• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Service Το μεταχειρισμένο του 15ήμερου
Ducati DS 1000 Multistrada του ’05
Διαβάστηκε από 15550 αναγνώστες
Πάνω στο Multistrada δεν θα περάσετε απαρατήρητοι, όχι μόνο λόγω της μοναδικής του εμφάνισης, αλλά και του ονόματος που φέρει στο ρεζερβουάρ του. Το DS 1000 μπορεί να σας μεταφέρει καθημερινά στο γραφείο, με σημαντικότερα όμως προσόντα την κοφτερή του συμπεριφορά σε δρόμο με στροφές και την απόδοση του αερόψυκτου κινητήρα.

Τι να αλλάξετε
Αν το αντέχει η τσέπη σας, αλλάξτε την εξάτμιση. Πέρα από τον πλούσιο ήχο που θα απελευθερωθεί, θα μειωθεί σημαντικά και η εκπεμπόμενη θερμότητα, με αποτέλεσμα να ακούτε λιγότερη… μουρμούρα από το συνεπιβάτη! Κατά τ’ άλλα, μία σέλα από gel για εσάς θα αυξήσει σημαντικά τα προσφερόμενα επίπεδα άνεσης, με αποτέλεσμα να σταματάτε μόνο για βενζίνη.
Τι να προσέξετε
Στην περίπτωση του Multistrada σιγουρευτείτε πως όλα τα service έχουν γίνει στην ώρα τους. Επίσης, ρίξτε μία προσεκτική ματιά στα όργανα για τυχόν υγρασίες, αλλά και στη βάση του σταντ (εδράζεται στον κινητήρα) για ρωγμές. Τέλος, δώστε βάση στο ρελέ της μίζας για περίεργους θορύβους, ενώ σιγουρευτείτε για την καλή λειτουργία του μετρητή της βενζίνης.
Μίνι ιστορικό
Το Multistrada, ένα σχέδιο του Pierre Terblanche, πέρασε για πρώτη φορά στην παραγωγή το 2002, διχάζοντας το κοινό με την αισθητική του (μία μοτοσικλέτα που είτε την ερωτεύεσαι είτε την μισείς). Η σχεδίασή του όλα αυτά τα χρόνια έχει παραμείνει αναλλοίωτη, ωστόσο ένα χρόνο μετά την παρουσίασή του πέρασε στην παραγωγή η έκδοση DS, η οποία παρέμεινε κοντά μας μέχρι το 2005. Την επόμενη χρονιά κυκλοφόρησε το 1100, το οποίο παράγεται ακόμη και σήμερα.
 
 Service Το μεταχειρισμένο του 15ήμερου
Εργονομία
Μοτέρ
Συμπεριφορά
Συμπέρασμα