net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
…RIDE THE WHITE HORSE
Κινητήρας (από το μηδέν)
Διαβάστηκε από 40249 αναγνώστες
Η σχεδίαση του κινητήρα του G450X ανήκει εξ ολοκλήρου στην BMW και για την ακρίβεια, κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Kymco, διαθέτοντας 4 βαλβίδες και 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους. Ο εν λόγω κινητήρας είναι δυνατός, γραμμικός σε όλο το φάσμα των στροφών του και βγάζει τη δύναμη ομαλά χωρίς τρελά ξεσπάσματα. Ο στρόφαλος είναι τοποθετημένος με γωνία 30 μοιρών προς τα εμπρός, φορτίζοντας το μπροστινό μέρος αισθητά με κάθε άνοιγμα του grip. Με σωστά τοποθετημένο το σώμα και με ανοιχτό γκάζι, το συναίσθημα που προκαλεί σε στροφή, είναι μόνο σιγουριά. Πάντως, χωρίς προστασία από το πλαίσιο, λόγω του σχεδιασμού, σίγουρα ο κινητήρας θα χρειαστεί προστατευτική αλουμινένια ποδιά για να βγει αλώβητος από σκληρά μονοπάτια.

 
 BMW G 450X
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Φρένα: ¶ψογο μπροστινό!
Κινητήρας (από το μηδέν)
Οδηγώντας: Σταθερό και με καλή αίσθηση
Αναρτήσεις: Marzocchi & Ohlins speaking…
Πλαίσιο – Ψαλίδι
Συμπέρασμα: Σε καλό δρόμο


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ