενοχλητικές στην άσφαλτο ούτε όμως και στο χώμα όπου αποσβένουν ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του εδάφους. Σε συνδυασμό με τη χωρίς κραδασμούς λειτουργία του κινητήρα και την απουσία "τζόγων" στη μετάδοση, το NF 200 προσφέρει ποιότητα κύλισης που ακόμη και πολύ ακριβότερα ATV δεν μπορούν να φτάσουν. 
Μηχανολογικά και άλλα…Κλασικές εφαρμογές 
Το NF 200 φέρει ένα μονοκύλινδρο, τετράχρονο και υγρόψυκτο κινητήρα, με χωρητικότητα 169 κ.εκ. και απόδοση 13,5 ίππους στις 6.750 σ.α.λ. και 1,12 kgm ροπής στις 5.500 σ.α.λ. Η μετάδοση αυτής της ισχύος γίνεται αυτόματα μέσω CVT (αλυσίδα στην τελική μετάδοση), ενώ οι επιλογές που έχει ο αναβάτης στη διάθεσή του είναι drive, νεκρά και όπισθεν. Σε ό,τι αφορά τις αναρτήσεις, αποτελούνται από διπλά ψαλίδια τύπου "Α" με δυο αμορτισέρ μπροστά και από άκαμπτο άξονα με μονό αμορτισέρ πίσω, με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης του ελατηρίου και στα τρία συνολικά αμορτισέρ. Τα φρένα αποτελούνται από δύο δίσκους μπροστά και μονό δίσκο πίσω, ενώ το χειρόφρενο είναι τύπου ασφαλείας και πιάνει στην αριστερή μανέτα. Συνεκτικός κρίκος όλων των ανωτέρω είναι ένα χαλύβδινο περιμετρικό πλαίσιο, ενώ τέλος, οι διαστάσεις των ζαντών και των ελαστικών είναι 21x7-10 μπροστά και 22x10-10 πίσω. 
Οδηγώντας: All around ATV 
Το πρώτο πράγμα που προκαλεί εντύπωση στο NF 200, είναι η απόλυτα γραμμική και χωρίς κραδασμούς "ηλεκτρική" λειτουργία του κινητήρα. Εκτός αυτού, η μετάδοση της ισχύος στους πίσω τροχούς γίνεται με επίσης πολύ ομαλό και αθόρυβο τρόπο. Συνηθι- σμένοι από την τραχύτητα που εμφανίζει η πλειονότητα των ATV, το NF 200 μάς εξέπληξε ευχάριστα στον τομέα αυτό. Με βάση τα ανωτέρω και σε συνδυασμό με τα onoff ελαστικά που φέρει, η κίνηση σε ασφάλτινες διαδρομές δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση "αναγκαίο κακό" μέχρι να φτάσετε στο χώμα. Δεδομένων μάλιστα του μικρού μετατροχίου, του ακριβέστατου τιμονιού και των αποτελεσματικών φρένων, το NF 200 μπορεί κάλλιστα να αποτελέσει αστικό μεταφορικό μέσο. Αρκεί να συμβιβαστείτε με τους -ελάχιστους στην προκειμένη περίπτωση- περιορισμούς που συνεπάγονται από τη φύση των οχημάτων αυτών. Το "fun" δεν θα σας λείψει, αφού σε στροφές με χαμηλό συντελεστή τριβής το "γουρουνάκι" θα θέσει σε διαφορετική τροχιά την ουρά του, ωστόσο, αν το πιέσετε, θα εμφανίσει έντονη υποστροφική συμπεριφορά. Στο χώμα, ο συντελεστής "fun" διπλασιάζεται, αφού λόγω των "demi" ελαστικών, οι "πάντες" γίνονται πολύ πιο εύκολα και μπορείτε να εκτελείτε donuts μέχρι σημείου ναυτίας. Οι αναρτήσεις καταφέρνουν να κρατήσουν τον έλεγχο όσο κινείστε σε λογικά πλαίσια, θα τερματίσουν όμως και θα βρουν στα φτερά αν το παρακάνετε. Η 2x4 κίνηση και τα ελαστικά περιορίζουν κάπως τις αναρριχητικές δυνατότητες και την προσπέλαση δύσκολων σημείων, αλλά ένα δασικό δρόμο, όσο κακοτράχαλος και να είναι, το NF 200 θα τον βγάλει άνετα. 
Συμπέρασμα : Φιλικό και προσιτό 
Είναι διασκεδαστικό, γερά κατασκευασμένο, με εξαιρετική ποιότητα κύλισης και με μοιρασμένες ικανότητες στο 50-50 μεταξύ ασφάλτου και χώματος. Το NF 200 απευθύνεται σε όσους αναζητούν ένα φιλικό και οικονομικά προσιτό ATV, το οποίο δεν περιορίζεται αποκλειστικά στο ρόλο του "fun" οχήματος για το Σαββατοκύριακο. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε καθημερινή βάση διεκπεραιώνοντας αστικές μετακινήσεις και όποτε υπάρ- χει ελεύθερος χρόνος να χαρίζει διασκέδαση. Δεν εντυπωσιάζει η σχεδίαση, ωστόσο το NF 200 εκπέμπει ένα δελεαστικό "heavy duty" χαρακτήρα. Οι σχάρες μπροστά και πίσω είναι στιβαρές και δείχνουν να αντέχουν πολύ φορτίο. Κλασικές επιλογές στις αναρτήσεις, οι οποίες ικανοποιούν με την απόδοσή τους στις περισσότερες συνθήκες. Το NF 200 είναι απλό, όπου και να το κοιτάξεις. Λιτός ο πίνακας οργάνων και κατά συνέπεια περιορσμένη η ποσότητα πληροφοριών. Η μάσκα θυμίζει έντονα κάτι από στρατιωτικό όχημα.
Δεν εντυπωσιάζει η σχεδίαση, ωστόσο το NF 200 εκπέμπει ένα δελεαστικό "heavy duty" χαρακτήρα.
Οι σχάρες μπροστά και πίσω είναι στιβαρές και δείχνουν να αντέχουν πολύ φορτίο.
Κλασικές επιλογές στις αναρτήσεις, οι οποίες ικανοποιούν με την απόδοσή τους στις περισσότερες συνθήκες.
Το NF 200 είναι απλό, όπου και να το κοιτάξεις. Λιτός ο πίνακας οργάνων και κατά συνέπεια περιορισμένη η ποσότητα πληροφοριών.
Η μάσκα θυμίζει έντονα κάτι από στρατιωτικό όχημα.

Τιμή ( ευρώ)3.190
Χρώματα Κόκκινο, χακί
Ποιότητα κύλησης, ουδέτερος χαρακτήρας all round
Αναρτήσεις που θέτουν τα όρια όταν πιεστούν
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας4T, 1K, Y/Ψ
Κυβισμός (κ.εκ.)169
Κύλινδροι/βαλβίδες1-/2
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)13,5/6.750
Ροπή (kgm/σ.α.λ.)1,12/5.500
ΤροφοδοσίαΚαρμπιρατέρ
Ρεζερβουάρ (λίτρα)Δ.Α.
Κατανάλωση(λίτρα/100 χλμ) -
Βάρος (κιλά)174 (άδειο)
Κατανομή βάρουςΔ.Α.
Τελική ταχύτητα70 χλμ/ώρα
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος Ατσάλινο περιμετρικό
Ανάρτηση ΕΔιπλά ψαλίδια-μονό αμορτισέρ
Διαδρομή (χιλ.)Δ.Α.
Ανάρτηση ΠΆκαμπτος άξονας-μονό αμορτισέρ
Διαδρομή (χιλ.)Δ.Α.
Φρένα Ε
Φρένα ΠΔ
Τροχοί-ελαστικά
Ελαστικά Ε21 Χ 7-10
Ελαστικά Π22 Χ 10 - 10
Διαστάσεις
Μήκος (χιλ.)1.740
Μεταξόνιο (χιλ.)1.115
Ύψος σέλας (χιλ.)790
Εξοπλισμός
ABS x
Mίζα
Μανιβέλα -
Στροφόμετροx
Κοντέρ
Ένδειξη θερμοκρασίαςx
Ένδειξη βενζίνηςx
Μερικός χιλιομετρητήςx
Φέρινγκ8
Ρυθμιζόμενες μανέτεςx
Κεντρικό σταντx
Πλάγιο σταντx
Σχάρα•4
Κλειδαριά κράνουςx
Ρυθμιζόμενη εμπρός ανάρτηση
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση
•: στάνταρ, x: δε διατίθεται
Βαθμολογία 7,14
Ενεργητική Ασφάλεια7
Οδική συμπεριφορά7
Κινητήρας - Κιβώτιο8
Φρένα 7
Ποιότητα κατασκευής7
Άνεση7
Εξοπλισμός - τιμή7



ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ