Πρόκειται για μία μοτοσικλέτα που σε βάζει στην πρίζα για να κινηθείς με ένα ξεχωριστό ρυθμό, θέτοντας στο περιθώριο τα όρια της λογικής. Το καλοστημένο σύνολο του πλαισίου, σε συνάρτηση με το ζωηρό μοτέρ, είναι τα στοιχεία που σου κάνουν "κλικ" και κάνεις log in στο virtual reality του Supermoto. Με κάθε "μπράου" βλέπεις τον εμπρός τροχό να ατενίζει τον ουρανό και το πίσω ελαστικό να ψάχνει απεγνωσμένα για πρόσφυση. Οι αλλαγές κατεύθυνσης σε συνθήκες καθημερινής μετακίνησης γίνονται με τη σκέψη, ενώ μόλις βγεις σε πιο ανοιχτό δρόμο, μένεις έκπληκτος με την ευστάθειά του. Η γεωμετρία του (που δεν ανακοινώνεται επίσημα από τον κατασκευαστή), σε συνεργασία με τη σχεδίαση του πλαισίου και την οβάλ διατομή των δοκών του, παρέχει τη σιγουριά που χρειάζεσαι σε κάθε ένδειξη του ταχύμετρου, ακόμη και στη μέγιστη που αγγίζει τα 160 χλμ./ώρα. Το αισθάνεσαι ελαφρύ, είναι παιχνιδιάρικο και πιέζεις τα όριά σου με ασφάλεια. Τι άλλο μπορεί να θέλεις;
Ο μονοκύλινδρος της ιταλικής εταιρείας έχει ολική χωρητικότητα 399 κ.εκ., που ορίζουν οι διαστάσεις της διαμέτρου (92 χιλ.) και της διαδρομής (60,1 χιλ.). Η κεφαλή φιλοξενεί τις τέσσερις βαλβίδες που παίρνουν κίνηση από τους δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους. Την τροφοδοσία αναλαμβάνει το μονό καρμπιρατέρ της Mikuni των 40 χιλ. από το ρεζερβουάρ των 9,8 λίτρων. Η ψηφιακή ανάφλεξη προέρχεται από την Kokusan, που διαθέτει μεταβλητή προπορεία, ενώ η εκκίνηση γίνεται με μανιβέλα και μίζα. Το καπάκι της τρόμπας νερού και του φίλτρου λαδιού είναι ξεχωριστά, γεγονός που διευκολύνει τη διαδικασία της περιοδικής συντήρησης.
Η ισχύς μετατρέπεται σε ωφέλιμη ώθηση μέσω του κιβωτίου των πέντε σχέσεων.