net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Μετάλλαξη!
Οδηγώντας
Διαβάστηκε από 64098 αναγνώστες
Βόλτα μετά μουσικής
Η διαδικασία που απαιτείται για να “ζωντανέψει” το μεταλλαγμένο πλάσμα με το όνομα V3 είναι απλή. Βάζεις το κλειδί, απενεργοποιείς το συναγερμό, πατάς τη μίζα, φοράς το κράνος σου (κατά προτίμηση jet για καλύτερη ακουστική) και ξεκινάς. Αν και στην αρχή το μεγάλο βάρος του γίνεται αντιληπτό, αργότερα ξεχνιέται εντελώς, καθώς η συμπεριφορά του στο δρόμο είναι ιδιαίτερα φιλική. Επιπλέον, αν στο δρόμο σου συναντήσεις κίνηση, θα αντιμετωπίσεις κάποια προβλήματα, όχι τόσο λόγω του όγκου του (ας είναι καλά η… τιμονάρα, που του δίνει τη δυνατότητα να ελίσσεται ανάμεσα στα αυτοκίνητα), αλλά κυρίως λόγω της αδυναμίας του κινητήρα στις χαμηλές στροφές και των μικροπροβλημάτων στη μετάδοση. Όταν, όμως, το V3 βρει ελεύθερο πεδίο μπροστά του, τότε δείχνει τον αληθινό εαυτό του. Βάζεις μουσική, μένεις κάτω από τα 80 χλμ./ώρα, ώστε να την ακούς καθαρά, γέρνεις πίσω και απολαμβάνεις τη διαδρομή. Είτε μιλάμε για μεγάλες ευθείες είτε για κλειστά κομμάτια, δεν πρόκειται να παρουσιαστεί πρόβλημα. Το V3 μπορεί να φτάσει τα 130 χλμ./ώρα χωρίς να ενοχλήσει ιδιαίτερα με τους κραδασμούς του. Από την άλλη, σε κομμάτια δρόμου με παρατεταμένες στροφές θα βουτήξει άνετα και σταθερά μαζί σου, χωρίς να σε φοβίσει, αν και οι συνεχόμενες εναλλαγές κλίσης δεν αποτελούν το φόρτε του, είτε σε γρήγορους είτε σε χαλαρούς ρυθμούς. Το βασικότερο πρόβλημα, όμως, είναι η κίνηση με συνεπιβάτη, καθώς τα μαρσπιέ του είναι πολύ ψηλά τοποθετημένα, με αποτέλεσμα τα γόνατά του να βρίσκουν στους αγκώνες του οδηγού.

 
 YMC V3
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση/¶νεση
Κινητήρας
Οδηγώντας
Φρένα/Αναρτήσεις
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ