• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Ανεμοστρόβιλος
KTM 525 XC
Διαβάστηκε από 5255 αναγνώστες
Τώρα τελευταία άκουγε αφηρημένος όλο και πιο συχνά στις ειδήσεις για ακραία καιρικά φαινόμενα. Για 
ανεμοστρόβιλους. Μέχρι πρότινος, πίστευε ότι αναφέρονταν στην πέρα όχθη του Ατλαντικού, ώσπου 
προχτές, μόλις είχε επιστρέψει από μια ακόμη βόλτα με το γουρούνι στο δάσος, ανακάλυψε ότι μίλαγαν 
για την Ελλάδα.
Τώρα τελευταία άκουγε αφηρημένος όλο και πιο συχνά στις ειδήσεις για ακραία καιρικά φαινόμενα. Για ανεμοστρόβιλους. Μέχρι πρότινος, πίστευε ότι αναφέρονταν στην πέρα όχθη του Ατλαντικού, ώσπου προχτές, μόλις είχε επιστρέψει από μια ακόμη βόλτα με το γουρούνι στο δάσος, ανακάλυψε ότι μίλαγαν για την Ελλάδα. "Ανεξήγητος κυκλώνας, και σήμερα στο Κρυονέρι"… Λες;
Μέχρι πρότινος ήταν αδύνατο να αγοράσεις ένα "αγωνιστικά έτοιμο" γουρούνι. Έπρεπε να αγοράσεις ένα καλό sport quad παραγωγής και να ξοδέψεις μια περιουσία για να το εξοπλίσεις για αγωνιστική χρήση. Έτσι ήταν. Μέχρι την παρουσίαση του KTM 525 XC. Το πορτοκαλί γουρούνι από την αυστριακή εταιρεία φτιάχτηκε για να διαλύσει ακριβώς αυτό το στερεότυπο. Εκπληκτικό μοτέρ, ασύλληπτες αναρτήσεις και μια πλειάδα ποιοτικών περιφερειακών συνθέτουν ένα πρωτόγνωρο σύνολο για quad παραγωγής, τόσο για αγώνα όσο και για καθημερινή χρήση. 
Αύριο τρέχεις αγώνα
Αν θέλεις, έτσι θα συμβεί. Χωρίς να δώσεις παραπάνω χρήματα, θα βγάλεις το XC από την κούτα, θα οδηγήσεις, αν επιθυμείς, μέχρι την εκκίνηση -μιας και είναι νόμιμο και βγάζει υψηλή τελική ταχύτητα- θα πάρεις εκκίνηση και θα κερδίσεις. Έτσι απλά. Ποιες είναι οι προδιαγραφές ενός αγώνα trail-ride στην Ελλάδα; Προστατευτικά στα πόδια; Τα λεγόμενα μεταλλικά nerf-bars με δίχτυ; Το XC έχει. Να έχει πινακίδα και εξοπλισμό κυκλοφορίας; Έχει κι απ’ τα δύο. Να έχει αυξημένη αυτονομία; Έχει μεγαλύτερο ρεζερβουάρ από το μοντέλο motocross, ακριβώς για αυτό το σκοπό. Εδώ καλύπτει προδιαγραφές για αμερικάνικους αγώνες, τι να του πουν οι εγχώριοι; Έχει ακόμα και διακόπτη emergency off, για πρώτη φορά σε quad παραγωγής! Τι είναι αυτός; Ένα ελαστικό κορδόνι συνδέεται με τα ρούχα του αναβάτη (περάστε το μέσα από ένα carabiner) και στη συνέχεια συνδέεται πάνω στο γουρούνι. Σε περίπτωση ατυχήματος, όταν ο αναβάτης αποχωρίζεται από το quad, διακόπτεται το κύκλωμα και σβήνει ο κινητήρας! Έχει και χούφτες (bark-busters) για να προστατεύετε τα χέρια σας από τα κλαδιά, έχει και προφυλακτήρα εμπρός με τρυπητό το σήμα της ΚΤΜ, έχει και προστατευτικά στην κοιλιά και στην αλυσίδα. Και σε αντίθεση με το μοντέλο για χρήση MX, εδώ υπάρχει όπισθεν, που προσδίδει μεγάλη ευκολία στις μανούβρες, χωρίς να προσθέτει ιδιαίτερο βάρος -το XC ζυγίζει 163 κιλά κενό και 173 κιλά γεμάτο. Ο μοχλός για την όπισθεν είναι διακριτικός και εύχρηστος, ενώ βρίσκεται πάνω από τη μανέτα του συμπλέκτη. 
Ωραία, βγάλαμε από τη μέση τις… βασικές απαιτήσεις ενός quad, για να τρέξει σε αγώνα. Και το XC είναι το μοναδικό γουρούνι που έρχεται τόσο έτοιμο από το εργοστάσιο. Τώρα κάντε delete. Και πάμε να δούμε τι παραπάνω έχει, γιατί έχει πολλά-πολλά περισσότερα "καλούδια" από τα "βασικά" ενός race-ready τετράτροχου. 
Περιφερειακά:  Το κέρας της Αμάλθειας
Η ΚΤΜ έχει μεγάλη πείρα από αγώνες, ενώ πριν μερικά χρόνια είχε κλείσει συμφωνία με την Polaris, προμηθεύοντας την αμερικάνικη εταιρεία με κινητήρες για τα cross-country quad της -λέγε με Outlaw. Φαίνεται ότι η ενασχόληση με το θέμα πλούτισε τους Αυστριακούς με τεχνογνωσία και έτσι, σύντομα έφτιαξαν τη δική τους σειρά πολεμικών quad. Σήμερα θα εξετάσουμε το XC, ήτοι Cross-Country. Το πρώτο συνθετικό είναι ο σταυρός που συμβολίζεται με το "Χ", με το δεύτερο Country να παραπέμπει στην εξοχή. Ένα γουρούνι που έχει φτιαχτεί για να διασχίζει την εξοχή και σίγουρα όχι με ρυθμούς περιπάτου. Πρώτα τo πλαίσιο. Στιβαρό, αλλά με υπολογισμένες ελαστικότητες, αποτελείται από σωλήνες χρωμομολυβδαινιούχου ατσαλιού, ενώ το υποπλαίσιο είναι αλουμινένιο -ανθεκτικό και ελαφρύ. Δέκα στα δέκα για κατασκευή και γεωμετρία. Στο πλαίσιο πάνω δένουν οι κορυφαίες και πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της WP. Δεν γνωρίζουμε το λόγο, όμως στις ΗΠΑ το XC έρχεται με… ακόμα καλύτερες, από την Ohlins. Μεγάλες διαδρομές, δουλεύουν όλο και καλύτερα όσο τις πιέζετε. Για να τερματίσουν ίσως θα πρέπει να δοκιμάσετε τραπέζωμα σε άγρια πίστα MX. Χώστε άλματα όσο μεγαλύτερα τολμάτε. Το XC θα απορροφήσει σαν σφουγγάρι τις δυνάμεις κατά την προσγείωση και θα γελάσει με τους φόβους σας. Δεν σας αρέσει ο τρόπος με τον οποίον είναι στημένες; Σας φαίνεται "στενό" το ΑΤV; Είναι στενό! Θέλετε να το αλλάξετε για να "πατάει" καλύτερα; Κανένα πρόβλημα. Κάμπερ και κάστερ στα διπλά ψαλίδια ρυθμίζονται ώστε το XC να έρθει απόλυτα στα μέτρα κάθε αναβάτη και οποιασδήποτε χρήσης. Θέλετε να μεγαλώσει κι άλλο το μετατρόχιο; Βάλτε… ανάποδα τις ζάντες και voila! Εύκολη, ανέξοδη, σωστά μελετημένη μετατροπή. Το πίσω αμορτισέρ τώρα είναι το σήμα κατατεθέν της ΚΤΜ. Ένα PDS χωρίς μοχλικό. Και μπορεί η ΚΤΜ να αλλάζει σιγά-σιγά συνήθειες, όμως κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί το μεγάλο πλεονέκτημα της αυξημένης απόστασης από το έδαφος που χαρίζει το PDS. Τέλος. Πάμε και στα φρένα. Τετραπίστονες δαγκάνες στα μπροστινά δισκόφρενα; Και πλήρως καλυμμένοι δίσκοι για απόλυτη προστασία από πέτρες; Τι είπες τώρα! Πρόκειται για τα δυνατότερα φρένα της κατηγορίας. Υπεύθυνη για όλο το σύστημα και βέβαια για τις υπέροχες και ρυθμιζόμενες μανέτες είναι η Magura. Και τι φρενάρουν οι δίσκοι; Μα, φυσικά, τους υπέροχους τροχούς της κορυφαίας στο χώρο εταιρείας Douglas.
Η πρώτη γνωριμία: Φόβος και σεβασμός
Πριν ανέβεις πάνω του, θέλει χάζεμα. Περίεργη σιλουέτα. Χαμηλό πίσω, ψηλό μπροστά. Μμμ, ναι, θέλει ρύθμιση η κάμπερ μπροστά. Ποιοτικά, το XC είναι άριστο. Καλή συναρμογή πλαστικών, όμορφα γραφικά. Το χειρόφρενο βρίσκεται στη δεξιά μανέτα. Τάπα ρεζερβουάρ με κουμπί press release, πιέζεις δηλαδή προς τα κάτω και γυρνάς για να την ανοίξεις. Το XC δεν διαθέτει ψεκασμό, αλλά το πολύ δυνατό, μάχιμο καρμπιρατέρ FCR στα 39 χιλιοστά. Το τσοκ βρίσκεται πάνω στο καρμπιρατέρ, στην αριστερή πλευρά του κινητήρα. Στην ίδια πλευρά υπάρχει το κουμπί hot start, αλλά και ο παλιός-καλός διακόπτης βενζίνης στο πλάι, με τις επιλογές on, off και res. Πλήρης απουσία μανιβέλας. Η μίζα είναι δυνατή, ενώ για να πάρει το XC μπροστά πρέπει να κλείσετε το κύκλωμα του διακόπτη emergency off. Πρώτο παράπονο; Η (επιτυχημένη κατά τ’ άλλα) προσπάθεια της ελληνικής αντιπροσωπείας να συγκεράσει τα off-road προτερήματα του "κτήνους" XC με τις δυνατότητες καθημερινής μετακίνησης, δημιουργεί μια ιδιαίτερη… παραχώρηση. Μιλάμε για τα ασφάλτινα ελαστικά της Kenda, με το όνομα Roadgo. Στην αμερικάνικη αγορά έρχεται με τα κορυφαία Maxxis Razr, φυσικά χωρίς δυνατότητα έκδοσης πινακίδας. Τα Roadgo είναι πολύ καλά για ασφάλτινη χρήση και για εκδρομικό off-road use. Ωστόσο, μόλις το γκάζι ανοίξει πάνω από το 1/3 της διαδρομής του στο χώμα, χάνουν το χρώμα, το φως τους, τα αυγά και τα πασχάλια. Αυτό α) σε χαροποιεί με ατελείωτα, ασύλληπτα, αδιανόητα παντιλίκια, αλλά και β) σε εμποδίζει να ανακαλύψεις κάτι παραπάνω από το 1/10 των δυνατοτήτων του XC. Πάντως, η ιδέα της ονειρικής τελειότητας, όπως και του αεικίνητου ή της Θείας επιφοίτησης, βρισκόταν πάντα στο… θεωρητικό στάδιο. Αν λοιπόν θέλετε άσφαλτο και λίγο χώμα έτσι για μυρωδιά, τα αφήνετε όπως έχει. Αν θέλετε (που θέλετε) να δείτε πόσα απίδια βάζει το XC, χώνετε μια τετράδα Razr και ανακαλύπτετε τον παράδεισο. Αλλά ακόμα κι έτσι, πρέπει να γνωρίζετε ότι αυτό το κτήνος θέλει χέρια και… καρδιά για να πάει όσο γρήγορα του αρμόζει. 
Οδηγώντας:  Τα σαρώνει όλα
Βάζεις μπροστά και το XC βρυχάται. Δυνατός ήχος, στα όρια της νομιμότητας. Μαλακός συμπλέκτης, μέτρια σκληρή σκανδάλη, θετικό κιβώτιο. Πρώτη, αφήνεις το συμπλέκτη, ανοίγοντας ελάχιστα το γκάζι, και το XC μένει ακίνητο στο γλιστερό πάτωμα του γκαράζ. Αφήνεις λίγο γκάζι, το γλίστρημα υποχωρεί ελάχιστα, βγαίνεις στην ανηφόρα με το τσιμέντο και το πανηγύρι αρχίζει. Αυτός δεν είναι κινητήρας για γουρούνι, αλλά για… αρκούδα! Σφύζει από ροπή, ελαστικότητα και ευστροφία. Άκοπα δυνατός παντού, σαν γιγαντόσωμος μποξέρ βαρέων-βαρών. Τραβάει από το πουθενά με πέμπτη, κατευθυνόμενος προς τα σύνορα του Γαλαξία. Σούζα όποτε, όπως και με όποια ταχύτητα στο κιβώτιο ή στο κοντέρ θέλεις. Με τρίτη, με τετάρτη, με πέμπτη (που είναι και η τελευταία ταχύτητα), με 20 χλμ./ώρα, με 80, με 120… 
Ένα τσίμπημα στο συμπλέκτη και οι μπροστινοί τροχοί λαμβάνουν σήμα για απογείωση. Στην άσφαλτο θα δείξει και 140 και 150 χλμ./ώρα, ενώ με άλλο γρανάζωμα θα έδειχνε και περισσότερα. Και είναι ικανοποιητικότατα σταθερό σε αυτές τις ταχύτητες. Και drift δίχως αύριο. Λάστιχα που ουρλιάζουν και αφήνουν μαύρες γραμμές στην άσφαλτο. Εδώ έχει δύο ειδών drift. Ένα που αρχίζει με το μοτέρ κρεμασμένο, από μηδενικές στροφές, φταίνε και τα ελαστικά. Και ένα με περισσότερα χιλιόμετρα στο κοντέρ, όταν ένα απότομα άνοιγμα του γκαζιού διαλύει τα όποια επίπεδα πρόσφυσης, οδηγώντας σε καπνογόνους ανεμοστρόβιλους, από τους οποίους όλοι τρέχουν να γλιτώσουν. Στο χώμα; Ευέλικτο, τρομερά γρήγορο, ασφαλές και στιβαρό, με την απορία να μένει. Πόσο εξωπραγματικά γρήγορο μπορεί να γίνει αυτό το "πράγμα", με τέσσερα αμιγώς χωμάτινα ελαστικά; 
Τώρα τελευταία άκουγε αφηρημένος όλο και πιο συχνά στις ειδήσεις για ακραία καιρικά φαινόμενα. Για 
ανεμοστρόβιλους. Μέχρι πρότινος, πίστευε ότι αναφέρονταν στην πέρα όχθη του Ατλαντικού, ώσπου 
προχτές, μόλις είχε επιστρέψει από μια ακόμη βόλτα με το γουρούνι στο δάσος, ανακάλυψε ότι μίλαγαν 
για την Ελλάδα.
Τώρα τελευταία άκουγε αφηρημένος όλο και πιο συχνά στις ειδήσεις για ακραία καιρικά φαινόμενα. Για 
ανεμοστρόβιλους. Μέχρι πρότινος, πίστευε ότι αναφέρονταν στην πέρα όχθη του Ατλαντικού, ώσπου 
προχτές, μόλις είχε επιστρέψει από μια ακόμη βόλτα με το γουρούνι στο δάσος, ανακάλυψε ότι μίλαγαν 
για την Ελλάδα.
Τώρα τελευταία άκουγε αφηρημένος όλο και πιο συχνά στις ειδήσεις για ακραία καιρικά φαινόμενα. Για 
ανεμοστρόβιλους. Μέχρι πρότινος, πίστευε ότι αναφέρονταν στην πέρα όχθη του Ατλαντικού, ώσπου 
προχτές, μόλις είχε επιστρέψει από μια ακόμη βόλτα με το γουρούνι στο δάσος, ανακάλυψε ότι μίλαγαν 
για την Ελλάδα.
Τώρα τελευταία άκουγε αφηρημένος όλο και πιο συχνά στις ειδήσεις για ακραία καιρικά φαινόμενα. Για 
ανεμοστρόβιλους. Μέχρι πρότινος, πίστευε ότι αναφέρονταν στην πέρα όχθη του Ατλαντικού, ώσπου 
προχτές, μόλις είχε επιστρέψει από μια ακόμη βόλτα με το γουρούνι στο δάσος, ανακάλυψε ότι μίλαγαν 
για την Ελλάδα.
Τώρα τελευταία άκουγε αφηρημένος όλο και πιο συχνά στις ειδήσεις για ακραία καιρικά φαινόμενα. Για 
ανεμοστρόβιλους. Μέχρι πρότινος, πίστευε ότι αναφέρονταν στην πέρα όχθη του Ατλαντικού, ώσπου 
προχτές, μόλις είχε επιστρέψει από μια ακόμη βόλτα με το γουρούνι στο δάσος, ανακάλυψε ότι μίλαγαν 
για την Ελλάδα.
Σε καλή άσφαλτο θα στρίβετε... κάπως έτσι, μιας και το κοντό μετατρόχιο δεν βοηθά το XC να διώξει εύκολα τους πίσω τροχούς.
Τώρα τελευταία άκουγε αφηρημένος όλο και πιο συχνά στις ειδήσεις για ακραία καιρικά φαινόμενα. Για 
ανεμοστρόβιλους. Μέχρι πρότινος, πίστευε ότι αναφέρονταν στην πέρα όχθη του Ατλαντικού, ώσπου 
προχτές, μόλις είχε επιστρέψει από μια ακόμη βόλτα με το γουρούνι στο δάσος, ανακάλυψε ότι μίλαγαν 
για την Ελλάδα.
Ε, να και μία σούζα. Μία από τις πολλές. Από τις πάρα π ολλές. Όπου θέλεις, μόνο με το γκάζι ή με συμπλέκτη ή πάνω από σαμαράκι. Αφορμές πολλές, σούζες αμέτρητες.

Τώρα τελευταία άκουγε αφηρημένος όλο και πιο συχνά στις ειδήσεις για ακραία καιρικά φαινόμενα. Για 
ανεμοστρόβιλους. Μέχρι πρότινος, πίστευε ότι αναφέρονταν στην πέρα όχθη του Ατλαντικού, ώσπου 
προχτές, μόλις είχε επιστρέψει από μια ακόμη βόλτα με το γουρούνι στο δάσος, ανακάλυψε ότι μίλαγαν 
για την Ελλάδα.
Το γνωστό ψηφιακό όργανο που περιλαμβάνεται στις περισσότερες off-road μοτοσικλέτες της εποχής μας, κάνει παρέα και στο XC. Μπόλικες ενδείξεις. Έχουμε και αλάρμ, ε;
Τώρα τελευταία άκουγε αφηρημένος όλο και πιο συχνά στις ειδήσεις για ακραία καιρικά φαινόμενα. Για 
ανεμοστρόβιλους. Μέχρι πρότινος, πίστευε ότι αναφέρονταν στην πέρα όχθη του Ατλαντικού, ώσπου 
προχτές, μόλις είχε επιστρέψει από μια ακόμη βόλτα με το γουρούνι στο δάσος, ανακάλυψε ότι μίλαγαν 
για την Ελλάδα.
Κινητήρας που σκοτώνει, εξοντώνει, ξεχειλώνει χέρια και χαρίζει ευφορία και τρόμο σε ισόποσες δόσεις. Πολύ πιο γεμάτος από τα 450, θέλει "χέρια" για να τον εκμεταλλευτείς.
Τώρα τελευταία άκουγε αφηρημένος όλο και πιο συχνά στις ειδήσεις για ακραία καιρικά φαινόμενα. Για 
ανεμοστρόβιλους. Μέχρι πρότινος, πίστευε ότι αναφέρονταν στην πέρα όχθη του Ατλαντικού, ώσπου 
προχτές, μόλις είχε επιστρέψει από μια ακόμη βόλτα με το γουρούνι στο δάσος, ανακάλυψε ότι μίλαγαν 
για την Ελλάδα.
Αιχμηρή, επιθετική σχεδίαση. Πλήρως ρυθμιζόμενες οι αναρτήσεις της WP, ρυθμιζόμενα διπλά ψαλίδια τόσο σε κάμπερ όσο και ως προς την κάστερ.
Τώρα τελευταία άκουγε αφηρημένος όλο και πιο συχνά στις ειδήσεις για ακραία καιρικά φαινόμενα. Για 
ανεμοστρόβιλους. Μέχρι πρότινος, πίστευε ότι αναφέρονταν στην πέρα όχθη του Ατλαντικού, ώσπου 
προχτές, μόλις είχε επιστρέψει από μια ακόμη βόλτα με το γουρούνι στο δάσος, ανακάλυψε ότι μίλαγαν 
για την Ελλάδα.
Δεν χρειάζεται να ψαχτείτε για αγορά nerf-bars. Το XC τα έχει στο στάνταρ εξοπλισμό του! Μεγάλο το όφελος για τον αναβάτη σε ασφάλεια, αλλά και σε κόστος.

Τιμή ( ευρώ) 11.490
Χρώματα Πορτοκαλί, μαύρο
Κινητήρας που σκοτώνει, κορυφαία περιφερειακά
Κοντό μετατρόχιο, για άσφαλτο ή αγωνιστική χρήση
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4T, 1K, Υ/Ψ, 4Β
Κυβισμός (κ.εκ.) 510,4
Κύλινδροι/Βαλβίδες 1/4
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) Δ.Α.
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) Δ.Α.
Τροφοδοσία Καρμπιρατέρ Keihin FCR MX 39
Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα) 13,4
Κατ/ση (λίτρα/100 χλμ.) 7,1
Βάρος (χωρίς καύσιμο) 163
Τελ. Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 150
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό, περιμετρικό
Αναρτήσεις Ε Διπλά ψαλίδια, δύο αμορτισέρ WP, πλήρεις ρυθμίσεις
Διαδρομή (χιλ.) 257
Αναρτήσεις Π Κεντρικά τοποθετημένο ψαλίδι, μονό αμορτισέρ WP PDS, πλήρειςρυθμίσεις
Διαδρομή 265
Φρένα Ε (χιλ.) 2Δ, 4Ε /180
Φρένα Π (χιλ.) 1Δ, 1Ε /200
Τροχοί-ελαστικά
Ελαστικό Ε4444 Kenda Roadgo 21x7"-10
Ελαστικό Π Kenda Roadgo 20x11"-9
Διαστάσεις
Μήκος 1.810
Μεταξόνιο 1.280
Ύψος σέλας 820
Εξοπλισμός
ABS x
Μίζα
Μανιβέλα x
Στροφόμετρο x
Κοντέρ
Ένδειξη θερμοκρασίας x
Ένδειξη βενζίνης x
Μερικός χιλιομετρητής
Σχάρα x
Ρυθμιζ. εμπρός ανάρτηση
Ρυθμιζ. πίσω ανάρτηση
•: στάνταρ, x: δε διατίθεται
Βαθμολογία 8,62
Ενεργητική ασφάλεια 9
Οδική συμπεριφορά 9
Κινητήρας-Κιβώτιο 9
Φρένα 9
Ποιότητα κατασκευής 9
Άνεση 8
Κατανάλωση 7
Εξοπλισμός-Τιμή 9


Πίστα kartodromo στα Κιούρκα 
Ευχαριστούμε για την παραχώρηση της ασφάλτινης πίστας καρτ kartodromo στα Κιούρκα, για τις ανάγκες της φωτογράφησης. Η πίστα στο καρτοδρόμιο Αφιδνών βρίσκεται δίπλα στον παράδρομο της εθνικής οδού Αθηνών-Θεσσαλονίκης, στα πρώτα διόδια. Έχει μήκος 1.160 μέτρα και πλάτος 10-11 μέτρα και προσφέρεται για μοτοσικλέτα, quad, καρτ και αυτοκίνητο. Λειτουργεί καθημερινές 10.00-21.00 και Σαββατοκύριακο 10.00-22.00.

Συμπέρασμα
Δραστική αλλαγή κλίματος
Ίσως η ύπαρξη του XC να είναι επακόλουθο του φαινόμενου του θερμοκηπίου. Μια σαρωτική αλλαγή κλίματος στα sport quad, με δυνατότητες και εξοπλισμό που δεν θα συναντήσεις πουθενά αλλού. Έτοιμο για αγώνα, για καθημερινή χωμάτινη / ασφάλτινη διασκέδαση ή ακόμα και για καθημερινή… μετακίνηση.
Στα 11.690 ευρώ, παίρνεις το περισσότερο γουρούνι που θα μπορούσες να φανταστείς για τα χρήματά σου, μια προσωπική γεννήτρια που παράγει ανεμοστρόβιλους σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού. Ένα πολεμικό quad που γράφει το όνομά του με πυρογραφία στα κατάστιχα της ιστορίας των γουρουνιών. Αν είσαι λάτρης της υπερβολής, το XC είναι έτοιμο να σου κλέψει την καρδιά.