• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Το 'σηκώνουν' οι καιροί!
Οδηγώντας
Πρόθυμο για παιχνίδια…
derbi - Ιδιαίτερη κινητικότητα παρουσιάζεται εσχάτως στην κατηγορία των μικρών μοτοσικλετών, με τον ανταγωνισμό να αυξάνεται κατακόρυφα. Από το
Ανεβαίνοντας στο Senda, οι πρώτες εντυπώσεις είναι πολύ ικανοποιητικές. Άνω και κάτω άκρα τίθενται σε σωστές γωνίες, ενώ και η σχεδίαση της σέλας που "αγκαλιάζει" το ντεπόζιτο είναι πολύ καλή, καθιστώντας το μοντέλο πολύ πιο άνετο απ' όσο θα περίμενε κανείς, ακόμα και για δύο επιβαίνοντες. Η εικόνα εξακολουθεί να είναι πολύ καλή και μετά την εκκίνηση, παρά την μέτρια λειτουργία του συμπλέκτη, ο οποίος δεν παρέχει καθόλου καλή αίσθηση. Το ημίδιπλο, περιμετρικό πλαίσιο από ατσάλι, σε συνδυασμό με το πιρούνι της Paioli (με διάμετρο 41 χιλ. και διαδρομή 195 χιλ.) και το μονό αμορτισέρ διαδρομής 170 χιλ., εξασφαλίζουν την απαιτούμενη σταθερότητα σε ευθείες και στροφές, παρέχοντας σωστή πληροφόρηση και απόσβεση των ανωμαλιών του οδοστρώματος. Μοναδικό μελανό σημείο αποτελούν τα ελαστικά της Vee Rubber, τα οποία δεν ταιριάζουν στα χαρακτηριστικά του μοντέλου, με αποτέλεσμα να γλιστράνε αρκετά, θέτοντας γρήγορα το όριο. Μικρό το κακό, πάντως, καθώς η κατάσταση είναι αναστρέψιμη. Με ένα ζευγάρι πιο κατάλληλα ελαστικά, το Senda θα είναι έτοιμο να ξεδιπλώσει τις αρετές του στο "παιχνίδι", διδάσκοντας στους νεαρούς το "στρίβειν ταχέως", παρά την μειωμένη ιπποδύναμη (κοινό χαρακτηριστικό όλων των τετράχρονων 125αριών). Το “τρελό” γκάζι μπορεί να απουσιάζει λοιπόν, ωστόσο το Senda κινείται αξιοπρεπέστατα ακόμα και δικάβαλο. Η ευκολία χειρισμών είναι υποδειγματική, όπως και η ευελιξία, αλλά ο αναβάτης θα χρειαστεί να "παίξει" αρκετά με το 5άρι κοντό κιβώτιο και κάθε κλείσιμο του γκαζιού θα πρέπει να συνδυαστεί με κατέβασμα μιας σχέσης, για να επανέλθει το Senda σε πορεία επιτάχυνσης και να φτάσει στη τελική ταχύτητα των 110 χλμ./ώρα.
Derbi Senda 125SM Tips
.-Το πλάγιο σταντ κλείνει από μόνο του για μην το ξεχάσετε ανοιχτό, καθώς απουσιάζει η βαλβίδα ασφαλείας.
-Τα χειριστήρια του μοντέλου είναι κάπως παράξενα. Το κουμπί της ηλεκτρονικής απουσιάζει, ενώ και η κόρνα είναι τοποθετημένη ψηλά και είναι δύσχρηστη.
-Πολύ εύκολη είναι η πρόσβαση στο τσοκ. Ευτυχώς, γιατί το Senda το χρειάζεται για να εκκινήσει τα πρωινά.
-Τα φώτα μπορεί να έχουν αισθητική άλλων εποχών, ωστόσο κάνουν πολύ καλή δουλειά.
-Η πληροφόρηση για τη βενζίνη που απομένει είναι ελλιπής (ούτε δείκτης, ούτε λυχνία), αλλά ευτυχώς υπάρχει ρουμπινές που γυρνάει στην ρεζέρβα.

 
 Derbi Senda 125 SM
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εμφάνιση
Οδηγώντας
Οδηγώντας
Φρένα