LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Σταθερή αξία
Κινητήρας-Κιβώτιο
Αντάξιος των απαιτήσεων
kawasaki, kawasaki kl, kawasaki kle 500 - Τρέχει ο χρόνος, τρέχουμε κι εμείς. Τα πάντα γύρω αλλάζουνε, οι αξίες όμως μένουν ίδιες. Το νέο KLE κρατάει την πλάτη γυρισμένη και αδιαφορεί. Υπάρχει όμως κι άλλη εξήγηση. Γιατί να αλλάξει κάτι που δουλεύει καλά και είναι και φθηνό; Μήπως η μυστική συνταγή της επιτυχίας είναι άλλη από αυτή που έχουμε δημιουργήσει στο μυαλό μας;
To KLE δεν θα πει όχι ακόμη και στα μικρά άλματα.
Το πολύ γνωστό κινητήριο σύνολο (GPZ 500, ER-5) εξοπλίζει για μια ακόμα χρονιά το ανανεωμένο KLE 500. Ο κινητήρας του KLE 500 είναι τετράχρονος και δικύλινδρος εν σειρά, με υγρόψυξη. Στην κεφαλή του έχουν τοποθετηθεί δύο εκκεντροφόροι και 8 συνολικά βαλβίδες, μια διάταξη που η Kawasaki έχει χρησιμοποιήσει σε πολλούς "μικρούς" κινητήρες της και μάλιστα από πολύ νωρίς. Οταν είχε πρωτοπαρουσιαστεί το KLE, είχε θεωρηθεί ως μια επαναστατική μοτοσικλέτα, με πολύ υψηλές επιδόσεις. Πλέον, ο κινητήρας του KLE, σε σύγκριση με αρκετές μοτοσικλέτες του ανταγωνισμού, ακόμη και μονοκύλινδρες, φαντάζει αδύναμος και ξεπερασμένος. Οι στροφές ανεβαίνουν αργά και παρ' ότι η ελαστικότητα και το τράβηγμα είναι ικανοποιητικά από χαμηλά, για να κινηθείς πραγματικά γρήγορα, με το απαραίτητο γκάζι πάντα διαθέσιμο, θα πρέπει το στροφόμετρο να σημαδεύει ενδείξεις πάνω από τις 5.000 σ.α.λ. Πάντως, ταξίδια με ταχύτητες της τάξεως των 130-140 χλμ./ώρα, ακόμα και με δύο άτομα στη σέλα του, είναι απολύτως εφικτά. Ελάχιστοι επίσης κραδασμοί κάνουν την εμφάνισή τους απότομα, λίγο πάνω από το ρελαντί. Η εκμεταλλεύσιμη περιοχή απόδοσης του KLE βρίσκεται μετά τις 5.000 σ.α.λ. και μέχρι τις 8.500 σ.α.λ. περίπου, σε ένα σχετικά μικρό φάσμα, θα λέγαμε, για ένα υγρόψυκτο και δικύλινδρο μοτέρ 500 κ.εκ. όπως αυτό. Πάνω από τις 9.000 σ.α.λ., ο κινητήρας του KLE αρχίζει σταδιακά να χάνει σε απόδοση, με αποτέλεσμα να είναι ανούσιο πλέον να επιμένεις με την ίδια σχέση. Το 6τάχυτο κιβώτιο είναι σχετικά σκληρό και σε μερικές περιπτώσεις θορυβώδες. Δεν θα αστοχήσει ούτε μια φορά, αλλά δεν θα περάσει κι απαρατήρητο. Αρκετοί θόρυβοι σε βίαιες κινήσεις και σε απότομη χρήση του συμπλέκτη, δημιουργούν μια "βαριά" αίσθηση.

 
 Kawasaki KLE 500 B
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας-Κιβώτιο
Αναρτήσεις
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


Τελευταίες Ειδήσεις

PIAGGIO Beverly 25th Anniversary: Κλείνει τα 25 της και το γιορτάζει με επετειακή έκδοση

EICMA 2025 – Kove 625X 2026: Με 63 ίππους και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση

EICMA 2025 – Yamaha NMAX 155 Tech MAX 2026: Το πρώτο scooter με YECVT, το “έξυπνο” αυτόματο κιβώτιο της Yamaha

EICMA 2025 – Yamaha Tracer 7 & GT: Παρουσιάστηκαν τα νέα Sport-Touring με τεχνολογία Y-AMT

EICMA 2025 – SYM Cruisym 400: Ανανεωμένο με μεγάλο εμπρός φέρινγκ , 34 ίππους και χώρο για δύο κράνη

EICMA-2025 Ducati Diavel V4 RS 2026: Η πιο δυνατή Diavel όλων των εποχών με 179 ίππους!

EICMA 2025 – Cyclone RT1 125: Το νέο GT scooter που θα δούμε Ελλάδα!

EICMA 2025 – Cyclone RX650: Με 70 ίππους , ρεζερβουάρ 20 λίτρων και 19άρι τροχό εμπρός

EICMA 2025 – Kove 800X GT 2026: Παρουσιάστηκε νέα τουριστική εκδοχή της adventure σειράς

QJMotor SQ 200: Με εργοστασιακό Top Box 33 λίτρων, 18 ίππους και χαμηλή κατανάλωση

Anorak αδιάβροχο κοστούμι Street® long

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ