net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Παρουσίαση

Παρουσίαση
Piaggio Vespa GTS 250 i.e.
Διαχρονική αλλά και σύγχρονη!
piaggio, piaggio vespa, piaggio vespa gts 250 - Το ταξίδι της Vespa κρατάει πολλά χρόνια, ενώ πάνε ήδη 50 έτη από τότε που η πρώτη Vespa GS (Grand Sport) βγήκε από τις γραμμές του εργοστασίου της Piaggio, παρουσιάζοντας μία σειρά από καινοτομίες για την εποχή της.
Το ταξίδι της Vespa κρατάει πολλά χρόνια, ενώ πάνε ήδη 50 έτη από τότε που η πρώτη Vespa GS (Grand Sport) βγήκε από τις γραμμές του εργοστασίου της Piaggio, παρουσιάζοντας μία σειρά από καινοτομίες για την εποχή της.
Και αν η GS 150 του '55 με τα 150 κ.εκ. ήταν η πρώτη μεταξύ των scooter της εποχής που ξεπερνούσε τα 100 χλμ./ώρα, η GTS διαθέτει εκείνα τα νεωτεριστικά στοιχεία που την καθιστούν ένα από τα πιο καλά εξοπλισμένα scooter των αρχών του 21ου αιώνα! Σας φαίνεται πομπώδης ο χαρακτηρισμός; Κακώς, γιατί δεν νομίζουμε να έχετε ξαναδεί Vespa με ABS και servo στα φρένα, ψεκασμό, κυβισμό 250 κ.εκ. και ιπποδύναμη 22 ίππων! Στην ουσία, πρόκειται για ένα μοντέλο που ακολουθεί το παράδειγμα της GT που παρουσιάστηκε πριν δύο χρόνια, πηγαίνοντας όμως ακόμα πιο μακριά το μυθικό πλέον project της Vespa. Οι διαφορές της με την GT, πέρα από τον κυβισμό και την ιπποδύναμη, εστιάζονται σε μικρές αλλά σημαντικές σχεδιαστικές "πινελιές". Για παράδειγμα, τα πλαϊνά καπάκια είναι λεπτότερα, η πίσω σχάρα είναι η κλασική αναδιπλούμενη που έχουμε δει και σε άλλα παλαιότερα μοντέλα της εταιρείας, ενώ το ταμπλό των οργάνων έχει και αυτό ανανεωθεί σημαντικά. Οι πρωτιές αλλά και οι καινοτομίες για τη νέα GTS, όμως, δεν σταματούν εδώ, καθώς είναι και το πρώτο μοντέλο στην κατηγορία των 250 κ.εκ. που καλύπτει ήδη την περιβαλλοντική οδηγία Euro 3, η οποία σημειωτέον θα αρχίσει να εφαρμόζεται από το 2006. Η μορφή της, ωστόσο, δεν έχει συνδεθεί με επιδόσεις, προδιαγραφές και άλλα… πεζά, αλλά παραπέμπει κυρίως στην cult φιγούρα που έχει λατρευτεί από εκατομμύρια φίλους των δύο τροχών τις τελευταίες 5 δεκαετίες. Ισως γι' αυτό διακρίνουμε και σ' αυτό το μοντέλο πως η Piaggio πρόσεξε καλά τις ισορροπίες, προικίζοντας από τη μία πλούσια την GTS με σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις, φροντίζοντας όμως από την άλλη με τη σχεδίασή της να την συνδέσει με το classic παρελθόν της. Κοιτώντας την από μπροστά, την ξεχωρίζεις ανάμεσα σε χιλιάδες άλλα scooter από τον προβολέα στο τιμόνι, από το μικρό φωτιστικό σώμα κάτω από την κόρνα, αλλά και από το μικρό χρωμιωμένο φιλέτο στο φτερό, κάτι που παραπέμπει ευθέως στη δεκαετία του '50. Παράλληλα, όμως, συνταιριάζονται και μοντέρνες επιλογές στη σχεδίαση, δανεισμένες από τη Vespa Grantu-rismo, όπως ο οβάλ προβολέας και τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη, τα οποία είναι "χωνευτά" μέσα στον κορμό της Vespa, σε μια επίδειξη εργονομικής μαεστρίας. Το αποτέλεσμα είναι ένα κομψό στο μάτι μοντέλο, που κατά τη γνώμη μας φέρει αυτό το ειδικό εκτόπισμα που πρέπει να έχει μία Vespa για να ξεχωρίζει. Γιατί είναι "καταδικασμένη" να το κάνει…

 
 Piaggio Vespa GTS 250 i.e.
Οδηγώντας
Εξοπλισμός
Eξτρα αξεσουάρ


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ