net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Βόλτες στο χρόνο
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 77709 αναγνώστες
Το πιο σύγχρονο κομμάτι του
Ο V90 κινητήρας των 744 κ.εκ. διαθέτει ανθεκτικά πιστόνια με ειδική επικάλυψη και κυλίνδρους από κράμα αλουμινίου. Η τροφοδοσία γίνεται με σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού της Weber Marelli (με σώματα 35 χιλ. και αισθητήρα Λάμδα). Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, ο κινητήρας αποτελεί το πιο σύγχρονο κομμάτι πάνω στο V7. Ωστόσο, αυτό που μένει στον αναβάτη δεν είναι η up to date τεχνολογία του, αλλά οι επιδόσεις του. Η ροπάτη λειτουργία του είναι το βασικότερο χαρακτηριστικό του V90 και η μέγιστη τιμή της ροπής (5,5 kgm) έρχεται μόλις από τις 3.600 σ.α.λ.. Το γεγονός αυτό σου επιτρέπει να μην κυνηγάς τις υψηλές στροφές, ακόμη κι όταν βρίσκεσαι σε ταξίδι και κινείσαι σχετικά γρήγορα. ¶λλωστε, το V7 θα σε εμπνεύσει για χαλαρή κίνηση και αυτό δεν οφείλεται μόνο στον κινητήρα του. Τέλος, το πεντατάχυτο κιβώτιο είναι αρκετά μαλακό, χωρίς ωστόσο να παρουσιάζει σημαντικές ασάφειες.

 
 Moto Guzzi V7 Classic
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ιστορική αναδρομή
Αισθητική
Κινητήρας
Αναρτήσεις
Φρένα
Οδηγώντας
Πλαίσιο
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ