net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Ααααυτό είναι γκάζι!
Οδηγώντας
Πάνω απ' όλα η απόλαυση!
bmw, bmw k - Και εκεί που νόμιζες ότι είχες δει τα πάντα στην κατηγορία των streetfighters, ήρθε το νέο K1200R να σου ανατρέψει τα δεδομένα. Μάλιστα, είναι στιγμές που σκέφτεσαι ότι αυτή η μοτοσικλέτα δεν θα έπρεπε να είχε το R στο τέλος του κωδικού της, αλλά το αρχικό U της λέξης Ultimate! Ultimate δύναμη, ultimate διασκέδαση, ultimate οδική συμπεριφορά, ultimate χαρακτήρα, ultimate streetfighter!
Πολύ καλή και σταθερή η συμπεριφορά της μοτοσικλέτας στις στροφές, αν και όσοι έχετε συνηθίσει σε συμβατικά πιρούνια, θα χρειαστείτε κάποιο χρόνο προσαρμογής.
Οι προσδοκίες που είχαμε διαβάζοντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά του R πριν ακόμα το οδηγήσουμε, επαληθεύτηκαν στο δρόμο και μάλιστα με το παραπάνω. Είναι γνωστό ότι δεν είναι μόνο η ιπποδύναμη που χαρακτηρίζει μία μοτοσικλέτα. Κάθε μοντέλο θα πρέπει να ξεπεράσει πρώτα ένα σωρό εμπόδια μέχρις ότου να του αποδοθεί ο χαρακτηρισμός… σπορ. Και το νέο R είναι πολύ σπορ! Οι πίνακες λένε ότι σε σχέση με το S, το νέο R έχει πιο κλειστή γωνία κάστερ στις 61 πλέον μοίρες αλλάζοντας έτσι την όλη γεωμετρία της μοτοσικλέτας σε μία πιο γρήγορη. Αυτό σημαίνει ότι οι αντιδράσεις του μοντέλου έγιναν ακόμα πιο "κοφτές" και "γρήγορες", ενώ για να αντισταθμιστούν όλα αυτά και να παραμείνει φιλικό στην οδήγηση, το μεγαλύτερο και ψηλότερο τιμόνι τις έκανε τώρα και ευκολότερες. Αυτό το τιμόνι είναι όμως υπεύθυνο και για αρκετά άλλα πράγματα. Εκανε τη θέση οδήγησης πιο όρθια, εξυπηρετώντας έτσι στην πολύωρη οδήγηση και στην κίνηση στην πόλη, ενώ παράλληλα δημιούργησε μεγαλύτερο μοχλό, καθιστώντας ευκολότερη υπόθεση τις εισόδους στις στροφές. Η σέλα πάλι παίζει κι αυτή το ρόλο της στη νέα θέση οδήγησης, καθώς πλέον είναι στενότερη και πιο κοντά στο τιμόνι, παρέχοντας εύκολους χειρισμούς. Το όλο σύνολο εμφανίζεται εκπληκτικά σταθερό κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες, ενώ σε αυτό συμβάλλει κατά πολύ και η μεγάλη κλίση των κυλίνδρων προς τα εμπρός, η οποία κρατάει το κέντρο βάρους αρκετά χαμηλά και κάνει τους ελιγμούς… παιχνιδάκι. Αυτά για τις χαμηλές ταχύτητες. Από την άλλη, όσο το ταχύμετρο ανεβαίνει, η σταθερότητα έχει άλλον ένα σύμμαχο, που ακούει στο όνομα "μακρύ μεταξόνιο"! Τα 1.571 χιλ. που κρατάνε το κέντρο του ενός τροχού μακριά από το άλλο, συμβάλλουν στη "βραχώδη" σταθερότητα της μοτοσικλέτας ακόμα και κοντά στη τελική της. Το R, πάντως, δεν θα αρνηθεί να γείρει το μακρύ κορμί του ανάμεσα σε αλλεπάλληλες στροφές, σε σημείο μάλιστα που να ακουμπήσει τα μαρσπιέ του στην άσφαλτο με χαρακτηριστική ευκολία, παρέχοντας μεγάλες δόσεις εμπιστοσύνης.

 
 BMW K 1200 R
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Aναρτήσεις
Φρένα
Οδηγώντας


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ