net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Ασχέτως προορισμού!
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 30816 αναγνώστες
Κινητήρας
Το μοτέρ δεν θα εκπλήξει με τη δύναμή του αλλά θα ευχαριστηθείτε τη ροπή η οποία θα σας κινήσει αρκετά σβέλτα και ξεκούραστα στο ταξίδι.
Το V2 μοτέρ του Breva πήρε 3 χιλιοστά στη διάμετρο και 1,2 χιλιοστά στη διαδρομή των πιστονιών και ανέβηκε έτσι στα 1.151 κυβικά, παρασύροντας μαζί του και τη ροπή η οποία πήρε άλλα 2 «χιλιογραμμομετράκια». Ιδιαίτερα τη τελευταία τη νιώθεις κάθε φορά που ανοίγεις γενναία το γκάζι για να επιταχύνεις τη βαριά μοτοσικλέτα. Ο ήχος από το μοτέρ θυμίζει τα πολλά κυβικά ενώ η απόκριση στο γκάζι είναι άμεση. Μπορεί η χωρητικότητα του μοτέρ να ανέβηκε, η ισχύς όμως και πάλι δεν είναι αρκετή για τα κιλά της μοτοσικλέτας, γεγονός το οποίο έχει αντίκτυπο και στη τελική η οποία δεν θα ανέβει επάνω από τα 190, ενώ για να φτάσει εκεί θα χρειαστεί αρκετό δρόμο (αναλόγως αναβάτη φυσικά). Το περίεργο πάντως είναι ότι το μοτέρ θα δώσει μία απότομη απόδοση ισχύος στις 6.400 με 6η στο κιβώτιο, τη στιγμή που 600 στροφές παραπάνω θα ανάψει το κόκκινο λαμπάκι στο στροφόμετρο. Το λαμπάκι αυτό δεν είναι κόφτης που σημαίνει ότι μπορείτε να το αγνοήσετε και να συνεχίσετε να ανεβάζετε στροφές, αλλά ποιος θα το κάνει τη στιγμή που ο κατασκευαστής συμβουλεύει το αντίθετο; Πάντως η δύναμη είναι αρκετή για να ταξιδεύετε με 160-170 όλη μέρα ενώ η κατανάλωση δεν κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα. Κραδασμοί υπάρχουν αλλά μόνο στο ρελαντί, ενώ αυτό το κούνημα δεξιά-αριστερά του μοτέρ θα το συνηθίσετε εύκολα.

 
 Moto Guzzi Norge
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εμφάνιση-εργονομία
Κινητήρας
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ